Vad gör ni nu?

FM-guru
F.d. Sisyr

Spelar FM och svär över usla domare i den polska andraligan.

Skribent

Sitter på nålar och kollar på HV71 - BIF...

Brynäs vände sent i andra perioden och går in i tredje perioden i en 2-1 ledning. Bara hoppas de kan hålla i!

Medlem

Sitter med en kopp kaffe, en redig bit 70% mörk choklad och inväntar Age of Empires-eventet som går av stapeln 18.00.

https://www.youtube.com/watch?v=5OJ14RVFDGQ - Stream finns här för den intresserade.

Ska även streamas här https://www.twitch.tv/xbox


signatur

The more I practice, the luckier I get.

njuter av nötter efter ha gått ner 21 kg så tyckte jag att jag fick unna mig nått


signatur

New life, New hope

Medlem
Tv

Kollar på big Brothers👍

Medlem

Äntligen klar med en dag som rakt av har gått i anusets tecken.

Alltså en riktig skitdag.

Kommer att vara glad imorgon men nu är det trist då den negativa känslan vägrar att släppa sitt grepp.

Doom Eternal får hjälpa mig när jag väl är hemma.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av WildThing:

Ja varför inte, en pass it forwards tråd kanske? Det låter väl som ett väldigt trevligt alternativ!

Något sådant låter vettigt.

Pga tidsbrist så har jag inte kommit fram till ett vettigt sätt att göra detta på.

En tråd där man skänker spel till första bästa är bra för den första bästa.

Vill ju gärna att spelen ska gå till bättre behövande snarare än snabbast på knappen, så att säga.

Kanske övertänker...

.. men en forumit lottade nyligen ut sin förbokning av en PS5 genom en randomizer. Kanske är det där lösningen finns?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Har förbeställt Returnal via komplett. De skickade spelet igår men det har ej kommit idag.

Kommer att köpa digitalt.

Hur gör man enklast för att returnera varan?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Står och söver barn som vägrar sova 😴

Medlem

Dricker kaffe och lyssnar igenom Gojiras senaste album för andra gången. Ramlade tyvärr inte av stolen direkt, vilket är synd. Men, förhoppningsvis växer det på en. En del trevliga låtar finns det dock.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Dricker kaffe och lyssnar igenom Gojiras senaste album för andra gången. Ramlade tyvärr inte av stolen direkt, vilket är synd. Men, förhoppningsvis växer det på en. En del trevliga låtar finns det dock.

Brukar ta ett tag för mig att börja gilla både låtar och album, oavsett artist.

Gojira har inte gjort mig besviken någon gång hittills, men väntar några veckor med omdöme.

Sjukt fet spelning på Grönan för två år sedan btw.

Skrivet av Freakon:

Har förbeställt Returnal via komplett. De skickade spelet igår men det har ej kommit idag.

Kommer att köpa digitalt.

Hur gör man enklast för att returnera varan?

Du läser vad som står på Kompletts hemsida och följer deras anvisningar.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Sitter uppe vid datorn och gör faktiskt ingenting. Kan inte sova, har extremt ont i huvudet och värken blir värre när jag lägger mig ned. Bara att försöka härda ut och hitta på något. Kanske en ny genomspelning av Final Fantasy VIII?


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Slänger ihop lördagskrubbet å letar film. Blirre lite pulled pork i slowcookern som stått å puttrat hela dagen.

Medlem

Precis slutat jobb.

Lång vecka.

Om ork finns så blir det premiär av Village ikväll.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Dricker vin och lyssnar till Lamp of Murmuur. Funderar på om kanske gå med i det här facebook. Får jag några kompisar då, månne? (eller bara fiender)

Medlem
Skrivet av otapamo:

Dricker vin och lyssnar till Lamp of Murmuur. Funderar på om kanske gå med i det här facebook. Får jag några kompisar då, månne? (eller bara fiender)

Skippa facebook och fokusera på vin och bra musik


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Sitter och funderar vad jag ska göra nu och har några alternativ:
1) Äta lite snacks och kanske en godis bit.
2) Se om det finns någon god ost i kylen. Om ja dricka lite portvin och äta ost.
3) Titta på något. Exempelvis en film.
4) Sitta kvar i soffan med datorn i knät och slösvara i några foruminlägg medan jag tittar på reguljär-TV.
5) Gå på toaletten.
6) Röka en cigarill och dricka en liten stänkare på balkongen.

Förmodligen kan flera punkter kombineras och jag tror att alla är möjliga men det lutar nu åt punkt nr. 4...

Medlem
Skrivet av Freakon:

Skippa facebook och fokusera på vin och bra musik

I will heed your advice, good sir

Medlem

Jag vill inte hålla er på halster. Bestämde mig precis. Det blir en kombination av 1, 5 och 4. Sen är frågan i vilken ordning eller om de ska göras samtidigt?

Medlem
Skrivet av Jud1t:

Jag vill inte hålla er på halster. Bestämde mig precis. Det blir en kombination av 1, 5 och 4. Sen är frågan i vilken ordning eller om de ska göras samtidigt?

Drick en stänkare på toa, röga en go cigarill på balkongen och återgå till soffläge


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Har precis kommit igång i Village. Spontant känns det mycket bra.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Har precis kommit igång i Village. Spontant känns det mycket bra.

Är riktigt sugen men köpte precis death stranding och man måste ju spela klart det man har köpt först. För sån är regeln.

Medlem

Dags att fixa käk.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

FM-guru
F.d. Sisyr

Såpat altanen och gjort i ordning den inför sommaren, även om sommaren känns jävligt långt borta idag med 7 grader och regn... Men det påstås bli 20+ imorgon, så nu är jag redo.

Nu ska jag nog spela nån timme eller två som belöning.

Medlem

Sitter i soffan med gipsat ben och tittar på en avstängd TV 😄

Medlem
Skrivet av Lord Pingu:

Sitter i soffan med gipsat ben och tittar på en avstängd TV 😄

Du når inte fjärrkontrollen?


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Såpat altanen och gjort i ordning den inför sommaren, även om sommaren känns jävligt långt borta idag med 7 grader och regn... Men det påstås bli 20+ imorgon, så nu är jag redo.

Nu ska jag nog spela nån timme eller två som belöning.

Skönt att ha det gjort.

Vad blev det för spel?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Spelar vidare i Village.

Är imponerad. Detaljerna är otroliga. Allt är spännande att utforska och kika på. Man blir bra belönad för utforskning.

Animationer är mycket bra. Lycans rörelsemönster är skrämmande. De stirrar på dig och slö-dansar hotfullt innan angrepp.

Negativt är att skott ej har effekt. Du kan panga flera skott rakt i bröstkorg/huvud utan någon effekt i animation. Känns väldigt snålt efter Doom Eternal och Returnal.

Är blott två timmar in, är övertygad om att upplevelsen kommer att öka.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Sitter och kliar mig på huvudet och funderar vad fasen som hände med den här helgen... hur kan det vara Måndag imorn!? ;<

Skriv svar