FZ bjuder på betanycklar till WoW: Burning Crusade Classic!

Robot
FZ bjuder på betanycklar till WoW: Burning Crusade Classic!

Den första fixen är alltid gratis.

#world-of-warcraft-classic


Medlem

Alla vet att WOW gick utför med Burning Crusade!

RmK
Medlem
Skrivet av Håkan:

Alla vet att WOW gick utför med Burning Crusade!

Det var då spelet var som bäst!

OT: Passar på beta nycklarna till någon annan lycklig då jag vill uppleva det vid launch istället.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Alla vet att WOW gick utför med Burning Crusade!

Skulle mera säga efter wrath of The lich King det bara gått utför.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Det bästa med TBC var att alla tråkmånsar som bara sprang runt och gankade försvann till den nya zonen.

Edit: Med det sagt så tänker jag aldrig spela Wow igen.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Ekonomin kommer vara helt fucked up i tbc. Skippar detta.

Medlem
Skrivet av erson:

Ekonomin kommer vara helt fucked up i tbc. Skippar detta.

Nja. Till en början kommer folk vara fattigare än någonsin. Alla köper epic mount, spells, consumables.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Alla vet att WOW gick utför med Burning Crusade!

Började spela när TBC hade varit ute några månader. Sen har man kört alla expansioner, men tagit paus ibland upp till två år.
Började förra veckan med Shadowlands och då inser man vilket sjukt bra spel Wow är

Medlem

Kul. Visste inte att det gick att dela ut nycklar längre, nästan nostalgiskt. Testat betan lite, för att kolla om det är något jag vill spela, och fastnade verkligen för Elemental Shaman, så det blir till att pröva när det släpps och se vart det bär. Spelade Rogue, Hunter och Warlock när det begav sig.

Skrivet av miffot:

Skulle mera säga efter wrath of The lich King det bara gått utför.

Nästan rätt. Under Wrath, inte efter, rent objektivt.

Medlem

Klart den bästa expansionen och den sista jag verkligen spelade hårt. Efter det gick det bara utför och allt blev bara förenklat och gimpat.

Medlem

Minns än idag pungsmällen när ens epic gear som man spenderat hundratals med timmar för blev utbytta mot blåa quest items några timmar in i tbc.

Modellen med expansionerna och att det alltid var exakt så fick mig att sluta spela, kändes pointless.

Medlem

Längtar 😁

Medlem
Skrivet av KeyserSoze:

Minns än idag pungsmällen när ens epic gear som man spenderat hundratals med timmar för blev utbytta mot blåa quest items några timmar in i tbc.

Modellen med expansionerna och att det alltid var exakt så fick mig att sluta spela, kändes pointless.

Jag kan förstå dig till en viss del, Epic Gear är en sak att det blir utbyta det i sig är inte så konstigt om du frågar mig det tråkiga är att legendary gearen blir helt orelevanta

Medlem
Skrivet av xXG13HaZeXx:

Jag kan förstå dig till en viss del, Epic Gear är en sak att det blir utbyta det i sig är inte så konstigt om du frågar mig det tråkiga är att legendary gearen blir helt orelevanta

Tycker det var ett konstig tillvägagångssätt med expansionen, dom som hade spelat som mest blev mest brända av den.

Medlem

Jaaaa! JAG VILL HAAAA!

Medlem
Skrivet av tetrisGOAT:

Nästan rätt. Under Wrath, inte efter, rent objektivt.

Kan bara hålla med. Tycker det blev sämre när Blizzard slog ihop sig med Activision, vilket var samma år som Wrath släpptes. Men precis i början var det inte så märkbart, men sedan i mitten eller slutet av WotLK när dom lade till shoppen och började sälja store mounts och annat skit, ja då började det gå utför.

Medlem
Skrivet av KeyserSoze:

Tycker det var ett konstig tillvägagångssätt med expansionen, dom som hade spelat som mest blev mest brända av den.

De som spelade mest och bäst fick tag i naxx gear som fortfarande var bättre än det blåa gear som andra fick 60-70 och hade en stor fördel fram till T4.

Medlem
Citat:

Den första fixen är alltid gratis.

Kom igen nu föfan måste ha en till gör va du vill lovar du kompis.

Medlem
Skrivet av abso:

De som spelade mest och bäst fick tag i naxx gear som fortfarande var bättre än det blåa gear som andra fick 60-70 och hade en stor fördel fram till T4.

Meh, en otroligt liten % clearade nax. Dom flesta som raidade mycket hade knappt entry gear till nax.
Och man tog ju lvl 70 på någon vecka vad jag minns, karazhan och gruul var ju också något som man clearade rätt snabbt.

Jag hade iaf bytt ut all min gear inom en månad, gear som tagit flera hundra timmar att få ihop. Vilket gjorde mig skitless på spelet och slutade.

Ett mmo ska vara persistent, level cap increase var ett misstag dom skulle bara utökat lvl 60 endgame som innåt helvete.
Det är ju liksom cykler av clean slates som fått folk att sluta spela wow :P.

Medlem
Skrivet av KeyserSoze:

Meh, en otroligt liten % clearade nax. Dom flesta som raidade mycket hade knappt entry gear till nax.
Och man tog ju lvl 70 på någon vecka vad jag minns, karazhan och gruul var ju också något som man clearade rätt snabbt.

Jag hade iaf bytt ut all min gear inom en månad, gear som tagit flera hundra timmar att få ihop. Vilket gjorde mig skitless på spelet och slutade.

Ett mmo ska vara persistent, level cap increase var ett misstag dom skulle bara utökat lvl 60 endgame som innåt helvete.
Det är ju liksom cykler av clean slates som fått folk att sluta spela wow :P.

Ett av mina största nöjen med wow var just att få uppgraderingar till sitt gear så hade inget emot att ens gamla blev sämre efter ett tag :).

Tycker nuvarande system med ny level cap för varje expansion är helt okej och har sina fördelar, men det låter faktiskt väldigt intressant med ett permanent tak för levels och endast nytt endgame material i större omfattning, hoppas man får prova på det nångång!

Medlem
Skrivet av abso:

Ett av mina största nöjen med wow var just att få uppgraderingar till sitt gear så hade inget emot att ens gamla blev sämre efter ett tag :).

Tycker nuvarande system med ny level cap för varje expansion är helt okej och har sina fördelar, men det låter faktiskt väldigt intressant med ett permanent tak för levels och endast nytt endgame material i större omfattning, hoppas man får prova på det nångång!

Jo det var väl egentligen mitt största nöje också, det blev bara alldeles för lätt, till skillnad från när man äntligen fått ihop fullt t2 set i vanilla och var euforisk så blev det mest ryck på axlarna för mig i tbc.

Ja jag tycker det är lite synd att blizzard går den vägen dom gör nu med re-release av allt det gamla, dom hade gärna fått utöka classic tycker jag.

Medlem
Skrivet av KeyserSoze:

Meh, en otroligt liten % clearade nax. Dom flesta som raidade mycket hade knappt entry gear till nax.
Och man tog ju lvl 70 på någon vecka vad jag minns, karazhan och gruul var ju också något som man clearade rätt snabbt.

Jag hade iaf bytt ut all min gear inom en månad, gear som tagit flera hundra timmar att få ihop. Vilket gjorde mig skitless på spelet och slutade.

Ett mmo ska vara persistent, level cap increase var ett misstag dom skulle bara utökat lvl 60 endgame som innåt helvete.
Det är ju liksom cykler av clean slates som fått folk att sluta spela wow :P.

Fast å andra sidan var det cyklerna som fick många av oss att komma tillbaka.
Jag gillade att få en Clean slate, 10 färska levels och nya områden att utforska.
Nya fighter att klara av. Sen slutade jag. Att sitta hjärndött om och om igen och farma gear var aldrig nått för mig.

Medlem
Skrivet av whoo:

Fast å andra sidan var det cyklerna som fick många av oss att komma tillbaka.
Jag gillade att få en Clean slate, 10 färska levels och nya områden att utforska.
Nya fighter att klara av. Sen slutade jag. Att sitta hjärndött om och om igen och farma gear var aldrig nått för mig.

Hehe, ja så är det väl.
Skulle kunna ranta om allt jag tycker är dåligt med spelet osv, men det känns rätt meningslöst.

Hela spelet är ju hjärndöd grind i min mening, och har alltid varit det.
Inget fel att gilla det, men jag tänker inte hymla med att classic inte skulle varit det heller.

Medlem

Hoppas man får en nyckel och vad man längtar! Några FZ:are som är sugna på att lira lite arena när spelet väl kommer :D?

abe
Medlem

Jag lirade Burning Crusade-betan stenhårt när det begav sig, vilket gjorde att jag brände ut mig på den expen innan den ens hade släppts!

Nu vill jag ha en ny chans på mig att göra samma misstag igen.

Medlem

Hur vet man om man fått en nyckel?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av OliZMO:

Hur vet man om man fått en nyckel?

Jag börjar skicka ut dessa under förmiddagen. Jag säger till när alla är utskickade.


signatur
Skägg.
10 Chambers

Nycklarna har börjat skickas ut, de står bara rakt upp och ner i ett PM.


signatur
Skägg.
10 Chambers

Nu är alla nycklar skickade (som PM), så har du inte fått någon var din offerrit igår förgäves.


signatur
Medlem
12
Skriv svar