Apple vs Epic-rättegången inleddes med skrikande Fortnite-kids

Robot
Apple vs Epic-rättegången inleddes med skrikande Fortnite-kids

Vem vare som glömde trycka på mute?

#apple-vs-epic


Redaktör
Ponny

On brand, ändå.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Haha, "ge mig"-generationen i sitt esse.

Frilansare

Gillar dom Fortnite-kidsen nu.

Jag tror de kommande åren vi kommer får se många techbolag i rätten, antingen som i detta fallet, techbolag vs techbolag. Eller som i amerikanska senaten och EU. Staten vs techbolagen. Blir spännande!

Testpilot

Impad att de är så tekniskt obegåvade att de letade mute knappen i hela 20 minuter. Phew!

Medlem

När och var kan man höra fortnite kidsen vråla?

Medlem

20 minuter för att hitta mute-knappen. Bra där!

Medlem

Spelades det in? Haha skulle vilja se detta spektakel

Medlem

Jösses vad gammal man känner sig.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Harakiri:

Impad att de är så tekniskt obegåvade att de letade mute knappen i hela 20 minuter. Phew!

Ger ju inte direkt ett bra förtroende för rättssäkerheten med tanke på vad det juridiska spörsmålet handlar om.

Medlem
Skrivet av Harakiri:

Impad att de är så tekniskt obegåvade att de letade mute knappen i hela 20 minuter. Phew!

Får mig osökt att tänka på den här domaren med ett kattfilter på Zoom
https://youtu.be/lGOofzZOyl8


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Vet inte om det spelades in, men det går i alla fall att lyssna in live om man är intresserad (varning för fruktansvärt undermålig mikrofonkvalité)

Finns bland annat på
https://www.twitch.tv/thegameawards


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

1
Skriv svar