Quiz – Vad kan du om spel med tidsloopar?

Robot
Quiz – Vad kan du om spel med tidsloopar?

Veckans quiz handlar om tidsloopande spel. Veckans quiz handlar om tidsloopande spel.

#fz, #quiz


Fragtjuv

Nej, trodde på tredje gången gillt med det här quizet men katastrofen fortsätter.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Redaktör, SweClockers
Medlem

signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

________________________________
:::::::::: Gick inte nå vidare ::::::::::


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Är ändå rätt nöjd, då majoriteten var gissningar.

Medlem

9/11, sjukt nöjd. Har bara spelat ett av alla spel som nämns.

Medlem

3/11 första gången.
10/11 andra gången, den som räknas.

Let's do the time warp again

Medlem

9 av 11. Tror det är det bästa resultatet jag haft i år.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

11/11 på första försöket!
Konstigt nog så har jag aldrig varit särskilt intresserad av tidsresande.

Kontot avslutas

Jag kunde inte mycket om dessa spelen 3 av 11 rätt.
Två stycken var lätta och den tredje hade jag bara tur

Däremot gillar jag filmer och serier där detta är med i. Finns en del serier där det finns med i något avsnitt. Arkiv X och Supernatural är den enda jag kommer på just nu dock.

Sen har dem lagt till detta som en anti piracy i Dragon Quest VI till DS. Spelar man det nedladdat så kommer man fram till demonen i slottet (allt i början av spelet) och när man dör vaknar man upp vid brasan i början av spelet igen.
Gillade det väldigt mycket att dem hade gjort så, det var ganska snyggt att återuppleva samma korta stund om och om igen och vill man slippa det så får man helt enkelt köpa spelet.


signatur

ゼルダの城

Medlem
Medlem

6/11. Känns ju som okej poäng med tanke på att jag inte spelat något av spelen i quizen. Hur som helst kul quiz!

Gen
Medlem

Det var inget lätt küiz. Några kunde jag men långt ifrån alla.

Medlem

Oj då, detta var ett quiz man hade dålig koll på. Fem paradoxer av 11 möjliga, varav två svar var jag säker på.

Medlem

signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem

Var nånstans jag hörde om att tidsloopar är omöjliga att göra samt tidsresor pga universum rör på sig ständigt. ;]

Medlem

Gissade på alla. Uruselt. Märks att man inte spelar så mycket längre.

Medlem

Fan, 1/11, jag som ville få 0 för första gången

Medlem

6/11 korrekta svar

Nja? Tur att tidsloopen ger dig ett nytt försök. Eller två, eller tre, eller

Snittresultatet bland alla deltagare är 5.81/11. Du klarade quizet på 3 minuter 55 sekunder.

Över snittet iallafall

Medlem
Medlem

läste inte frågan på en utav frågorna utan kollade bara på svaret, kolla frågan efter fel svar "vem är INTE med i 12 Minutes"
hade haft 8/11:)

kul med Quiz

Frilansare

Svårt!

Medlem

Meh


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Chansade på samtliga frågor.


signatur

I drank what?

Gnällkuk

Inte så pjåkigt ändå!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Medlem

Bra nog. Gillar såna spel.

Medlem

Jag är glad att jag ligger över snittet iallafall. Hahaha.

Medlem

Hade förväntat mig någon fråga om Hades, som är det enda nya roguelike jag faktiskt spelat själv. Tji fick jag!

123
Skriv svar