Ett utkast till The Last of Us 3 har skrivits, bekräftar Neil Druckmann

Medlem
Skrivet av SunShine:

Ja simpelheten har jag inte heller något emot.
Och nu gör jag spoiler tag just in case. Kanske inte är så nödvändigt längre men men...

jag hade gärna sluppit spela hela första delen. Skrotat Ellie segmentet helt hållet o bara kört Abby's resa o fått ta del av att fimpa Joel och sedan med hjälp av mellansekvenser och story beats fått se hur Ellie börjat jaga en för att till slut hamna där vi hamnar o får göra upp med Ellie.
Hade räckt. Jag fann inget spännande med Abbys (gillade henne som karaktär) resa då jag redan visste i förväg vad som skulle hända, då vi redan fått uppleva det under Ellies resa. Det var trist o då kände jag bara ville spelet skulle ta slut.

hehe ja!

Jag tyckte båda delarna var underhållande men kan förstå de som tyckte att det blev utdraget.

Skrivet av Shodan:

Det finns ju annat att göra än en remake av the last of us. Det är inget spontanprojekt skulle de verkligen ha folk över hade de sagt upp folk

Det kanske är precis det de inte vill? Att säga upp en massa duktiga utvecklare. Hålla kvar kompetensen inom företaget och sätta de på en remake nåt år tills nästa storprojekt kommer i rullning på riktigt istället.

Borde isåfall applåderas.

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Jag tyckte båda delarna var underhållande men kan förstå de som tyckte att det blev utdraget.
Det kanske är precis det de inte vill? Att säga upp en massa duktiga utvecklare. Hålla kvar kompetensen inom företaget och sätta de på en remake nåt år tills nästa storprojekt kommer i rullning på riktigt istället.

Borde isåfall applåderas.

Det finns ju miljontals andra projekt. Men du får absolut se fram emot detta

12
Skriv svar