Amerikansk idioti i Green Day: Rock Band

Robot
Inaktiv
Amerikansk idioti i Green Day: Rock Band

Bleh, Green Day.

Ge oss Amon Amarth: Rock Band. Fast antar att inte kontrollerna skulle klara mycket av dom sextondelarna i det tempot i en längre tid.

Medlem

Eller så har vi låtar som avger någon känsla och är allmänt awesome att lira. But hey, slamma sextondelar är ju en orgasmisk upplevelse att lyssna på och spela till!

Vet dock inte hur de tänkt när de sätter fem frets på Green Day: Rock Band. Det är ju 4 ackord vilket skulle räcka med två frets - tre för lite mer awesomeness.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Slayer eller Death Angel hade passat bättre om folket hade fått bestämma...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Slayer eller Death Angel hade passat bättre om folket hade fått bestämma...

hah, sicket skitprat...

Go Green Day! Woot!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

De borde satsa på att släppa spel baserade på musikgenrer.

Rock Band: Power Metal, Rock Band: Black Metal osv...

Medlem

Ge oss SlipKnot : Rock Band! istället för det där skit bandet


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Medlem

Green Day<33333333333

Medlem
Skrivet av alfaerik:

Ge oss SlipKnot : Rock Band! istället för det där skit bandet

Hehe, fail.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

Det är kul hur metalsnubbar alltid ska göra det klart för alla vad de lyssnar på och att det är mycket bättre än alla andra musikstilar.

Jag menar metalfans sitter väl ändå med sina kompisar och riffar med riktiga instrument i någon sunkig replokal, inte med plastgitarrer framför TVn. Hur mycket hade de tjänat på att släppa något metal-rockband?

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Slayer eller Death Angel hade passat bättre om folket hade fått bestämma...

+1


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv
Skrivet av aspunk:

Det är kul hur metalsnubbar alltid ska göra det klart för alla vad de lyssnar på och att det är mycket bättre än alla andra musikstilar.

Jag menar metalfans sitter väl ändå med sina kompisar och riffar med riktiga instrument i någon sunkig replokal, inte med plastgitarrer framför TVn. Hur mycket hade de tjänat på att släppa något metal-rockband?

Jag spelar väldigt mkt gitarr fast spelar gärna Guitar Hero: Metallica ..

Så om man spelar fotboll på proffsnivå så kan man inte spela FIFA10?

Och ja, jag vill också ha mer krävande GH-spel.

Medlem
Skrivet av anon_78917:

Bleh, Green Day.

Ge oss Amon Amarth: Rock Band. Fast antar att inte kontrollerna skulle klara mycket av dom sextondelarna i det tempot i en längre tid.

Skrivet av walter_iego:

Slayer eller Death Angel hade passat bättre om folket hade fått bestämma...

Skrivet av Jozo:

De borde satsa på att släppa spel baserade på musikgenrer.

Rock Band: Power Metal, Rock Band: Black Metal osv...

håller med alla ovanstående

metal börjar ju bli stort igen, så nog fan skulle dom sälja bra om dom släppte ett metal rockband/gh

jag vet många som hade köpt det iallafall

spelar själv metal på mina elgitarrer men tycker gh/rb är riktigt kul spel!

Medlem

självklart att dom ska släppa rb - green day! men jag håller med vissa andra att det hade varit kul med något metal lir OCKSÅ!

Medlem
Skrivet av aspunk:

Det är kul hur metalsnubbar alltid ska göra det klart för alla vad de lyssnar på och att det är mycket bättre än alla andra musikstilar.

This is the truth. Det är så jävla tjötigt.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

detta blir nog att köpas kanske. Men en sak jag vill se är Nightwish rockband! ^^

1
Skriv svar