Vad gör ni nu?

Medlem
Skrivet av Kjattögel:

Sitter och kliar mig på huvudet och funderar vad fasen som hände med den här helgen... hur kan det vara Måndag imorn!? ;<

Måndag är den bästa dagen på veckan för då är det en hel vecka kvar tills nästa måndag!

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Freakon:

Skönt att ha det gjort.

Vad blev det för spel?

Det blev lite slött FM-spelande. Nu ska jag dock påbörja remaken av Resident Evil 3, för imorgon är det sovmorgon som gäller.

Medlem

Jobbar för fullt och ser till att hinna klart allt då en är ledig torsdag och fredag.
Det tillsammans med lite musik i lurarna och dagen blir riktigt bra. Bara hoppas ungen sover som den ska så man inte blir tvungen att ta för många pauser och jobba mycket på kvällen


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Flakmonkey

Försöker hitta jobbmotivation för ett sista ryck innan det är dags för lunch. Fasen vad jag saknar att få åka till kontoret, umgås med människor, få inspiration, energi, etc etc

Medlem

Jag skall artpassa en hel region som är öppen, har nog aldrig gjort ett så stort artpassjobb i hela mitt liv, 16 år i branchen, skog, flod, hav, berg, stad etc.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv
Skrivet av Hipshot:

Jag skall artpassa en hel region som är öppen, har nog aldrig gjort ett så stort artpassjobb i hela mitt liv, 16 år i branchen, skog, flod, hav, berg, stad etc.

Nu blev jag intresserad. Vad innebär artpassa?

Om du orkar beskriva hade jag varit tacksam!

Medlem

Ja, alltså, dekorera grafik så det ser bra ut. Det är en lite sådan där gamedev-term.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Kollar om Endgame. De första 10 minuterna ger mig alltid gåshud. Robert Downey är fantastisk som Tony Stark i livets slutskede. Humor, värme och smärta.

Gnäll: det går inte att söka efter denna tråden via er sökfunktion. Jag tvingas alltid att googla "vad gör ni nu fz". Då googles sökfunktion är öppen och enkel att implementera så undrar jag varför det inte är gjort?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Ja, alltså, dekorera grafik så det ser bra ut. Det är en lite sådan där gamedev-term.

Spännande!

Har du tidigare verk att dela med dig av?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

FM-guru
F.d. Sisyr

Suttit och nött EHM under kvällen, nu blir det Subnautica: Below Zero (som jag fram tills nyligen helt hade missat går 1.0 idag). Taggad!

Medlem

Masserat min sambo som är gravid i vecka 36. Mycket pust och stön.

Medlem

Avslutar kvällen med Spiritfarer på Switch som jag totalt snöat in mig i de senaste dagarna. Timmarna flyger förbi i det här väldigt mysiga spelet med inslag av manegement/crafting åt det lättsammare och stressfria hållet. Gör sig riktigt bra i bärbart format.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Spännande!

Har du tidigare verk att dela med dig av?

Vid tillfälle kanske jag gräver fram något på gamla diskar, det är ju en massa spel, egentligen bryr jag mig minst om bf2142 och mest om payday1 av spelen jag jobbat med på andra företag än mitt eget. Just nu jobbar jag med denna staden och gjorde tidigare detta, som är lite norr om sagd stad.

Men mest av allt är det så klart q3banor, denna släppte jag 2014, nästa bana KANSKE nästa år eller 2023...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Har precis stängt ner Xboxen och ska nu lägga mig. Hickade till lite när jag såg hur mycket klockan faktiskt var...Valhalla och jag är en usel kombo på kvällen, timmarna bara försvinner.

Medlem

Lyssnar på Jimmy Eat World, och ser ut genom fönstret. Funderar över om det ska börja regna eller inte, hade tänkt ut o jogga lite.

Medlem
Skrivet av greb1989:

Har precis stängt ner Xboxen och ska nu lägga mig. Hickade till lite när jag såg hur mycket klockan faktiskt var...Valhalla och jag är en usel kombo på kvällen, timmarna bara försvinner.

Så har det varit med Resident Evil Village. "Ska bara spela 20 min eller nåt".

Yeah right...

Medlem

Drömmer mig bort om att forumet här på FZ har en smidig lösning för att posta bilder i inlägg via telefon.

Känner mig ofta mycket begränsad och orkar inte ladda upp bilder på tredjepart för att sedan länka in.

Finns det en anledning till varför det är så som jag missar?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Flakmonkey

Tittar på NBA-slutspelet och funderar på om man inte ska skaffa en Series S till landsstället, köpfingret är laddat.

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Tittar på NBA-slutspelet och funderar på om man inte ska skaffa en Series S till landsstället, köpfingret är laddat.

Do it!


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Skall sätta färg på den sista enheten i min Warhammer armé. Äntligen snart färdig efter fem års petande.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Sitter och funderar på om det inte är läggdags.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Skrivet av Ravenknight:

Skall sätta färg på den sista enheten i min Warhammer armé. Äntligen snart färdig efter fem års petande.

Grattis!

Bilder?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Grattis!

Bilder?

Kommer när hela härligheten är färdig.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Ravenknight:

Kommer när hela härligheten är färdig.

Ser vi framemot.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Är sen till festen.

Men damn. Slay the Spire känns efter nästan 10 timmar som det där mästerverket jag har letat efter i flera år.

För mig som tycker att det roligaste i Heartstone är singelplayer kampanjerna så är STS en skänk från ovan.

Köpte det för 120-ish kronor, 50% rabatt, på PS-store i helgen och kör på PS5.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Slappnar av efter jobb och längtar efter morgondagen. Hela familjen med syskonbarn samlade, folk hemma från andra länder. Det var inte igår.

Ska firas genom umgänge och grill i skogen där vi syskon växte upp. Ska bli så kul att få dela sina barndomsminnen med den nya generationen.

Hur firar ni Mors dag?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av AntonKG:

Masserat min sambo som är gravid i vecka 36. Mycket pust och stön.

Låter som kvällen där hon blev gravid... ?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Inaktiv

Sitter och surfar på youtube, har nog kollat på alla react-videos som finns om Final Fantasy Remake Intergrade.

Inaktiv
Skrivet av Freakon:

Är sen till festen.

Men damn. Slay the Spire känns efter nästan 10 timmar som det där mästerverket jag har letat efter i flera år.

För mig som tycker att det roligaste i Heartstone är singelplayer kampanjerna så är STS en skänk från ovan.

Köpte det för 120-ish kronor, 50% rabatt, på PS-store i helgen och kör på PS5.

Slay the Spire är grymt men Monster Train är nästan bättre. Vet dock inte om det finns på PS (spelar pc) men samma format som slay the spire.

Medlem
Skrivet av anon_326114:

Slay the Spire är grymt men Monster Train är nästan bättre. Vet dock inte om det finns på PS (spelar pc) men samma format som slay the spire.

Meh! Här har jag precis börjat injicera STS så kommer du med en alternativ drog! Fy!

Skämt och sido, tack för tips.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Skriv svar