"Slutet på en era", när Crash 4-studion tappar folk och ansluter till CoD: Warzone

Robot
"Slutet på en era", när Crash 4-studion tappar folk och ansluter till CoD: Warzone
Medlem

Nä spyro konceptet är uråldrig.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Nä spyro konceptet är uråldrig.

Uråldigt och aldeles underbart

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Nä spyro konceptet är uråldrig.

Kanske är uråldrigt, men bra mycket bättre än 9 av 10 av dagens spel.

Medlem

Det är riktigt sorgligt att alla Activisions studios ska göra saker till Cod...

Medlem

Tråkigt, bättre att dom hade jobbat på Spyro 4 än skit COD.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Bobby vill inte ha fler leksaker..

Medlem

Det behövs verkligen. Warzones utveckling och stabilitet är under all kritik.

Medlem

Call of duty.... Gääääääässsssp!

Inaktiv

Toys For Bobby Kotick?

Medlem

Antar att de med största sannolikhet hittar nya studios eller startar nya.
Det kanske är bäst så, ska bli intressant att se vad dessa utvecklare kommer med framöver utanför ett företag som Activision Blizzard.

Synd att licenserna är låsta, men de kanske kan skapa något nytt som blir mer instressant istället.

Medlem

Fy så tråkigt. Dom gjorde ju ett sjukt bra jobb med både Crash och Spyro och nu ska vi köpa att dom är "stolta" över att jobba med Warzone? Dom måste verkligen vara helt lyriska.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Nä spyro konceptet är uråldrig.

Älskade remastern, fick platinum på alla tre spel och jaa visst var det nostalgi men hade bara lirat första spelet och tyckte de andra två var riktigt bra.

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Kanske är uråldrigt, men bra mycket bättre än 9 av 10 av dagens spel.

Jag är nog av den åsikten att spelen aldrig varit bättre än nu. Oändliga mängder indiespel som man kan välja och vraka mellan, med många fantastiska guldkorn. Man spelade mycket skit under 80/90/00 talen som man har varma minnen av, men de överlever normalt sett inte en omspelning nu

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Jag är nog av den åsikten att spelen aldrig varit bättre än nu. Oändliga mängder indiespel som man kan välja och vraka mellan, med många fantastiska guldkorn. Man spelade mycket skit under 80/90/00 talen som man har varma minnen av, men de överlever normalt sett inte en omspelning nu

Så sant. När jag skrev min historia som gamer igår så insåg jag att minnen ska förbli minnen.
Att min stora upplevelse inom simulatorer var Gunship på C64. Det spelet håller knappast idag.

Men Spyro...snyft. 🙂


signatur

“All thinking people are atheists.”

1
Skriv svar