Xbox 360 har USB-minnesstöd

Medlem

Äntligen! Här ska föras över Mass Effect 1 saves så jag kan köra 2an på rätt sätt. Håller dock med om att det är skam att det inte fanns där från dag 1.

Medlem

Har du en extern hårddisk med FAT32 system (max gräns för storlek på fil = 4gig) så funkar det perfa med. Har du en hårddisk som bara ligger och skräpar så konventera den från NTSF ner till FAT32 (kan göras biliigt i butik eller dator kedja) så är det bara att köra på.

Min Bror har en 250gig HDD med FAT32 och han strömmar musik från Xboxen vua USB. Han har gjort det i minst 2år.

Så var la lite sköj nu när Xboxen "klarar" NTFS system, men för max 16gig extra, kan man lika skita i det. ((FAT32 gäller ENDAST musik och kanske någon Xvid film, men ej profiler eller demos och dyligt.)) Så gällande sparnings filer, säger jag ok. men jubel blir det klart inte

Medlem

fy fan vilket CRAP! blev väldigt besviken...... syrrans kille sitter på sin PS3a och har sin vanliga externa hårdisk, inga begrännsningar där inte, FFS


signatur

Snusar till varje pris!

Inaktiv
Skrivet av USF-BH:

fy fan vilket CRAP! blev väldigt besviken...... syrrans kille sitter på sin PS3a och har sin vanliga externa hårdisk, inga begrännsningar där inte, FFS

Å andra sidan försvinner funktioner hos PS3 istället.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

Jag hade tänkt ta musik och filmer från min dator och spela dem på xboxen med hjälp av usbn. Men det går inte! Xboxen fyller hela minneskortet med deras egna drivrutiner och sen är det kört.

Inaktiv
Skrivet av jompadoddle:

Jag hade tänkt ta musik och filmer från min dator och spela dem på xboxen med hjälp av usbn. Men det går inte! Xboxen fyller hela minneskortet med deras egna drivrutiner och sen är det kört.

Varför laddar du itne bara ner Tversity och streamar filmer och musik till 360n över nätet?

Det gör jag och funkar utmärkt

BME
Medlem

Kjell & co hade ett erbjudande över påsk för en sandisk 16gb för 250kr, trots frakt på 60 kr så blev det billigare än motsvarande kingston på webhallen plus att 360n gillade den, antagligen för att det var en sandisk identisk med den som de själva säljer så ingen "performance warning"


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Medlem
Skrivet av showerguy:

Herregud vad folk klagar. Dom som behöver mera utrymme köper väl bara minnet?

Folk klagar på LIVE och säger att det kostar. Men ändå säljer det och har fler spelare än på Ps3 (PSN)

Folk klagar på MS medans dom själva sitter och använder Hotmail, MSN och Windows.

Over And Out.

Källa på att LIVE har fler människor som spelar över internet än PSN tack?


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

123
Skriv svar