Livstecken från Feist

Robot
Inaktiv
Livstecken från Feist

Jag har följt detta spel ett bra tag nu, och Fiest verkar bli awesome! Jag älskar indie-spel eftersom jag har en bärbar dator som inta klarar tunga spel

Medlem
Skrivet av KillenMedStil:

Jag har följt detta spel ett bra tag nu, och Fiest verkar bli awesome! Jag älskar indie-spel eftersom jag har en bärbar dator som inta klarar tunga spel

Känner igen den när man är på rull med gamla lapjocken hehe.

Numera blir jag nästan uteslutande mest imponerad av indiespel faktiskt, otrolig känsla i den här rullen. Stora spelsläpp känns numera som en banal Hollywood-action, det här är nått helt annat.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Jag ser också fram emot det här spelet. Det som är så spännande med Indiespel i min mening är att de vågar ta ut svängarna lite mer och satsa betydligt mer på känslan och en viss grafisk stil istället för att försöka ha den senaste motorn eller den absolut mest realistiska fysiken så allt annat får lida på grund utav det.

Mer indie åt folket

Medlem

Nice, å flumit å djävlit coolt:up:

Medlem

Får rysningar. Ja spelutvecklarna har verkligen gått ner sig senaste 2 åren. Man får vända sig till eldsjälar som denna istället.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Undrar vad de har gjort det året som nu har gått, denna vs den föra Videon så ser man ju mer eller mindre inga nyheter alls.

Hoppas dock de seriöst tar sig i nacken och börjar arbeta och släppa sitt spel.

Medlem

Påminner en hel del om Limbo, också ett indie-projekt. Eller är det möjligtvis tvärtom?

Inaktiv
Skrivet av RazorShard:

Påminner en hel del om Limbo, också ett indie-projekt. Eller är det möjligtvis tvärtom?

De påminner ganska mycket om varandra, med de skillnaderna att Limbo är i princip endast fysik-pussel med en ganska dyster atmosfär och musik, medan Feist verkar vara lite muntrare och även har fiender och lite mera fart på sig. Jag har hur som helst kört igenom Limbo på Xboxen och kan bara rekommendera det

1
Skriv svar