Inte 12, men väl 6 minuter från 12 Minutes

Robot
Inte 12, men väl 6 minuter från 12 Minutes

Regissören guidar oss genom en bit av spelet.

#luis-antonio, #twelve-minutes


Medlem

Inte hört talas om det tidigare. Ska bli intressant att följa!


signatur

- Gigabyte Z390M - Gainward RTX 3070Ti - Intel Core i9-9900K with NZXT X73 360mm - 32GB HyperX Predator/Fury 3200Mhz - 750w +80 Platinum - 500GB WD blue SSD - 512GB Samsung M.2 - 1TB Samsung 970 Evo M.2 -
- HyperX Alloy Elite RGB - HyperX Cloud II - HyperX Pulsefire Haste - HyperX Fury S XL -
Acer Nitro XV322UX IPS 270hz 1440p - AOC CQ32G1 144hz 1440p
- Svive Altair Gaming Desk - Svive Gemini DarkGrey Gamingchair -

Medlem

Jävligt häftig stil - detta verkar kul


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

NuZ
Testpilot

Blir att spela på xlådan direkt! Ser helt otroligt ut!


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Har varit otroligt peppad på detta sedan trailern på E3 (2019?). Känns som det perfekta spelet för en regnig sommardag, men antar att det lär dröja längre än så.

Medlem

Ser ganska mysigt ut, men själva problemet och lösningen verkar lite sisådär?

1.Lås ytterdörr, blockera med soffan/bord.
2.Gå in i sovrummet, ta med kniven, lås dörr, blockera med vad man nu kan.
3.Ring polis eller bara vänta?

Det kanske är så det kommer ske eller så funkar inte det heller av någon anledning, vad vet jag, tycker bara lösningen på problemet ser lite märklig ut bara hehe.

Guldstjärna för Willem Dafoe.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Gnällkuk
Skrivet av bluebird:

Har varit otroligt peppad på detta sedan trailern på E3 (2019?). Känns som det perfekta spelet för en regnig sommardag, men antar att det lär dröja längre än så.

Det var ett av de spel som imponerade mest på mig då! Det verkade inte som om det fick så mycket uppmärksamhet då iaf.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Borde vara gratis med tanke på att det inte har replay value alls när man väl klarat spelet. Låter också som att det är kort.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Borde vara gratis med tanke på att det inte har replay value alls när man väl klarat spelet. Låter också som att det är kort.

Så de som skapat spelet ska inte få några pengar alls medans du använder deras produkt?

1
Skriv svar