Ny Total War: Warhammer 3-trailer släppt

Robot
Ny Total War: Warhammer 3-trailer släppt

Kislev attackeras av onda daemons!

#total, #trailer, #war, #warhammer-3


Medlem

Hoppas i smyg att det blir det sista Warhammer på ett bra tag men köper nog ändå. Har inte spelat de andra två så jag får väl prova detta.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Zidious G:

Hoppas i smyg att det blir det sista Warhammer på ett bra tag men köper nog ändå. Har inte spelat de andra två så jag får väl prova detta.

det blir det sista Warhammer dom gör, skulle vara emdast 3st från början..
Fast kan ju ändras visserligen


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Längtar tills gameplay i morron 🥳


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Smaskig trailer!

Medlem
Medlem

Alla aboard the hype-train!

Medlem

Ser fram emot detta:

KISLEV!


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

blod för...blodguden liksom

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem
Skrivet av Snake Plissken:

det blir det sista Warhammer dom gör, skulle vara emdast 3st från början..
Fast kan ju ändras visserligen

Själv har jag inget emot fler, men skulle ju vara kul i fall de gav sig på andra fantasy världar som LOTR, GOT eller annat.

Medlem

Som superfan av Warhammer frpg hoppas jag verkligen att det någon dag görs ett riktigt bra rpg i Warhammer världen. Gärna som Divinity: Original Sin 2 eller Elderscrolls. Men det lär väl aldrig ske då de flesta troligtvis föredrar strategispel i både Fantasy och 40k


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Som superfan av Warhammer frpg hoppas jag verkligen att det någon dag görs ett riktigt bra rpg i Warhammer världen. Gärna som Divinity: Original Sin 2 eller Elderscrolls. Men det lär väl aldrig ske då de flesta troligtvis föredrar strategispel i både Fantasy och 40k

Störst orsak till få spel i Warhammer-världen är ju för att Games Workshop är infantilt snåla med sin IP.

Medlem
Skrivet av Ruskendrul:

Störst orsak till få spel i Warhammer-världen är ju för att Games Workshop är infantilt snåla med sin IP.

Ja det är jag medveten om!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Map-pen:

Själv har jag inget emot fler, men skulle ju vara kul i fall de gav sig på andra fantasy världar som LOTR, GOT eller annat.

Total war: Game of thrones hade verkligen varit nåt att i hänga i granen

Medlem
Skrivet av xXG13HaZeXx:

Total war: Game of thrones hade verkligen varit nåt att i hänga i granen

Det skulle ju kunna fungera ganska bra. Massa olika kungariken med mera i den världen och de är alla rätt så olika den andra så variation finns det lagom med. Skulle också ha chansen att vara ett bra GoT spel i jämförelse med de GoT spel vi fått hittills.

1
Skriv svar