"Battlefield 6" visas i juni

Medlem

Jag tror vi kan glömma att spelet kommer utspela sig i någon som helst forntid, på gott och ont. Nu har ju ni historieälskare fått två sådana i rad, så det känns som det är tid att återgå till nutid eller nära framtid så man kan ha lite nya och mindre uttjatade vapen och gadgets att leka med. Kanske lite roliga modes med jetpacks och liknande. Vietnamkriget ska inte glömma bort, men vi behöver heller inte återuppleva de hemskheterna som faktiskt hände, med folk som faktiskt fortfarande lever som har upplevt det på nära håll.

Nej, ge oss nutid eller nära framtid med påhittade konflikter. Det finns där också mer möjligheter för whacky cosmetics som vi kan grinda i battle passes. Igen, på gott och ont

Medlem
Skrivet av Rullstol:

Jag hade gärna sett ett battlefield Cold war gone hot.

Säg tidigt 1980-tal med Sovjet, Nato o lilla Sverige.

Stridsvagn-S, Ak4:or, Viggen etc hade varit ballt att få använda.

Bomba spetznas med bandkanon 1 utanför Boden? Wake Island i med kustjägare i bohusläns skärgård? Strike at Karkand fast i gamla stan? Jag är så redo att preppa en volvo 240 med stickybombs.

HSB
Avstängd
Skrivet av nixdorf:

Bomba spetznas med bandkanon 1 utanför Boden? Wake Island i med kustjägare i bohusläns skärgård? Strike at Karkand fast i gamla stan? Jag är så redo att preppa en volvo 240 med stickybombs.

Bohusläns skägård? Kommer ryssen västerifrån?

Medlem
Skrivet av HSB:

Bohusläns skägård? Kommer ryssen västerifrån?

Nato har förlorat första slaget om Norden. Ryssen befäster Västkusten och Öresund efter hårda strider mot de Nordisks försvararna.
D-day närmar sig..

123
Skriv svar