Total War: Warhammer 3 gameplay-teasas i kort trailer

Robot
Total War: Warhammer 3 gameplay-teasas i kort trailer

Mer kommer i mitten av nästa vecka, men nu får vi ett smakprov.

#gameplay, #teaser, #total-war-warhammer-3


Medlem

Jag älskar verkligen Warhammer, men varken Chaos, Cathay eller Kislev har någonsin tilltalat mig. Kommer köpa ändå, för att ha alla 3 och tillgång till hela kartan, men de nya faktionerna kommer jag nog inte spela förutom för kampanjen.


signatur

I drank what?

Frilansare
Skrivet av Mirage:

Jag älskar verkligen Warhammer, men varken Chaos, Cathay eller Kislev har någonsin tilltalat mig. Kommer köpa ändå, för att ha alla 3 och tillgång till hela kartan, men de nya faktionerna kommer jag nog inte spela förutom för kampanjen.

Är supersugen på Kislev, gillar den rysk-polska stilen. Cathay har ju aldrig gjorts ordentligt förut så blir intressant att se vad de har för trupper, men mja, de är kanske minst spännande. Får lite alv-vibbar. Hatar alver. Men allra mest nyfiken på eventuella tillskot i form av Ogre kingdoms och Chaos dwarfs.

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Är supersugen på Kislev, gillar den rysk-polska stilen. Cathay har ju aldrig gjorts ordentligt förut så blir intressant att se vad de har för trupper, men mja, de är kanske minst spännande. Får lite alv-vibbar. Hatar alver. Men allra mest nyfiken på eventuella tillskot i form av Ogre kingdoms och Chaos dwarfs.

Trista är att inget av de du nämner tilltalar mig. Helt frälst i Undead, och de har redan avhandlats.
Kul dock för de som väntat!


signatur

I drank what?

Medlem

Förstår inte vad som hände med Total War-serien. Känns extra tydligt när man sitter och lirar igenom den remastrade versionen av Rome, som i sin buggiga prakt är ett riktigt bra spel. Medieval II var galant, sedan kom Empire som kändes som ett uppbrott från allt som gjort serien bra, och sen har det bara runnit på. Kanske är jag ensam om att känna så, men ja...just warhammer också, vilket trams.

Medlem
Skrivet av RolftheBarber:

Förstår inte vad som hände med Total War-serien. Känns extra tydligt när man sitter och lirar igenom den remastrade versionen av Rome, som i sin buggiga prakt är ett riktigt bra spel. Medieval II var galant, sedan kom Empire som kändes som ett uppbrott från allt som gjort serien bra, och sen har det bara runnit på. Kanske är jag ensam om att känna så, men ja...just warhammer också, vilket trams.

Hade din syn på Total War serien förr och peakade när WH1 annonserades. Dock är Empire med Darthmod ett riktig bra spel om än sieges är något av det sämsta i spelserien

Vad tycker du om Shogun 2?

Nu är dock WH2 överlägset det TW spel jag har mest timmar i.

Medlem
Skrivet av Comstedt:

Hade din syn på Total War serien förr och peakade när WH1 annonserades. Dock är Empire med Darthmod ett riktig bra spel om än sieges är något av det sämsta i spelserien

Vad tycker du om Shogun 2?

Nu är dock WH2 överlägset det TW spel jag har mest timmar i.

Jag har aldrig riktigt fastnat för Japans historia, så helt ärligt gav jag aldrig Shogun 2 en riktig chans. Efter att ha testat några timmar tyckte jag att känslan var identisk med de andra spelen i den "nya" tw-generationen.

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

Hype!


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

Jag är splittrad för det här. Har lirat det mesta i serien sedan första Shogun: Total War, men efter Medieval 2 tycker jag det tappat en hel del. Rome 2 var bra dock. Nu hoppas jag ffa på ett Medieval 3, då jäklar!


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Har också spelat det mesta i TW serien och som stor warhammer nörd är jag väldigt nöjd med de två senaste spelen.

Även utan det intresset är det galet mkt strategi för pengarna.
Köpte TW W2 för 20€, har 150h spelade timmar och fortfarande 7 raser som jag inte testat. Och då har jag bara testat en general per ras.

Medlem

Givf space marines


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Utan tvekan årets mest efterlängtade spel för egen del. De två föregångarna har man spelat nästan för mycket. Köpt varenda DLC och känner ändå att mina timmar per spenderad euro är mycket god. Ja det är verkligen en "Shut up and take my money" situation.

1
Skriv svar