Ny film från Red Dead Redemption

Medlem

Tur man har sin 360 ändå, men hoppas på en PC release vilket väl är väldigt troligt att det blir.

GTA IV var dåligt optimerat då det släpptes, men dom fixade faktiskt till det. I början var det ospelbart.. Men det är ju inget spel man ska förvänta sig 60 FPS i liksom med tanke på all fysik, AI + öppen värld, går ju inte att jämföra med CoD eller andra vanliga shooters, snarare Sims, Oblivion och liknande (som också har urusel prestanda när det är många NPC's och fyisk på skärmen, av förklarliga skäl...)


signatur
Medlem

ser riktigt kul ut, hoppas man hinner klart med just cause 2 när detta släpps


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av ForrestFox:
Skrivet av Darkseed:
Skrivet av ForrestFox:

GUD vad jag önskar detta spel vore ett MMORPG!!!!

Det gör inte jag, vill du veta varför? All inlevelse hade varit som bortblåst när det springer omkring en massa små lolbarn vid namn "cL1nt 3astw00d" och fånar sig.

So what? Alla dessa småbarn finns ju redan i alla existerande MMO's ^^
Nä, vore riktigt häftigt att ha detta spelet som ett MMO och kunna bilda ett rövargäng, eller kanske ett ridande kavalleri beroende på om man vill vara "ond" eller "god"

Ett Western-MMO kommer att komma så småningom. Tro mig.

Det här spelet kom som en blixt från klarblå himmel för mig. Hoppas det kommer till PC. FPS ska inte spelas på konsol.

KoP
Medlem
Skrivet av Mikaelh:
Skrivet av ForrestFox:
Skrivet av Darkseed:
Skrivet av ForrestFox:

GUD vad jag önskar detta spel vore ett MMORPG!!!!

Det gör inte jag, vill du veta varför? All inlevelse hade varit som bortblåst när det springer omkring en massa små lolbarn vid namn "cL1nt 3astw00d" och fånar sig.

So what? Alla dessa småbarn finns ju redan i alla existerande MMO's ^^
Nä, vore riktigt häftigt att ha detta spelet som ett MMO och kunna bilda ett rövargäng, eller kanske ett ridande kavalleri beroende på om man vill vara "ond" eller "god"

Ett Western-MMO kommer att komma så småningom. Tro mig.

Det här spelet kom som en blixt från klarblå himmel för mig. Hoppas det kommer till PC. FPS ska inte spelas på konsol.

Tur att Red dead redemption inte är ett FPS då.

Inaktiv

Happ! Så var det förbokat till PS3, vi får väl hoppas att det dyker i denna månaden.

Medlem

fan vad grymt! ser ut som ett oblivion i västernmiljö! haha. detta ska skaffas. första red dead var ju också asbra

Inaktiv

Får verkligen hoppas att det släpps tills pc någon gång då detta är ett av dom spel jag verkligen blir sugen på att införskaffa. Om så inte vore fallet så... Jag har ju en gammal PS2 som inte är använd på 3-4 år, kanske man skulle byta upp sig till en trea...

Kan knappt tro att jag faktiskt överväger det då jag är vad man får kalla inbiten pc-gamer, men jag är riktigt sugen på att spela detta. Något måste dom alltså ha gjort helt rätt ;).

Medlem

ska beställas!


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

Skrivet av jonne_man:

Detta spelet ser riktigt jävla bra ut.

Blir nog till att skaffa en xbox nu

Fan nästan så att man vill göra det med.......och jag som hatar konsoltöntar

Vill ju knappast bli en själv. men detta måste väl komma till PC?


signatur
12
Skriv svar