Räkna inte med Detective Pikachu 2: "Begrav era förväntningar"

Robot
Räkna inte med Detective Pikachu 2: "Begrav era förväntningar"
Inaktiv

Tack Hollywood för denna fina present.

Medlem

Tycker filmen va helt OK. Den dög.
Kommer inte ihåg handlingen för fem öre.
Tror inte en tvåa behövs.

Ser fram emot Mortal Kombat


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Värdelöst att filmen inte finns på svenska så kidsen kan se den.

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Ser fram emot Mortal Kombat

Måste tyvärr göra dig besviken, filmen är HELT VÄRDELÖS! ungefär samma kvalitet som den från 90-talet. Usla B-skådisar. Den känns lovande första typ 10 minuter, men sen går det utför.

Medlem
Skrivet av hero:

Värdelöst att filmen inte finns på svenska så kidsen kan se den.

Instämmer till fullo.
Sonic-filmen blev en succé bland småttingarna hemma. Hade aldrig funkat om den inte fanns översatt.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem
Skrivet av HYBRiS:

Instämmer till fullo.
Sonic-filmen blev en succé bland småttingarna hemma. Hade aldrig funkat om den inte fanns översatt.

Eaxkt! Och där är väl en uppföljare på G?

Medlem
Skrivet av hero:

Måste tyvärr göra dig besviken, filmen är HELT VÄRDELÖS! ungefär samma kvalitet som den från 90-talet...

Så 10/10 med andra ord? Varför skulle det göra oss besvikna?

Medlem

Sonic tyckte jag var riktigt bra stark 8/10.
Mortal Kombat hade jag inga höga förväntningar på så var ändå nöjd, finns mycket potential och skulle välkomna en tvåa.
Pikachu såg jag.. men kommer inte ihåg något av den.

Medlem

"har emellertid gått vidare till aktuella Mortal Kombat och Sonic-filmen"

Epic crossover!

Medlem
Skrivet av hero:

Måste tyvärr göra dig besviken, filmen är HELT VÄRDELÖS! ungefär samma kvalitet som den från 90-talet. Usla B-skådisar. Den känns lovande första typ 10 minuter, men sen går det utför.

90-talets var en av de fetaste rullarna man sett som liten parv. Så låter lovande. Det SKA ju vara en b-film.


signatur

- pixelfantast

1
Skriv svar