Dualsense släpps i svart och "rött"

Robot
Dualsense släpps i svart och "rött"

Rött eller ej? Forumet diskuterar vilt.

#dualsense, #nyhetstips, #playstation-5, #sony


NuZ
Testpilot

Med Uber har faktiskt alltid rätt!


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Den rödvinsröda/svarta ser skitsnygg (märkligt uttryck egentligen haha) ut måste jag säga. Gillar verkligen hur bra rött o svart passar ihop. Nu får de gärna släppa så man kan göra konsolen röd o svart också vore coolt


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Precis som hallon lakrits gifter sig gör även kosmisk röd 👍

Medlem
Skrivet av Kavakava83:

Precis som hallon lakrits gifter sig gör även kosmisk röd 👍

Japp, håller helt med. Gillade den skarpt i färgerna.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Ofta ser ju produkten inte riktigt ut som på bilden men jag gillar skarpt den rödvinsröda färgen.


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Medlem

Jag väntar på nostalgiskt grå

Medlem
Skrivet av Chef-la-def:

Jag väntar på nostalgiskt grå

Bakelitbeige.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem
Skrivet av Arzei:

Bakelitbeige.

Betsad ek

It's not a lake, it's an ocean

Alltid roligt med nya färger, Xbox har ju gjort detta ett tag nu (ser fram emot att de öppnar sitt labb för personliga beställningar igen). Kan man önska sig Tjernobyl-blå?


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

MKBHD kommer nog bli glad över Cosmic Red

Medlem

Satt å spela dirt 5 igår på ps5an, den nya handkontrollen e helt amazing.

Medlem
Skrivet av SunShine:

Japp, håller helt med. Gillade den skarpt i färgerna.

Några plates till konsolen i samma utförande så hade jag lätt haft en sommar/vinter kollektion med den snygga röda till julen såklart. Hade inte blivit avskräckt av en gul/svart shiny upplaga heller 😊

Medlem
Skrivet av Caesarsaurus:

Några plates till konsolen i samma utförande så hade jag lätt haft en sommar/vinter kollektion med den snygga röda till julen såklart. Hade inte blivit avskräckt av en gul/svart shiny upplaga heller 😊

Jag tänkte faktiskt på samma sak innan. De borde släppa matchande plates. För den här röd/ svarta hade ett par röda plates räckt då vi redan har den svarta "remsan" på konsolen. Hade varit riktigt nice

låter inte fy skam du Du får skriva till dem o efterfråga!


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Synd bara att man måste pröjsa 800kr för ny handkontroll bara för att byta färg. Vit är stelrent, men gillar inte hur lätt den ser smutsig ut, speciellt på baksidan av handkontrollen, pga dessa mini-ikoner.
När jag väl behöver köpa en ny handkontroll så kommer jag köpa den svarta eller röda, även om Ps5an i sig är vit.

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Shamanfox:

Synd bara att man måste pröjsa 800kr för ny handkontroll bara för att byta färg. Vit är stelrent, men gillar inte hur lätt den ser smutsig ut, speciellt på baksidan av handkontrollen, pga dessa mini-ikoner.
När jag väl behöver köpa en ny handkontroll så kommer jag köpa den svarta eller röda, även om Ps5an i sig är vit.

Konsolen kommer nog i svart också vad det lider. Tills dess finns det ju andra sätt att "åtgärda" det på. Personligen föredrar jag faktiskt vita konsoler, har köpt både PS4 och Xbox One S och X i vitt. Smutsen syns lättare på handkontrollerna, det är sant.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av Shamanfox:

Synd bara att man måste pröjsa 800kr för ny handkontroll bara för att byta färg. Vit är stelrent, men gillar inte hur lätt den ser smutsig ut, speciellt på baksidan av handkontrollen, pga dessa mini-ikoner.
När jag väl behöver köpa en ny handkontroll så kommer jag köpa den svarta eller röda, även om Ps5an i sig är vit.

Du kan "fuska" o köpa några av de här otaliga plastfilmerna man kan sätta på sin handkontroll och konsol säljs bla på cdon. Är du flink i fingrarna så ser det asgrymt ut men inte kul om man råkar få några veck eller så.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Svårt att välja...när man inte ens kan köpa konsoln...jag är inte bitter...😎

Medlem

Vill ha båda


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Förbokat den svarta, magisk!

Medlem

Är helt nöjd med orginalet. Men riktigt fina, hoppas sidoplåtar kommer med samma kvalitet.

Medlem

Kommer nog en snygg konsol till dem snart också då förhoppningsvis!

ZF
Medlem
Skrivet av Nyhet:

Men jag skulle säga... syndigt röd?

Är det inte ungefär den färgen påven och hans hangarounds brukar bära? :-{o

Medlem

Gillar den röd/svarta skarpt. Det fick bli en Daystrike Camo (kamouflagemönster) i rött, grått och svart till Xbox.

Medlem
Skrivet av SunShine:

Jag tänkte faktiskt på samma sak innan. De borde släppa matchande plates. För den här röd/ svarta hade ett par röda plates räckt då vi redan har den svarta "remsan" på konsolen. Hade varit riktigt nice

låter inte fy skam du Du får skriva till dem o efterfråga!

Ja det är ju onekligen en riktig pengako de sitter på här om de är smarta, sen gäller det ju att hålla kontroll på retailers vilken är en kostnad i sig men tror de drar igång något så fort industrin hämtat sig och folk faktiskt har konsolerna i större utsträckning.
Kanske en site där folk får leka med olika färgalternativ på allt från plates,kontroller,headset,VR mm så kan de ju mäta intresset för vilka färger som är mest intressanta sådär 7-10 olika borde ju vara tillräckligt.
Den svarta remsan passar ju fan in med hur många färger som helst så inga problem där inte. Tom det blåa ljuset som man borde kunnat ställa in färg på i framtiden går ihop med det mesta 👍

1
Skriv svar