Vad händer i helgen?

Medlem
Vad händer i helgen?

Det är fredag och det ser ut att bli fint väder.

Planen hittills:

  • Fragzone Fredag

  • Spela Zelda, The Witcher 3, Phasmophobia

  • Hemmalagad sushi med familjen

  • 2-3h online pub

  • Utflykt i naturen med familj och grill

  • Sysslor - rensa avloppet och sånt skoj

  • Dubbelt storkok på söndagen

Har ni någon idé eller plan?


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Det låter som du inte behöver mer att göra :). Här är det mulet och regn (fortsätter så över helgen). Men planen är följande:

1. Umgås med familjen
2. Besikta husvagnen samt premiärsova i den
3. Snickra på altanen
4. Spela nyinköpta Mass Effect: Andromeda

Medlem

Jag har inga särskilda planer förutom tre givna saker:

  • Fredag löpträning 1 mil fartlek, lagom hårt.

  • Lördag löpträning 12 km lugnt.

  • Söndag löpträning 30 km lugnt.

Jag blev biten av löparflugan för några år sedan och löpningen är numera något av en livsstil. Det är en höjdpunkt varje dag jag snörar på mig löparskorna.

Mellan träningspassen blir det återhämtning och mat samt softa på soffan och se någon TV-serie.
Det blir säkert lite jammande på keyboards också (ett elpiano och en synth står framme) samt munspel.
Och givetvis en del gaming.

Medlem

Fredag: Spela Resident Evil:Village från 16:00-22:00.
Lördag: Arbete mellan 08-13 , spela Resident Evil:Village resterande tid med kort stopp för att äta
Söndag: umgås med flickvännen, laga mat och kolla på Robinson.

Antagligen har man klarat RE:Village redan innan middagen på lördag.


signatur

- Gigabyte Z390M - Gainward RTX 3070Ti - Intel Core i9-9900K with NZXT X73 360mm - 32GB HyperX Predator/Fury 3200Mhz - 750w +80 Platinum - 500GB WD blue SSD - 512GB Samsung M.2 - 1TB Samsung 970 Evo M.2 -
- HyperX Alloy Elite RGB - HyperX Cloud II - HyperX Pulsefire Haste - HyperX Fury S XL -
Acer Nitro XV322UX IPS 270hz 1440p - AOC CQ32G1 144hz 1440p
- Svive Altair Gaming Desk - Svive Gemini DarkGrey Gamingchair -

Medlem

Pizzafredag, grillördag och F1-söndag! Tänkte ladda ner Apex och testa 3v3-arena, kanske nöta lite Wreckfest och F1 2020 på PS5.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Umgås med familj.
Bli bjuden på middag.
Förbereda för gjuta golv i badrummet.
Spela Death Stranding
Spela i VR


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Kontot avslutas

Umgås med min familj som att leka, gå ut, kanske titta på något eller spela Stardew Valley tillsammans.
Spela Dragon Quest III och Dragon Quest VII, sen kanske jag med stor säkerhet även kommer spela Dragon Quest XI eftersom jag är så nyfiken på vad som kommer att hända.


signatur

ゼルダの城

FM-guru
F.d. Sisyr

Jobb, jobb, jobb. Typ. Det är mycket nu. Ska dock försöka klämma in några timmar RE 8 på söndag.

Medlem

RE Village fram till 08:00 på måndag.


signatur

Lenovo Legion Slim 5 R7-7/16/512/4060/165Hz 16"

Medlem

• Kolla på Formula 1
• Rida runt i RDR2
• Ut på vikingatåg i Crusader Kings 3

Frilansare

Steka kött
Spela GoW
Städdag med föreningen (!)
Bubblaer: Resident Evil Village ?

Medlem

Göra pizza ikväll
Spela Horizon Zero Dawn
Longboard på lördag - säsongspremiär för min del
Mixa några cocktails - varav säkert två Gin espresso martinis i helgen

Flakmonkey

Spela Immortal Fenyx Rising - kanske bli klar med
Jobba
Tvätta
Långpromenera (beroende på väder)

Sen får man väl se vad man kan hitta på i övrigt.

Medlem
Skrivet av Nemo:

Jag har inga särskilda planer förutom tre givna saker:

  • Fredag löpträning 1 mil fartlek, lagom hårt.

  • Lördag löpträning 12 km lugnt.

  • Söndag löpträning 30 km lugnt.

Jag blev biten av löparflugan för några år sedan och löpningen är numera något av en livsstil. Det är en höjdpunkt varje dag jag snörar på mig löparskorna.

Mellan träningspassen blir det återhämtning och mat samt softa på soffan och se någon TV-serie.
Det blir säkert lite jammande på keyboards också (ett elpiano och en synth står framme) samt munspel.
Och givetvis en del gaming.

Kul med löpning! Måste rehabba fötterna lite (typ hälsenefästet eller stelhet i vaden som trollar) men är ju sjukt roligt att få vara ute och springa några kilometer och pusha sig själv

Medlem
Skrivet av Radwick:

Kul med löpning! Måste rehabba fötterna lite (typ hälsenefästet eller stelhet i vaden som trollar) men är ju sjukt roligt att få vara ute och springa några kilometer och pusha sig själv

Ja, det är fantastiskt kul! Nu är värmen och solen på ingång här i trakterna så det blir jogg med shorts ikväll.

Lycka till med löpningen och hoppas du får ordning på hälsenan!

Medlem

Det blev ungefär som en tänkte sig.

  • Fragzone Fredag (På Lördagen)

  • Kolla F1

  • Spendera tid med familjen. Ibland är det bra att jobba hemma så man får mer tid när knodden bara är 6 veckor och missar mindre.

  • Spela HZD - Vilket j**la bra spel!


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Medlem

jag gjorder fan ingenting hela helgen. spelade lite, sov lite och åt lite.
får representera dem som inte har något liv.

Medlem

Försöker lära mig åka rullskridskor så jag förhoppningsvis kan ta ut hunden med dem senare i sommar!
Men lite svårt att hitta lugna gator/vägar att öva på, jag kan för fan knappt få stopp på dem XD
Så är uppe i ottan på helgerna och beger mig ut på industriområdet som är relativt lugnt utanför arbetstid och stapplar mig fram som bambi på hal is! Ont i fötterna nå grymt också :/

Annars är det väl mest utflykt och lek med hunden och förhoppningsvis bräd/rollspel med några vänner om vi lyckas få ihop det!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Dungeons & Dragons i dagarna tre.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

1
Skriv svar