Paxa våra nya musmattor redan nu!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av mrFluffy:

Tekniskt fel vill så gärna ha jubileumsmattan 😭

Fick du också det nu? Kollade med de som driver shoppen @taskman, de kunde inte se något fel i deras ände.

Edit: Jag lyckades genomföra ett köp nu, utan problem.


signatur
Medlem

Ska testa igen på en annan enhet. Jag som väntat så länge på denna dag


signatur

IDKFA

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Fick du också det nu? Kollade med de som driver shoppen @taskman, de kunde inte se något fel i deras ände.

Edit: Jag lyckades genomföra ett köp nu, utan problem.

Det har att göra med Klarna verkar det som, körde vanlig kortbetalning (som jag vanligtvis kör på men var lat denna gång och orkade inte leta upp kortet). Så nu har jag säkrat mitt skrivbords framtid ett tag till! <3


signatur

IDKFA

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av mrFluffy:

Det har att göra med Klarna verkar det som, körde vanlig kortbetalning (som jag vanligtvis kör på men var lat denna gång och orkade inte leta upp kortet). Så nu har jag säkrat mitt skrivbords framtid ett tag till! <3

Jag körde med Klarna, så verkar skumt!


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Fick du också det nu? Kollade med de som driver shoppen @taskman, de kunde inte se något fel i deras ände.

Edit: Jag lyckades genomföra ett köp nu, utan problem.

Samma fel och denna gång på min stationära dator. Testade bara för att se om även Klarna med månadsbetalning fungerade (aldrig använt det) och samma fel. Lustiga är att jag får ingen verifikation som Klarna brukar kräva. Att man ska godkänna med bank-id.
Nu var jag hemma idag så kunde betala med kort och det gick utan problem men glömde självklart Patreon koden. Jaja, man kan inte få allt. Får i alla fall en jubileums-matta.

Nu inväntar jag bara DLC och season pass


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Medlem
Skrivet av Taskman:

Samma fel och denna gång på min stationära dator. Testade bara för att se om även Klarna med månadsbetalning fungerade (aldrig använt det) och samma fel. Lustiga är att jag får ingen verifikation som Klarna brukar kräva. Att man ska godkänna med bank-id.
Nu var jag hemma idag så kunde betala med kort och det gick utan problem men glömde självklart Patreon koden. Jaja, man kan inte få allt. Får i alla fall en jubileums-matta.

Nu inväntar jag bara DLC och season pass

Samma här, valde Klarna, betala inom 14 dagar, men behövde inte identifiera mig via Klarna eller så alls, och har inte fått något från Klarna i mail eller så.
Men beställningen är bekräftad så


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Taskman:

Samma fel och denna gång på min stationära dator. Testade bara för att se om även Klarna med månadsbetalning fungerade (aldrig använt det) och samma fel. Lustiga är att jag får ingen verifikation som Klarna brukar kräva. Att man ska godkänna med bank-id.
Nu var jag hemma idag så kunde betala med kort och det gick utan problem men glömde självklart Patreon koden. Jaja, man kan inte få allt. Får i alla fall en jubileums-matta.

Nu inväntar jag bara DLC och season pass

Skitskumt! Fungerade som sagt utan problem för mig när jag testade imorse.


signatur
Medlem

25-års varianten paxad 😊

Klarna funkade bra för mig.

Medlem

Jag har kvar min steelseries metallmatta med teflon,den har varit mig trogen i över 20 år.
Måste nog vara den sämsta affären dom gjort att göra en matta som är i det närmaste outslitbar,det är bara att diska den så fort den blir skitig.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Backloggens befriare
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Man kan passa på att slänga in något annat. Kommer en finfin rea strax!

Rea strax hjälper föga när det är så begränsat antal på jubileumsmattan. Sambeställde med brorsan.


signatur

Ad hoc addendum

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av keffkebab:

Rea strax hjälper föga när det är så begränsat antal på jubileumsmattan. Sambeställde med brorsan.

Det är också en variant!


signatur
Medlem

Helt sinne att folk vill ha såna stora musmattor, nu är jag inte pc-master race, men har man musmatta under tangentbordet? Eller man har verkligen fritt musspel på 90 cm? Då får man ju nästan ha ett extra bord endast för musmattan. 😛
Men som sagt, kan ju vara jag som är old fashion, senast jag köpte musmatta var väl för 10-15 år sedan, en func, den ligger nog kvar här någonstans.

Avstängd
Skrivet av Håkan:

Helt sinne att folk vill ha såna stora musmattor, nu är jag inte pc-master race, men har man musmatta under tangentbordet? Eller man har verkligen fritt musspel på 90 cm? Då får man ju nästan ha ett extra bord endast för musmattan. 😛
Men som sagt, kan ju vara jag som är old fashion, senast jag köpte musmatta var väl för 10-15 år sedan, en func, den ligger nog kvar här någonstans.

Samma här! Har en musmatta från Qpad som jag fick gratis av min bror som jobbade för dom där runt 2005 kanske haha.

Edit: jag har en dator från typ 2012 så kanske säger mycket hur mycket jag använder den. Har spelat ps4 sen 2014 och nu ps5 så planerar inget inköp av ny dator.


signatur

PS5 och inget annat.

Inaktiv

Tyvärr behöver jag inte en ny musmatta, har ett skrivbordsunderlägg som är stål, klätt med svart skin.

Däremot skulle jag vilja ha ett "FZ" klistermärke.

Tycker svart musmatta blir så slitna och smutsiga fort, finns det planer på annan färg också ?


signatur

Desktop: AMD Ryzen 9 7950X, XFX 7900XTX, 32GB RAM DDR5 6000MHz CL36 FURY,
ASUS TUF Gaming X670E-Plus // Playstation 5 // Xbox Series X // iPhone 14 Pro// iPad Pro Air m1 // TV Vardagsrummet LG Oled 77CX Sovrummet LG OLED B7 55TUM. Övervåningen LG C1 65

Medlem

Köpte en vanlig och en jubileum. FZ4EVR!

Skrivet av Håkan:

Helt sinne att folk vill ha såna stora musmattor, nu är jag inte pc-master race, men har man musmatta under tangentbordet? Eller man har verkligen fritt musspel på 90 cm? Då får man ju nästan ha ett extra bord endast för musmattan. 😛
Men som sagt, kan ju vara jag som är old fashion, senast jag köpte musmatta var väl för 10-15 år sedan, en func, den ligger nog kvar här någonstans.

Aa man har den under tangentbord. Själv tycker jag det räcker med 300 bredd men det blir ganska najs, sömlös övergång liksom


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Hade gärna köpt en men den är alldeles för stor, och lite för dyr. Snygg däremot

Medlem

Är grovt emot dessa ständiga förbokningar spelbranchen håller på med.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Helt sinne att folk vill ha såna stora musmattor, nu är jag inte pc-master race, men har man musmatta under tangentbordet? Eller man har verkligen fritt musspel på 90 cm? Då får man ju nästan ha ett extra bord endast för musmattan. 😛
Men som sagt, kan ju vara jag som är old fashion, senast jag köpte musmatta var väl för 10-15 år sedan, en func, den ligger nog kvar här någonstans.

Det är riktigt nice, jag har två stycken 900 mattor bredvid varandra då jag har 2 gaming stationer. Men de täcker nästan hela custombyggda skrivbordet perfekt.

Medlem

Mustangentbordlaptoplampahögtalarmattor ska täcka hela skrivbordet

Medlem

Blev en med Jubileums logga på och en kaffekopp.

Medlem

Jag har aldrig använt en så stor matta, men jag tror att det kommer vara grejen för mig.

Medlem

Jag har aldrig använt en så stor matta, men jag tror att det kommer vara grejen för mig.

Deja Vu ! Fick ni in fler eller paxa vi inte alla för 1 1/2 månad sen


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Vilket land är dessa producerade i ?


signatur

"Deep into that darkness peering, Long I stood there, wondering, fearing." - Reaktion till Goodbye Volcano High

Medlem

Är en fattig student/arbetslös för en månad eller två till, så har inte råd, annars hade jag dragit en. :v

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Utopia:

Vilket land är dessa producerade i ?

De tillverkas av en av världens största musmattetillverkare i Kina, som även har Logitech, Steelseries, Asus med flera som kunder.


signatur
Medlem

Njae, lite för små. Jag sitter på en Nitro Concepts Deskmat 4XL med blygsamma 1600x800mm.


signatur

I'm like you, I have no name.

Medlem

90cm musmatta... är ni inte rädd för att åka dit på en fortkörning?

123
Skriv svar