Chivalry 2 drar igång ett öppet betatest 27 maj

Robot
Chivalry 2 drar igång ett öppet betatest 27 maj

Crossplay-funktionaliteten ska testas med upp till 64 samtidiga spelare.

#2, #Chivalry, #Torn-banner-studios


Skägg.
10 Chambers

You have my axe!


signatur
Geeks Gaming
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

You have my axe!

ELF
Medlem

Jag trodde detta var Chivalry 3, men jag kanske blandar ihop det med ett annat liknande spel. Jag vet att det fick en expansion, men kom det inte något mer?


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av ELF:

Jag trodde detta var Chivalry 3, men jag kanske blandar ihop det med ett annat liknande spel. Jag vet att det fick en expansion, men kom det inte något mer?

Tänker du på Mordhau som släpptes för något år sedan? Ganska likt, även om det lutade sig lite mer åt War of the Roses-hållet.


signatur
Avstängd

Det ser kul ut, men faktum att de gör reklam på Steam men kör 1 års EGS-exklusivitet gör mig hyffsat förbannad

Medlem

There is a lot of payer choice in what kind of knight you want to be. (as long as you want to be male.. and white.)

Medlem
Skrivet av General White:

Det ser kul ut, men faktum att de gör reklam på Steam men kör 1 års EGS-exklusivitet gör mig hyffsat förbannad

Ofan, vad synd. Jag såg så mycket fram emot spelet


signatur

Burn in the light.

Medlem

Kommer absolut att köpas. Gillar verkligen att man kan blocka sålänge man har stamina, och inte som i Mordhau där man blockar i en sekund åt gången. Av det jag spelade under den stängda betan så föredrar jag verkligen Chivalry 2 framför Mordhau.

ELF
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Tänker du på Mordhau som släpptes för något år sedan? Ganska likt, även om det lutade sig lite mer åt War of the Roses-hållet.

https://www.youtube.com/watch?v=c1UxvHU5EVk

Ja, så var det.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Ska definitivt provas. Jag är dock ingen online spelare vanligtvis.

Lite hederlig Rune anda. Kapa av en kroppsdel på motståndaren och slå ner dom med den

I´ll be on the Battlefield 27:th may


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Ser verkligen fram emot spelet.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Jaha kul att man måste ha PS Plus för att kunna prova denna beta. Inget för mig.

1
Skriv svar