Fikarulle: Så skapade Arkane de fantastiska Dishonored-spelen

Robot
Fikarulle: Så skapade Arkane de fantastiska Dishonored-spelen

Följ med bakom kulisserna på några av förra generationens bästa actionspel.

#dishonored


Medlem

Fantastiska spel alla tre (1, 2 och Death of the Outsider). Serien är i min top 10 spel ever. Spela dem om du inte redan gjort så!

Also, Noclip gör mkt bra dokumentärer, de har en rejäl backlogg av lysande content om ni missat. Reklamfritt, producerat enbart på Patreon backing.

Medlem

Riktigt bra spel. Utforskning och bandesign är på topp.

Hade velat ha en officiell trea.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Umi
Medlem

Har bara kört det första oändligt många gånger med olika builds, är rädd för att det andra spelet ska förstöra min vision från det första spelet

Medlem

Bara spelat första dishonored
Tyckte inte det var speciellt kul så har inte brytt mig mer om serien.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Åh, härligt, ska absolut ses. Dishonored är nog mitt favoritspel från senaste årtiondet, åtminstone det jag lätt har spelat igenom flest gånger.

Medlem

Gillar att ni länkar Noclip dokumentärer. Dom är riktigt duktiga på det dom gör. Sen gillar jag Danny O'dwyer också 😆


signatur

It's gonna be fun on the bun!

Medlem

Har än så länge bara spelat ettan. Tvåan är i backloggen.
Men tror att jag gillade Prey än mer faktiskt av Arkanes spel.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Prey var lätt det bästa spelet gjort av Arkane dock. Maken till underskattat spel.

Testpilot

Dishonored spelen är vad jag anser de sanna uppföljarna till Thief serien.

Lätt på min 10 i topp på spel.

Just det som påpekas mycket i dokumentären är att du släpps ner i världen och får själv lösa problemen du ställs inför och de är öppna med att du kan lösa saker på nästan vilket sätt du vill.
Smyg känslan är top notch och just att smyga runt och bara iaktta fiender och miljöerna är toppklass.

Tips; försök ta sig igenom spelet utan att döda nån.

Medlem

Återigen en mästerlig dokumentär från NoClip. Bland det bästa på tuben.


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

1
Skriv svar