Video: Äntligen får Calle bli Shepard på riktigt

Robot
Video: Äntligen får Calle bli Shepard på riktigt
Redaktör

Mängden covid har ökat med 100 % hos alla Calle och/eller Kenneth på kontoret.


signatur
Medlem
Medlem

Vid 6:35 hehe:


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Kul! Kommer det en recension på Mass Effect och i så fall innan release? Jag vill ej förboka men får man det 10 euro billigare gör jag det.

Medlem
Skrivet av Jokobib_Bob:

Kul! Kommer det en recension på Mass Effect och i så fall innan release? Jag vill ej förboka men får man det 10 euro billigare gör jag det.

Mass Effect 1: 5/5
Mass Effect 2: 5/5
Mass Effect 3: 5/5

Mass Effect 1-3: 15/5

https://www.fz.se/recension/1424-mass-effect
https://www.fz.se/recension/2178-mass-effect-2
https://www.fz.se/recension/147843-mass-effect-3

Troligen kommer inte ME:Remastern var sämre


signatur

Through the cables and the underground now

Gnällkuk

Ja, verkligen


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skägg.
10 Chambers

Det är jättekonstigt - jag märkte det när jag laddade upp den, gick in i projektet och kollade om jag spräckte några nivåer, vilket den inte gjorde. Renderade ut ny fil, dubbelkollade att det lät sjysst (det skorret är inte med i någon av originalfilerna). Det är Youtube som gör något fuffens...


signatur
Skägg.
10 Chambers

Renderar ut för tredje gången, ser om det hjälper.


signatur
Skägg.
10 Chambers

signatur
Gnällkuk
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Är det någon "auto-enhance"? Blåser ju rakt in i mikrofonen så kanske var därför? Nu slipper folk få blödande öron iaf


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Vill ha! När kommer recensionen för Legendary Edition?


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Kul, samtidigt fattar jag inte mass effect fans tycker det spelet är det sämsta av sin sort

Redaktör
Skrivet av Aesoprock:

Vill ha! När kommer recensionen för Legendary Edition?

Vi väntar på kod fortfarande.


signatur
Testpilot

Jag kan inte vara ensam om att hata frigolit? Det ljudet skär sönder mig.

Medlem

Är det möjligtvis den nya Menymusiken som är i launchern i ME:LE i bakgrunden i denna video?

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Vi väntar på kod fortfarande.

Är det verkligen nödvändigt? Är väl bara att sätta 5/5 och sen sitta och mysspela genom det hela i lugn takt 😊

Skrivet av MassEffect:

Är det möjligtvis den nya Menymusiken som är i launchern i ME:LE i bakgrunden i denna video?

Ditt nick ser lite bekant ut på något vänster

Inaktiv

Kul video! men när vi ändå håller på att gnälla på det tekniska så kan jag tycka att vitbalans och framförallt exponeringen lämnade lite att önska mot slutet Klippet får dock likväl 5/5 🚀

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av MassEffect:

Är det möjligtvis den nya Menymusiken som är i launchern i ME:LE i bakgrunden i denna video?

Nej, kommer från Epidemic Sound.

Skrivet av anon_119148:

Kul video! men när vi ändå håller på att gnälla på det tekniska så kan jag tycka att vitbalans och framförallt exponeringen lämnade lite att önska mot slutet Klippet får dock likväl 5/5 🚀

Haha, det var jag som inte var beredd på att kameran var inställd på allt manuellt, lyckades hitta exponeringen i all hast men kunde dragit ner ett par snäpp till


signatur
Redaktör
Skrivet av Kyraal:

Är det verkligen nödvändigt? Är väl bara att sätta 5/5 och sen sitta och mysspela genom det hela i lugn takt 😊

Som det sades ovan: 15/5. Logiskt.


signatur
1
Skriv svar