The Ascent – neonskimrande cyberpunk från Uppsala

Robot
The Ascent – neonskimrande cyberpunk från Uppsala

Snygg taktisk action snett från ovan.

#neon-giant, #the-ascent


Medlem

Youtube videon är privat och kan inte visas.

Redaktör
Skrivet av Striva:

Youtube videon är privat och kan inte visas.

Oops. Nu då?


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Oops. Nu då?

Nu funkar det bättre.

Medlem

Visste inte att det utvecklades här i stan, trevligt. Är inte alltid ett jättefan av den här typen av spel men det visuella ser så förbaskat mysigt ut att det lär spelas ändå. Oerhört fint.

Inaktiv

Får mig att tänka tillbaka på gamla pc-spelet Crusader No Regret -> https://www.youtube.com/watch?v=BkWOAUILwk4

Medlem

Cyberpunk arpg spel? Jadå direkt köp

Medlem

wow såg mysigt ut.

KoP
Medlem

Arcade Berg och Tor Frick. Är det verkligen skaparnas riktiga namn? Känns isåfall som att Tors efternamn kommer bli föremål för allehanda skämt. :'D

Frick:

Euphemistic form of fuck.

Redaktör
Skrivet av KoP:

Arcade Berg och Tor Frick. Är det verkligen skaparnas riktiga namn? Känns isåfall som att Tors efternamn kommer bli föremål för allehanda skämt. :'D

Frick:

Euphemistic form of fuck.

Hehe, hårda bud.

Men Neon Giant-folket har fina meriter att falla tillbaka på: Wolfenstein (Machinegames alltså), Doom, Gears of War, m.m.


signatur
Medlem

Kommer det till Game Pass blir det solklart att testa. Ser riktigt intressant ut!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

FM-guru
F.d. Sisyr

Ju mer jag ser ju mer sugen blir jag.

Gnällkuk

Ser otroligt snyggt ut! Det här får man luppa lite


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skribent

Oh snap! Ser redigt bra ut.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Arcade Berg. Visste inte att man kunde heta så. I så fall kan ni kalla mig FPS Johansson hädanefter.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Ser otroligt coolt ut!

Ambassadör
Xbox

Det här kommer att bli redigt fränt.


signatur

Jump in.

Medlem

Ser roligare ut än Cyberpunk


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Får en känsla av ett snyggare och bättre Alienation? Känns som ett perfekt lir en lördagskväll med lite brewskis!

Äh vafan, inte till PS5 såg jag nu!!!!

Medlem

såg ut att kunna bli trevlig coop pangare.

Medlem
Medlem
Medlem
Skrivet av Oakenborn:

Arcade Berg. Visste inte att man kunde heta så. I så fall kan ni kalla mig FPS Johansson hädanefter.

Hon som betalade löner på Grin ansåg inte det heller först =D


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

1
Skriv svar