Diablo Immortal släpps i år, världen över

Medlem
Skrivet av Miindz:

..äntligen!

Håller med dig. Har lagt ner närmare 2000 timmar på d3. Ska bli riktigt kul

Medlem

Kul för de som gillar mobilspel men har själv noll intresse av det

Dax
Medlem

Klart jag kommer testa testar man inte kan man inte ha någon åsikt sen hur bra det är eller dåligt. Åtminstone någon röst som är värd att lyssna på

Medlem

Som jag väntat. /s


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Belphegor:

Håller med dig. Har lagt ner närmare 2000 timmar på d3. Ska bli riktigt kul

tvivlar du lär lägga ner 2000 timmar på ett mobilspel
/s

Medlem

Angry birds och Hearthstone kan jag lira på mobilen. Detta? Knappast, Diablo SKA spelas på PC!

D2 resurrected är på g, likaså D4


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Meh. Väntar till D4. Det ser åtminstone bra ut. Detta kommer fortfarande sälja som smör eftersom mobilmarknaden är gigantisk. Finns inte en chans att detta floppar. Nästan lite tragiskt för företagen bryr sig först och främst om pengar, så om detta är deras fokus kanske annat får lida. Får hoppas på att så inte blir fallet helt enkelt.

Medlem

kommer väl klickas in utan förväntningar, sedan återgå till ms solitaire och sudoku...

Medlem
Medlem

Ska bli intressant att se hur många av "nej tack"-klacken som ändå lirar. Jag hoppas att det blir bra iaf.

Medlem
Skrivet av Anthrax:

Meh. Väntar till D4. Det ser åtminstone bra ut. Detta kommer fortfarande sälja som smör eftersom mobilmarknaden är gigantisk. Finns inte en chans att detta floppar. Nästan lite tragiskt för företagen bryr sig först och främst om pengar, så om detta är deras fokus kanske annat får lida. Får hoppas på att så inte blir fallet helt enkelt.

Företag som bryr sig om pengar? Det låter ju helt bananas.
Om jag fick bestämma skulle spel bara släppas inom små kretsar, helt utan vinst. Att rikta sig till en gigantisk marknad är okristligt och anti-woke.

Avstängd

Usch, hade hoppats att den här skiten aldrig faktiskt skulle bli av.

Ett hån mot hela serien och sänker Diablo som varumärke.

12
Skriv svar