Tidiga Stimulus Package-köpare belönas

Robot
Medlem
Tidiga Stimulus Package-köpare belönas

Så för att få folk att känna att det var värt att spendera 107 kr på ett dåligt kartpaket, så får de 7 dagar gratis spelande...

Medlem

Billig undanflykt.


signatur

<3

Medlem

Jag är så upprörd!!! Mitt tips är till alla som inte köpt detta o även till ps3-ägare som kommer fundera på att köpa det i framtiden är att tänka en gång till... jag ångrar mig iaf.

Det känns som ett hån att få en gratis live-vecka när man betalar live genom autogiro ändå och har slängt ut 135,60 på 3 nya kartor + 2 kartor jag redan betalt för tidigare, visst jag visste vad det innehöll innan jag betalade men jag visste inte att hela multiplayer-delen skulle bli mer eller mindre ospelbar efter det.

Jag kan inte spela tillsammans med kompisar som inte köpt kartpaketet, så jag måste slänga det från hårddisken om jag ska spela med vissa människor.

Jag kan inte komma in i matcher lika lätt som förut oavsett kartpaket eller inte så det blir mot skitdålig ping.

Får dom inte igång allt så det blir normalt igen snart så kommer jag bojkotta skiten o jag har redan sagt att det är det sista jag nånsin betalat som har med cod att göra. Tyvärr kan man ju inte kräva pengarna tillbaka så mitt enda sätt att visa missnöjet blir helt enkelt genom bojkott.

Skrivet av laban005:

Jag är så upprörd!!!

Förstår att du är upprörd, men så länge ni (konsumenter) handlar DLC till vansinnespriser så kommer dessvärre galenskaperna fortsätta.

Medlem

det e så jävla dåligt av microsoft att dom tar betalt av folk för att kunna spela online, tacka fan för att man lirar PS3 istället!

Medlem
Skrivet av elmackonr1:

det e så jävla dåligt av microsoft att dom tar betalt av folk för att kunna spela online, tacka fan för att man lirar PS3 istället!

Alla som spelar vet att det är skillnad på lives kvalité och PSN, på samma sätt som att ett par noname-skor som är svinbilliga inte håller samma kvalité som adidas. Man får det man betalar för, men båda tjänsterna duger iaf till att spela med

OnT: skulel aldrig betala för sådan värdelös DLC, jag köper DLC värd namnet, expansioner, som den till GTA IV, Red Faction och Borderlands (väl valda). Då lär sig utvecklarna att göra bra DLC, inte bara återanvända gamla maps

Medlem

JAG ÄR SÅ GLAD ATT JAG INTE KÖPTE MW2!
(caps off)

Skrivet av Grumbledock:

Alla som spelar vet att det är skillnad på lives kvalité och PSN, på samma sätt som att ett par noname-skor som är svinbilliga inte håller samma kvalité som adidas. Man får det man betalar för, men båda tjänsterna duger iaf till att spela med

Har du lust att utveckla det? På vilka punkter är Xbox live bättre än PSN? Jag vet att många försöker intala sig det eftersom dom betalar för det, men jag är väldigt osäker själv (spelar på xbox live hos min bror och hos kompisar).

Medlem
Skrivet av Wortex:

JAG ÄR SÅ GLAD ATT JAG INTE KÖPTE MW2!
(caps off)

Skrivet av Grumbledock:

Alla som spelar vet att det är skillnad på lives kvalité och PSN, på samma sätt som att ett par noname-skor som är svinbilliga inte håller samma kvalité som adidas. Man får det man betalar för, men båda tjänsterna duger iaf till att spela med

Har du lust att utveckla det? På vilka punkter är Xbox live bättre än PSN? Jag vet att många försöker intala sig det eftersom dom betalar för det, men jag är väldigt osäker själv (spelar på xbox live hos min bror och hos kompisar).

Många, eller en majoritet eller så.. säger att på PSN så kan det lagga osv. Men jag har dock inte fått en sån upplevelse... och när folk säger såhär så betyder det ju inte heller att Xbox Live aldrig laggar, kan mycket väl hända där också.

Jag har slutat spela på Xbox 360 för att ja inte orkar betala hela tiden.. sedan är det värdelöst att man betalar i måndaden och sen ifall man vill ha något som ska vara gratis (ex: PS3, PC) så måste man betala för det på Xbox Live..

Microsoft bara mjölkar pengar från deras konsumenter och det enda konsumenterna får är en tillfällig underhållning av spelen och dem använder inte ens all den tid dem betalat för.

Inaktiv

Folk kan betala för MMO i 120 kronor månaden men inte Xbox live för 399 kronor på ett år för att få tillgång till den bästa onlinetjänsten just nu.

Dom som klagar sitter självklart på PC/Ps3 och har inget att säga. Sedan sitter det 20 miljoner aktiva konton som har betalat. Något måste det säga?

Folk blir inte tvingade att beställa Live från Webhallen eller tvinga farsan/morsan att ta fram kreditkortet.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Folk kan betala för MMO i 120 kronor månaden men inte Xbox live för 399 kronor på ett år för att få tillgång till den bästa onlinetjänsten just nu.

Dom som klagar sitter självklart på PC/Ps3 och har inget att säga. Sedan sitter det 20 miljoner aktiva konton som har betalat. Något måste det säga?

Folk blir inte tvingade att beställa Live från Webhallen eller tvinga farsan/morsan att ta fram kreditkortet.

Men som sagt, kan ni som säger att Live är så mycket bättre utveckla det lite grann? Det enda som jag ser är bättre på Live är att man kan prata med varandra utanför spel.

Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av showerguy:

Folk kan betala för MMO i 120 kronor månaden men inte Xbox live för 399 kronor på ett år för att få tillgång till den bästa onlinetjänsten just nu.

Dom som klagar sitter självklart på PC/Ps3 och har inget att säga. Sedan sitter det 20 miljoner aktiva konton som har betalat. Något måste det säga?

Folk blir inte tvingade att beställa Live från Webhallen eller tvinga farsan/morsan att ta fram kreditkortet.

Men som sagt, kan ni som säger att Live är så mycket bättre utveckla det lite grann? Det enda som jag ser är bättre på Live är att man kan prata med varandra utanför spel.

okey gubben jag ska förklara för dig vad som är bättre på Xbox Live än PSN.

1. Arkad spelutbudet
2. Dem har Rea på 2 månader gamla spel hela tiden som brukar ligga på 50%.
3. När ex MW2 släpptes så laggade man sönder på PSN..det var t.o.m artikel om det på FZ men ingeting sånt på Xbox Live.
4.Xbox Live är en tjänst som dem tillför massa nya egenskaper hela tiden. Man känner att det händer grejer där hela tiden och att Microsoft tar hand om systemet och inte har släppt nått dem skiter i.
5. Massa nya demos och videoklipp släpps i tid lr släpps som det inte gör på PSN då UTVECKLARNA får betala på PSN för varje nedladdad GB medans det inte är så på Xbox Live.
6.Okey det kostar 399kr per år..men jag har fått tag på det betydligt billigare om du kollar på Ebay som nu Sverige har fått så du kan köpa från utlandet helt billigt. ingen jävla fail tradera.

så det var dem punkterna jag kom på nu faktis.. finns säkert många många mer

1
Skriv svar