Overwatch 2 live-streamas av Blizzard nästa vecka

Robot
Overwatch 2 live-streamas av Blizzard nästa vecka
Medlem

Blizard?!!??! STAVNINGEN ÄR UNDER ALL KRITIK!!1! Snart skriver ni väl Rokstar, Epik eller FragSone!! VAKNA SVERIGE!!

Medlem
Skrivet av IMSG:

Blizard?!!??! STAVNINGEN ÄR UNDER ALL KRITIK!!1! Snart skriver ni väl Rokstar, Epik eller FragSone!! VAKNA SVERIGE!!

Det finns en " Skicka en rättelse"-knapp.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av IMSG:

Blizard?!!??! STAVNINGEN ÄR UNDER ALL KRITIK!!1! Snart skriver ni väl Rokstar, Epik eller FragSone!! VAKNA SVERIGE!!

Sorgligt, menar dig alltså.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

äh studion är död i mina ögon sedan länge :/

Medlem

Sjukt taggad!

Medlem
Skrivet av miffot:

Sorgligt, menar dig alltså.

Du trodde jag menade allvar? Wow 😂

Medlem

Jävlar vad taggad jag är på det här spelet!

Redaktör
Skrivet av IMSG:

Blizard?!!??! STAVNINGEN ÄR UNDER ALL KRITIK!!1! Snart skriver ni väl Rokstar, Epik eller FragSone!! VAKNA SVERIGE!!

Det är ju ändå lill-lördag.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Det är ju ändå lill-lördag.

Skål!

Quake-konnässsör

Är inte overwatch 2 typ ett DLC med lite nya kartor

Medlem
Skrivet av almblad:

Är inte overwatch 2 typ ett DLC med lite nya kartor

Nej, inte direkt

Medlem

Yay! Overwatch is da bomb.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Mox+:

Nej, inte direkt

Är väl fortfarade en lite obesvarad fråga...

Enligt dom själva: Nej.

Och dom har väl inte för vana att över-hajpa saker i relation till vad dom levererar..

Men den som lever får se.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Jag kände på mig att det här inte låg långt borta.

https://www.pcgamer.com/overwatch-director-jeff-kaplan-has-le...


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Anton Q:

Är väl fortfarade en lite obesvarad fråga...

Enligt dom själva: Nej.

Och dom har väl inte för vana att över-hajpa saker i relation till vad dom levererar..

Men den som lever får se.

Det är definitivt besvarat att det inte är ett DLC med ett par kartor. OW2 kommer ju trots allt ha:

  • Komplett storymässig kampanj med story/cutscenes/gigantiska levels

  • Omspelbart PvE-läge (över hundra variationer på missions) där du levellar hjältar som alla har WoW Classic-inspirerade talenttrees (35~hjältar, varje hjälte har ungefär sextio unika talents fördelade på tre träd)

  • Nya PvP gamemodes med eget set av maps

  • Minst fem nya hjältar, och flera av de existerande kommer med stor sannolikhet bli omarbetade

  • Övergripande förändringar till hur spelet spelas (snackas om 5vs5, rollförändringar etc)

  • Uppgraderad grafikmotor

Utöver det vet man till exempel att det kommer komma något sorts klansystem till OW2, och även snack om ett turneringssystem för att communities ska kunna ordna egna turneringar direkt in-game.

Medlem
Skrivet av Mox+:

Det är definitivt besvarat att det inte är ett DLC med ett par kartor. OW2 kommer ju trots allt ha:

  • Komplett storymässig kampanj med story/cutscenes/gigantiska levels

  • Omspelbart PvE-läge (över hundra variationer på missions) där du levellar hjältar som alla har WoW Classic-inspirerade talenttrees (35~hjältar, varje hjälte har ungefär sextio unika talents fördelade på tre träd)

  • Nya PvP gamemodes med eget set av maps

  • Minst fem nya hjältar, och flera av de existerande kommer med stor sannolikhet bli omarbetade

  • Övergripande förändringar till hur spelet spelas (snackas om 5vs5, rollförändringar etc)

  • Uppgraderad grafikmotor

Utöver det vet man till exempel att det kommer komma något sorts klansystem till OW2, och även snack om ett turneringssystem för att communities ska kunna ordna egna turneringar direkt in-game.

Ja - nej... Att det bokstavligen inte har att göra med ett DLC tror jag inte det råder några tvivel om...


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Anton Q:

Ja - nej... Att det bokstavligen inte har att göra med ett DLC tror jag inte det råder några tvivel om...

Någon: är inte OW2 ett dlc
Jag: nej
Du: det råder tvivel
Jag: här är varför det inte råder tvivel
Du: det har aldrig rått tvivel

OK, trevligt att argumenteras!

Medlem
Skrivet av IMSG:

Du trodde jag menade allvar? Wow 😂

Du tror att jag är seriös 😂 herregud


signatur

Spela spel är kul ibland.

1
Skriv svar