May the 4th-bingo!

Skägg.
10 Chambers
May the 4th-bingo!

Star Wars-dagen idag och innan USA vaknar tänkte jag spekulera lite kring vad vi kommer att få. Hinner inte göra en bingobricka men slänger bara ur mig några påståenden så får vi se hur många som landar. Fyll gärna på egna!

  • Kotor-remaken av Aspyr annonseras

  • Teaser för Obi-serien, de har börjat filma och det räcker med en in character-bild för att trigga folk

  • Nästa storfilm teasas (den här skulle jag inte vilja ha som mittenruta, högoddsare!)

  • Releasedatum för Lego Skywalker Saga (kom igen!)


signatur
Skribent

Kotor-remake. Om den är real. Är detta dagen att droppa bomben på.

Obi-teaser känns stark. Eller någon mer info iaf.

Det pågår någon Star Wars-relaterad inspelning på landsbygden i UK just nu. (Men det kan vara Mandalorian säsong 3 också.)

Releasedatum för LTSS känns tunt. Det var väl nyss de sköt upp det. Och förra året fick vi boxart. TT Games och PR = katastrof.

Hot Toys & Sideshow visar upp nya och dyra acion figures. (Check. Det har de gjort.)

Nyheter inom comics och böcker inom Star Wars.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem
  • KOTOR 1 & 2 remakes

  • Wildcard: KOTOR 3

  • Trailer för The Book of Boba Fett

  • Trailer för Rangers of the New Republic

  • Och förstås mer info om Kenobi-serien


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Kathleen Kennedy får sparken!
Kathleen Kennedy får sparken!
Kathleen Kennedy får sparken!
Kathleen Kennedy får sparken!
Kathleen Kennedy får sparken!

Allt annat är ointressant.

SoL
Medlem

Håller inte svenska Massive på med ett star wars? Massive, om ni läser detta, ge oss en teaser:)

Medlem

Det vore förträffligt med en uppföljare till Republic Commando! Eller varför inte ett nytt Star Wars: Racer i en modern tappning?

Skribent
Skrivet av SoL:

Håller inte svenska Massive på med ett star wars? Massive, om ni läser detta, ge oss en teaser:)

Jo. Frågan är hur långt det spelet är i utveckling. Känns som ett 2023/24-spel eller dylikt.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

SoL
Medlem
Skrivet av Mike Stranéus:

Jo. Frågan är hur långt det spelet är i utveckling. Känns som ett 2023/24-spel eller dylikt.

Förmodligen. En teaser går att släppa ändå, kolla bara på cyberpunks teaser 2012. Den kan ju sätta känslan i hur spelet är, är det glatt eller mörkt och dystert t ex?

Medlem
Skrivet av Hapl0:

Kathleen Kennedy får sparken!
Kathleen Kennedy får sparken!
Kathleen Kennedy får sparken!
Kathleen Kennedy får sparken!
Kathleen Kennedy får sparken!

Allt annat är ointressant.

Om detta stämmer så är det goda nyheter på ett bra tag


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Teasa nästa expansion för TOR?
Drew Karpyshyn får ett nytt Star Wars-projekt?
Något om The Acolyte? (vad som helst snälla, det jag har mest sug efter)

Medlem

Easter egg när man googlar "may the 4th be with you" (den var i och för sig ganska given, Google-gänget brukar vara bra på sånt )

Skribent
Skrivet av Hapl0:

Kathleen Kennedy får sparken!
Kathleen Kennedy får sparken!
Kathleen Kennedy får sparken!
Kathleen Kennedy får sparken!
Kathleen Kennedy får sparken!

Allt annat är ointressant.

För en oinitierad, vad har hon gjort? Drog en snabb googling och såg att hon är producer på Lucasfilm, var hon på något sätt ansvarig för den nya trilogin?

Medlem
Skrivet av Shadee:

För en oinitierad, vad har hon gjort? Drog en snabb googling och såg att hon är producer på Lucasfilm, var hon på något sätt ansvarig för den nya trilogin?

Hon är "President of Lucasfilm", inte bara en producent längre. Du kommer få en hel del olika svar, men summan av kardemumman (som jag ser det) är att folk inte riktigt förstår vad det hela handlar om och har fått för sig att hon och hon alena "förstört" Star Wars, vilket ju är helt fel. Det var många inblandade i besluten som gjorde den senaste trilogin till det den blev. Samtidigt tog antifeminister tillfället i akt och kastade bensin på elden, vilket bidrog till att folk som vanligtvis inte hade brytt sig alls helt plötsligt blev Kathleen-hatare.

Hon ligger bakom många fantastiska filmer och är otrolig bra på sitt jobb. Visst har hon gjort några fel, men hatet kring henne och Star Wars är bara trams.

Medlem

Star Wars - Force of the Tomb Raider, ny film med Alicia Vikander utannonseras

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Hon är "President of Lucasfilm", inte bara en producent längre. Du kommer få en hel del olika svar, men summan av kardemumman (som jag ser det) är att folk inte riktigt förstår vad det hela handlar om och har fått för sig att hon och hon alena "förstört" Star Wars, vilket ju är helt fel. Det var många inblandade i besluten som gjorde den senaste trilogin till det den blev. Samtidigt tog antifeminister tillfället i akt och kastade bensin på elden, vilket bidrog till att folk som vanligtvis inte hade brytt sig alls helt plötsligt blev Kathleen-hatare.

Hon ligger bakom många fantastiska filmer och är otrolig bra på sitt jobb. Visst har hon gjort några fel, men hatet kring henne och Star Wars är bara trams.

Håller helt med. Jag personligen tycker att den senaste trilogin är många gånger bättre än den förra (1-3)
Mandalorian är en sjukt bra star wars serie.
Fan va skönt att lucasfilm släppte på star wars tyglarna lite!

För övrigt är min största önskan för idag är kotor remakes!

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Hon är "President of Lucasfilm", inte bara en producent längre. Du kommer få en hel del olika svar, men summan av kardemumman (som jag ser det) är att folk inte riktigt förstår vad det hela handlar om och har fått för sig att hon och hon alena "förstört" Star Wars, vilket ju är helt fel. Det var många inblandade i besluten som gjorde den senaste trilogin till det den blev. Samtidigt tog antifeminister tillfället i akt och kastade bensin på elden, vilket bidrog till att folk som vanligtvis inte hade brytt sig alls helt plötsligt blev Kathleen-hatare.

Hon ligger bakom många fantastiska filmer och är otrolig bra på sitt jobb. Visst har hon gjort några fel, men hatet kring henne och Star Wars är bara trams.

Låter som random internetgnäll ja, hon verkar ha haft ett finger med i Mandalorian med tyckte jag att jag såg? Och det var ju bättre än det mesta nya man sett inom Star Wars enligt mig.

Frilansare

Äntligen trailer från nya serien!

Medlem

Spaceballs 2 är utannonserat, äntligen....... borde vara det i alla fall.

Skägg.
10 Chambers

Hm, något rätt än? Lamt....


signatur
Skribent
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Hm, något rätt än? Lamt....

Nope. Redigt seg May the 4th.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Mike Stranéus:

Nope. Redigt seg May the 4th.

Ja. Typ reor. Kanske hade fel förväntingar men visst brukar de göra lite mer av det?


signatur
Medlem

Jag borde givetvis ha gissat på att Disney premiärvisar ny "realistisk" ljussabel...

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Ja. Typ reor. Kanske hade fel förväntingar men visst brukar de göra lite mer av det?

Jo känns som bad batch var ända stora grejen, men då det inte var en överraskning så blev det ett väldigt tamt may 4.

1
Skriv svar