Skull & Bones skjuts fram - för fjärde gången

Robot
Skull & Bones skjuts fram - för fjärde gången

Ubisofts piratäventyr har inte fått lägga till i någon hamn än.

#skull-and-bones, #ubisoft


RmK
Medlem

Jag tror Ubisoft underskattar hur populärt ett riktigt schysst piratspel kan bli, speciellt när det finns så få bra i genren! Två av mina favoritspel någonsin är Sid Meier's Pirates! och Assassin's Creed: Black Flag, spel jag har spelat igenom flera gånger.

Medlem
Skrivet av RmK:

Jag tror Ubisoft underskattar hur populärt ett riktigt schysst piratspel kan bli, speciellt när det finns så få bra i genren! Två av mina favoritspel någonsin är Sid Meier's Pirates! och Assassin's Creed: Black Flag, spel jag har spelat igenom flera gånger.

Denna motorn på Sid Meiers Pirates hade varit underbart.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av RmK:

Jag tror Ubisoft underskattar hur populärt ett riktigt schysst piratspel kan bli, speciellt när det finns så få bra i genren! Två av mina favoritspel någonsin är Sid Meier's Pirates! och Assassin's Creed: Black Flag, spel jag har spelat igenom flera gånger.

Håller med. Black Flag är fortfarande min favorit av alla Assassin's Creed spel och jag gillade sjörövardelen mer än lönnmördardelen.
Har du testat Sea of Thieves? Det är ganska härligt också.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av RmK:

Jag tror Ubisoft underskattar hur populärt ett riktigt schysst piratspel kan bli, speciellt när det finns så få bra i genren! Två av mina favoritspel någonsin är Sid Meier's Pirates! och Assassin's Creed: Black Flag, spel jag har spelat igenom flera gånger.

Underskattar gör dem väl inte om de låter det skjutas fram fyra gånger istället för att lägga ned utvecklingen?

De tror bevisligen tillräckligt mycket på konceptet för att fortsätta skjuta in pengar, trots uppenbara problem i utvecklingen.

Hoppas att detta blir riktigt bra, är sugen på ett välgjort piratspel. Seglandet var trots allt det enda roliga i Black Flag


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Skippa detta spel o ge mig ett nytt singel player Splinter Cell istället.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Ett riktigt coop pirat äventyr i stor skala är vad vi behöver. Ta sea of thieves i en öppen värld. Det kan inte misslyckas 😀


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

Geeks Gaming

Önska dom kunde sluta utannonsera spel så långt i förväg. All hype har försvunnit för min del. Gäller även beyond good and evil 2.

Medlem

Hoppas dom gör ett bra SP typ som black flag


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

RmK
Medlem
Skrivet av Ankh:

Denna motorn på Sid Meiers Pirates hade varit underbart.

Det hade varit drömmen!

Skrivet av Oakenborn:

Håller med. Black Flag är fortfarande min favorit av alla Assassin's Creed spel och jag gillade sjörövardelen mer än lönnmördardelen.
Har du testat Sea of Thieves? Det är ganska härligt också.

Jag håller med, sjörövardelen var absolut det bästa med spelet. Nej jag har varit sugen på det men det flög över huvudet lite när det endast släpptes i Microsoft Store. Nu är det ju inte det låst dit så jag har inte den ursäkten längre så jag får kika på det vid tillfälle, kan man spela själv eller skiner det mycket ljusare med vänner?

Skrivet av Dunder:

Underskattar gör dem väl inte om de låter det skjutas fram fyra gånger istället för att lägga ned utvecklingen?

De tror bevisligen tillräckligt mycket på konceptet för att fortsätta skjuta in pengar, trots uppenbara problem i utvecklingen.

Hoppas att detta blir riktigt bra, är sugen på ett välgjort piratspel. Seglandet var trots allt det enda roliga i Black Flag

Jag tror inte det ligger högst upp på listan heller med tanke på att de annonserade det 2017 och siktar på ett släpp mellan 2022-2023. Men ja det är positivt att de fortsätter framåt och inte skrotar allt, mer piratspel åt folket!

Medlem
Skrivet av RmK:

Jag tror inte det ligger högst upp på listan heller med tanke på att de annonserade det 2017 och siktar på ett släpp mellan 2022-2023. Men ja det är positivt att de fortsätter framåt och inte skrotar allt, mer piratspel åt folket!

Det är väl enda spelet Ubisoft Signapore utvecklar, eller har de något annat på listan som ligger högre?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Oj vad jätteförvånad jag blev.

Medlem

Börjar kännas som beyond Good and evil 2. Har fan väntat 15 år på det sedan de första rapporterna om uppföljaren kom. 2017 var det officiellt så då tycker man ju att spelet kanske var klart men 4 år senare så har vi fortfarande inget release datum.

Medlem
Skrivet av Nyhet:

Ubisofts piratäventyr har inte fått lägga till i någon hamn än.

#skull-and-bones, #ubisoft


För fjärde gången! Japp, kommer floppa sten hårt nätör det väl kommer. Manus/scripts har dom väl fort göra om ett par gånger. Scrappat en del av produktion animeringar osv. Bytt ut personal och chefer o designers. Sen när det är dags och göra något utav det, så blir det en anthem.

Skribent
Skrivet av schmuttah:

Börjar kännas som beyond Good and evil 2. Har fan väntat 15 år på det sedan de första rapporterna om uppföljaren kom. 2017 var det officiellt så då tycker man ju att spelet kanske var klart men 4 år senare så har vi fortfarande inget release datum.

Det verkar ju som om att det spelet har stora utvecklingsproblem. Förvånar mig inte om det faktiskt blir nedlagt i slutändan.


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar