RE Village Xbox

Verkar ha blivit skickat lite för tidigt och ska ankomma idag om allting går som det ska

Medlem

Om du bor i karlstad så får du gärna komma o lämna av det här 😁

Inaktiv

Jepp fick precis min till ps5:an

Frilansare

Spännande! Ser fram emot era åsikter!

Medlem
Skrivet av Såsåsåsåså:

Verkar ha blivit skickat lite för tidigt och ska ankomma idag om allting går som det ska

Vart beställde du ifrån?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Inaktiv
Skrivet av Joakim Bennet:

Spännande! Ser fram emot era åsikter!

Börjar spela ikväll när sonen har lagt sig sen kan jag berätta vad första intrycket var

Medlem
Skrivet av anon_327736:

Börjar spela ikväll när sonen har lagt sig sen kan jag berätta vad första intrycket var

Det ser vi framemot!


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av anon_327736:

Jepp fick precis min till ps5:an

Oj vad tidigt, får man fråga vart du beställde, själv har jag beställt från Elgiganten, kommer väl på fredag hoppas jag.

Inaktiv
Skrivet av Gaara:

Oj vad tidigt, får man fråga vart du beställde, själv har jag beställt från Elgiganten, kommer väl på fredag hoppas jag.

power

Medlem
Skrivet av anon_327736:

Tack, får köpa där på nästa spel jag skaffar så man är mer säker att få på release dagen. Med EG blir det tidigast releasedagen eller någon vardag senare...

Kom precis. Beställde på Power, de sänkte det till 499 igår så avbeställde Spelbutiken och adderade en grej så att jag fick fri budbee frakt

Men kommer det gå att spela bara för ni fått det idag då? Kan ju vara låst som när man förladdar ett spel


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Det är inte låst 😁

Skrivet av Såsåsåsåså:

Det är inte låst 😁

Härligt skoj ju


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Ja, det verkar riktigt bra. Det enda som inte funkar ännu är bilddelning på Live och man ser ingen achievementstracker.
FIck även en kod för Re:Verse som jag har installerat men inte hunnit testa.

NuZ
Testpilot

Inte alls avis!!!! Jag vill också ha spelet idag! Hoppas på bra åsikter för kommer troligen köpa spelet nu på fredag till xlådan


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Inaktiv

Hunnit spelar cirka 3 timmar. Det känns som en naturlig utveckling av resident evil 7. Grafikmässigt är det snyggt men inte wow, kommer dock ifrån returnal som är galet snyggt.

Story är intressant och man märker de har tagit en lite annorlunda riktning än vad de gjorde med just 7an. Men detta är bara de 3 första timmarna och jag längtar efter att få fortsätta ikväll och det är ett bra betyg

Medlem

Undrar om man kan ändra FOV på konsol eller lika gärna på PC för den delen? Nog det jag stört mig mest på när man tittat på gameplay videos. Får ont i huvudet av att det ser så in zoomat ut.

Medlem
Skrivet av Dajvan:

Undrar om man kan ändra FOV på konsol eller lika gärna på PC för den delen? Nog det jag stört mig mest på när man tittat på gameplay videos. Får ont i huvudet av att det ser så in zoomat ut.

Dessvärre verkar det inte så. Såg att det redan fanns en mod till pc som tweakade Fov till village så för oss konsolägare så finns det inte. Det är lättare med jumpscares när du inte ser vad som kommer från sidan har capcom förklarat då de fått frågan, i detta fallet gällde det Resident evil 7 som hade Fov 90 som maxgräns.

Skrivet av anon_327736:

Hunnit spelar cirka 3 timmar. Det känns som en naturlig utveckling av resident evil 7. Grafikmässigt är det snyggt men inte wow, kommer dock ifrån returnal som är galet snyggt.

Story är intressant och man märker de har tagit en lite annorlunda riktning än vad de gjorde med just 7an. Men detta är bara de 3 första timmarna och jag längtar efter att få fortsätta ikväll och det är ett bra betyg

Yes, jag kan bara instämma. Har spelat ungefär lika länge.

1
Skriv svar