2021 års Call of Duty bekräftat, görs av Sledgehammer

Robot
2021 års Call of Duty bekräftat, görs av Sledgehammer

Det har ryktats om både WW2 och 50-talskrig.

#activision, #call-of-duty, #releaselistan


Medlem

Jag hoppar alltid över sledgehammer spelen..... Men lirar IW och Treyarch spelen flitigt

Medlem

Att folk aldrig tröttnar, dom utvecklar ju fler COD-spel än jag gör åt toarullar!

Inaktiv

Som man har längtat Är inge cod-fan överlag sedan de första och cod4 men MW2019 har faktiskt hängt kvar och är mycket trevligt

Medlem

Köpte mitt första COD spel nu (Cold War). Köper inga fler COD spel innan de utvecklat ett antifusk som iaf kan ta aimbottare som inte ens försöker dölja skiten. Är ju fuskare i varannan match. Minst.

Bryr mig inte riktigt om var de placerar händelserna, det blir ändå som vanligt, inte mig emot.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av Ejziponken:

Köpte mitt första COD spel nu (Cold War). Köper inga fler COD spel innan de utvecklat ett antifusk som iaf kan ta aimbottare som inte ens försöker dölja skiten. Är ju fuskare i varannan match. Minst.

Jag börjar med att inleda att jag misstror dig inte! Men rätt kul att läsa hur folk upplever fuskare, personligen så har jag aldrig reagerat över fuskare i något spel vilket i sig är osannolikt. Nu spelar jag inte på elitnivå alls men är väl hyfsad och brukar oftast se att jag tabbade mig i samband med död alternativt att jag bara antar att den andra är så mycket bättre än vad jag är.

On topic: each to their own men hur kan de fortfarande sälja? Begriper det inte.

Medlem

Börjar man inte tröttna på detta spel nu, varje år samma sak....


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Har hört att det kan vara lite illa ute och att dem kommer släppa en Remaster av Modern Warfare 3. Precis som dem gjort med 1 och 2. För att sweeten The pot. Men är det så får man bara vänta och se.

Geeks Gaming

En gång i tiden va man mega cod fan och hade varit överlycklig över ett ww2 spel. Men med tanke på hur cod är nu och att de senaste cod ww2 spelet mer eller mindre bara va en lootbox öppnings simulator så är jag mer hypad över ett nytt bf spel istället.

Medlem

Det uppenbara kriget om vi snackar 50-tal skulle ju vara Korea kriget.

Känns inte som en dum idé om det skulle vara så... Känns som det passar sig vad gäller miljö, skala, vilka som var inblandade osv... Kan inte heller komma på något spel iaf spontant som utspelar sig under det kriget.


signatur

subterranean homesick alien

Inaktiv
Skrivet av Anton Q:

Det uppenbara kriget om vi snackar 50-tal skulle ju vara Korea kriget.

Känns inte som en dum idé om det skulle vara så... Känns som det passar sig vad gäller miljö, skala, vilka som var inblandade osv... Kan inte heller komma på något spel iaf spontant som utspelar sig under det kriget.

Alltså på många sätt är koreakriget ett glömt krig som säkert förtjänar mer uppmärksamhet. Men hur ska dom vrida det till att USA är goda och Nordkorea onda? Syngman Rhee var på den tiden många resor värre än hans motpart Kim från nord.

Om koreakriget blir till spel så hade jag velat ha det objektivt och inte bara att här kommer jänkarna och räddar världen från ondskan.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Som man har längtat Är inge cod-fan överlag sedan de första och cod4 men MW2019 har faktiskt hängt kvar och är mycket trevligt

Ja MW 2019 är den med överlägset bästa motorn hittills, bra tryck och bra tempoväxling,synd att så många inte inser detta men nåväl servrarna mår nog bra av att bli av med de värsta rötäggen när de hoppade över till bocw.
Tyvärr verkar det som om de ska mjölka ut 4-5 skitspel mellan varje bra iteration så får väl snällt vänta i några år till nästa MW. Men snälla gör inget åt iw-motorn som är riktigt bra nu.

Medlem
Skrivet av Ejziponken:

Köpte mitt första COD spel nu (Cold War). Köper inga fler COD spel innan de utvecklat ett antifusk som iaf kan ta aimbottare som inte ens försöker dölja skiten. Är ju fuskare i varannan match. Minst.

Stäng av cross-play

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

En gång i tiden va man mega vid fan och hade varit överlycklig över ett ww2 spel. Men med tanke på hur cod är nu och att de senaste cod ww2 spelet mer eller mindre bara va en lootbox öppnings simulator så är jag mer hypad över ett nytt bf spel istället.

Ja ww2 var en riktig grind-fest.
Fick förfan låsa upp varenda standard vapen varje Tier !!! Va?! Är ni seriösa? Så jag har inte bemästrat 80% av uppsättningen efter 800 matcher redan? Är jag en idiot? Svar ja eftersom jag fortsatte spela skiten antar ja.
Dock är bf så sjukt efter i gunplay,har försökt i några matcher nu men nä det är för kasst.

Medlem
Skrivet av Caesarsaurus:

Stäng av cross-play

Japp! Bort med crossplay och även aimassist på PC (för de med kontroller)

Geeks Gaming
Skrivet av Caesarsaurus:

Ja ww2 var en riktig grind-fest.
Fick förfan låsa upp varenda standard vapen varje Tier !!! Va?! Är ni seriösa? Så jag har inte bemästrat 80% av uppsättningen efter 800 matcher redan? Är jag en idiot? Svar ja eftersom jag fortsatte spela skiten antar ja.
Dock är bf så sjukt efter i gunplay,har försökt i några matcher nu men nä det är för kasst.

Wait. What?
Efter i gunplay? Du menar cod där smg har varit de enda alternativet då dom är så op i allt? Cod där folk skriker just nu för det är massiv obalans med vapen varje patch dom släpper?
De är typ de enda bf spelen har lyckats med bra de senaste spelen är just gunplay. Ja bfv va extremt fram och tillbaka men balansen mellan allt har varit sjukt bra och alla vapenklasser hade sina roller. Va inte en klassa som va massivt op jämfört med andra.

Medlem

Redan? Jag har ju inte hunnit spelat klart de senaste sedan flera år!


signatur

autograph

1
Skriv svar