Säljes Xbox series x

Medlem
Säljes Xbox series x

Förra vecka den 5/5 impuls köpte jag ett Xbox series x.
Jag tänkte kolla om någon är sugen här.
Xboxet är köpt på Mediamarkt och jag har spelat 5 timmar på det.
Jag har fortfarande öppet köp så kan lika gärna lämna tillbaka det egentligen.
Jag vill ha 5600 för det, om någon är sugen på att buda mer så är 5695 ett köp nu pris och max bud.
Original kartong finns fortfarande kvar såklart så du får det och alla sladdar med.
Köparen betalar frakt.
Annars kan jag mötas upp i Stockholm.

Vänliga hälsningar
Carl

Medlem

för dyrt lol

Medlem

Haha, a har iaf öppet köp därför priset. Som sagt. Då får den åka tillbaka till Mediamarkt. 😉

Backloggens befriare
Skrivet av UggleMannen:

för dyrt lol

Ja, hemska människa som vill sälja det billigare än butik...


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Varför skulle jag/någon köpa en använd konsol när jag själv kan gå in på MediaMarkt och köpa en helt ny oanvänd för 95kr mera? Hade du sagt 5000 hade jag förstått det.

Skrivet av robbis:

Varför skulle jag/någon köpa en använd konsol när jag själv kan gå in på MediaMarkt och köpa en helt ny oanvänd för 95kr mera? Hade du sagt 5000 hade jag förstått det.

Varför skulle han lägga ut den med sån förlust när han bara kan lämna tillbaka den och få hela summan tillbaka? Nu istället så låter han nån få chansen att få en eftersom man inte kan gå in i en affär och köpa en bara så.


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Öppet köp är nog kört eftersom du har öppnat och använt produkten..


signatur

Constants and variables

Medlem

Ja precis. Jag lämnar tillbaka den istället och förlorar inte 700 kr. 😆 Rimligt. Ville bara ge någon som inte hunnit få tag i en en chans bara.
Ha det gott allesammans.

Medlem

Nja det brukar vara ok via online köp faktiskt.

Backloggens befriare
Skrivet av robbis:

Varför skulle jag/någon köpa en använd konsol när jag själv kan gå in på MediaMarkt och köpa en helt ny oanvänd för 95kr mera? Hade du sagt 5000 hade jag förstått det.

För att den inte bara är att gå in och köpa? Series S bruksr vara lätt att få tag på, Series X är brs myclet klurigare fortfarande.


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

fan kan man vänte så här länge kan man nog vänta ett tag till? @kaffekebab

Medlem
Skrivet av keffkebab:

För att den inte bara är att gå in och köpa? Series S bruksr vara lätt att få tag på, Series X är brs myclet klurigare fortfarande.

Finns en hel pall här...

Backloggens befriare
Skrivet av robbis:

Finns en hel pall här...

Ok, grattis till er. Slut hos alla webbhandlare och lokala butiker här(Göteborg).


signatur

Ad hoc addendum

Medlem
Skrivet av robbis:

Finns en hel pall här...

Vaaar?? Du bor väl i närheten av Gbg om jag inte minns fel.


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem
Skrivet av korvmos:

Vaaar?? Du bor väl i närheten av Gbg om jag inte minns fel.

Jag skämtade. Men ja vi bor i kba.

Medlem
Skrivet av robbis:

Jag skämtade. Men ja vi bor i kba.

Haha jaaahaa, sorry missade ironin!
Ha en go helg (:


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem
Skrivet av korvmos:

Haha jaaahaa, sorry missade ironin!
Ha en go helg (:

Var nog jag som var oironisk i någon het diskussion där alla rantar på stadia. Spelar RE8 där nu och det fungerar som man förväntar sig... Helt ypperligt

Medlem
Skrivet av robbis:

Var nog jag som var oironisk i någon het diskussion där alla rantar på stadia. Spelar RE8 där nu och det fungerar som man förväntar sig... Helt ypperligt

Ja många som gnäller på när folk spelar på annat än det dom valt som ”sin” plattform. Knepigt beteende, låt folk njuta av spelens härliga värld där dom vill


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem
Skrivet av Nuckan:

Öppet köp är nog kört eftersom du har öppnat och använt produkten..

Beror på Media Markts policy. På Elgiganten gäller det öppna köpet även om du öppnat och använt produkten, vet inte hur det är på Media Markt.

Medlem
Skrivet av TheVoomyOne:

Beror på Media Markts policy. På Elgiganten gäller det öppna köpet även om du öppnat och använt produkten, vet inte hur det är på Media Markt.

Aha, det här är faktiskt helt ny information för min del. Jag har alltid trott att så fort man öppnar det så är det kört. Tack, bra att veta!


signatur

Constants and variables

NuZ
Testpilot
Skrivet av Carlos0000:

Förra vecka den 5/5 impuls köpte jag ett Xbox series x.
Jag tänkte kolla om någon är sugen här.
Xboxet är köpt på Mediamarkt och jag har spelat 5 timmar på det.
Jag har fortfarande öppet köp så kan lika gärna lämna tillbaka det egentligen.
Jag vill ha 5600 för det, om någon är sugen på att buda mer så är 5695 ett köp nu pris och max bud.
Original kartong finns fortfarande kvar såklart så du får det och alla sladdar med.
Köparen betalar frakt.
Annars kan jag mötas upp i Stockholm.

Vänliga hälsningar
Carl

Kanske ge konsolen en chans om det inte är pengarna dvs. som ställer till det? Fantastiskt roligt med konsol och mysigt att gejma i soffan


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

1
Skriv svar