Stilla ditt golfbegär med 5 minuter från Mario Golf: Super Rush

Robot
Stilla ditt golfbegär med 5 minuter från Mario Golf: Super Rush
Dex
Medlem

Haha tyckte faktiskt detta såg ganska kul ut

Gnällkuk

Det här blir att övertala polarn! Var ett tag sedan man tog en bärskväll och nötte Tiger Woods. Det här känns som en bra brygga mellan det och Mario Party


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Kommer köpa detta då detta då jag älskar Golf i spelform iaf när det är lite arkadigt. Men också svårt att bemästra.

Inaktiv

Det till Gamecube var riktigt underhållande. Golf gör sig i allmänt bra i tvspelsform.

Redaktör
Ponny
Skrivet av anon_176162:

Det till Gamecube var riktigt underhållande. Golf gör sig i allmänt bra i tvspelsform.

Agree! Jag har noll intresse av att följa golf IRL, och minigolf gör mig till ett monster (ja, ja: bangolf). Spel som Mario Golf och Everybody's Golf har dock alltid fångat mig. Everybody's till PS Vita spelade jag i hundratals timmar.


signatur

En Bamseponny av folket

Inaktiv
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Agree! Jag har noll intresse av att följa golf IRL, och minigolf gör mig till ett monster (ja, ja: bangolf). Spel som Mario Golf och Everybody's Golf har dock alltid fångat mig. Everybody's till PS Vita spelade jag i hundratals timmar.

Minigolf gör mig till en dryg vinnare när det spelas och om jag vinner, inte mitt bästa drag
Inte testat everybodys golf, får kolla in det.
Golf story är annars ett tips till Switch, skoj lir.

Redaktör
Ponny
Skrivet av anon_176162:

Minigolf gör mig till en dryg vinnare när det spelas och om jag vinner, inte mitt bästa drag
Inte testat everybodys golf, får kolla in det.
Golf story är annars ett tips till Switch, skoj lir.

Tack! Köpte det på rea, men har inte hunnit dit ännu. Ser riktigt fint ut!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av anon_176162:

Minigolf gör mig till en dryg vinnare när det spelas och om jag vinner, inte mitt bästa drag
Inte testat everybodys golf, får kolla in det.
Golf story är annars ett tips till Switch, skoj lir.

Har man vr och gillar minigolf kan jag tipsa om
cloudlands vr minigolf

Medlem

Lite som att svära i kyrkan det här men here goes, om ni gillar golfspel testa Golf Clash. Lätt att komma in i svårt att bemästra.

Medlem

Då man är fan av Mario och spelar vanlig golf som hobby så blir detta ett givet köp, ser fantastiskt ut 😁

Medlem

Jag kan rekommendera Golf Story. Finns på Eshop. Riktigt kul spel!

Medlem

Ser fram emot att spela detta med min far efter alla våra timmar tillsammans i Wii Sports Resort golf.

Medlem

Varför har ingen gjort speed golf läget tidigare? Känns ju helt genialiskt.

1
Skriv svar