Back 4 Blood visar upp sin färgstarka ensemble och, förstås, jättemånga zombier

Robot
Back 4 Blood visar upp sin färgstarka ensemble och, förstås, jättemånga zombier

I stället för Left 4 Dead 3 (eller vad säger ni, Valve?).

#back-4-blood


Medlem

<3


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Såg jackfrags spela detta, det verkar riktigt riktigt kul!
Dom dog gång på gång så verkar bli svårt och inte left 4 dead simpelt, ska bli kul och hoppas dom inte gör det lättare för massan vill det.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

WTF? Sen när måste man verifiera sin ålder med legitimation på YouTube?

Gnällkuk
Skrivet av Byssan:

WTF? Sen när måste man verifiera sin ålder med legitimation på YouTube?

Sen många, många år. Minispelaren körs utan konto


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Byssan:

WTF? Sen när måste man verifiera sin ålder med legitimation på YouTube?

Man ska även kunna verifiera med ett betalkort.
Bara det att jag kan aldrig göra några köp hos Google med mitt bankkort. Vette fan varför, jag kan handla online överallt annat.

Jag måste betala med Paypal till Google men tyvärr fungerar inte det för åldersverifiering.
Aldrig att jag skickar en kopia på Id till Google.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Vill också pusha för att visa videos från någon annan spelare fortsättningsvis. Tråkigt man ska vara tvungen att skaffa konto på extern part för att kunna kolla videos när man är på FZ. Jag är gubbtönt och tänker inte verifiera något med varken id eller bankkort.

Medlem

Är Försiktig positiv till detta spel..
Att de kommer låsa nya karaktärer och special zombies bakom en betalvägg bådar verkligen inte gott..

Det jag har pratat med som körde betan sa att det var helt värdelöst, men man får hålla tummarna att det tar bort betalväggen och att spelet är bra på rls.

Medlem

Foodooa leveransen av Calzonen började bli lite väl hotfull

Avstängd
Skrivet av trickeh2k:

Sen många, många år. Minispelaren körs utan konto

Nej, detta är inte samma sak. Sedan ett par veckor har YouTube krav på verifiering av ålder med hjälp av pass/Id eller kreditkort.

Jag vägrar detta personligen, så det var spiken i kistan för ett sedan länge stagnerat och förfallet YouTube.

Medlem

Men de kommer alltså låsa en del zombietyper och karaktärer bakom betalväggar? Det var det som fick mig att skippa Evolve. Känns som att man skulle köpa spelet bit för bit


signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Avstängd

Fan vad det ser B ut !! haha

Alltså kom igen, kollar man på denna https://www.youtube.com/watch?v=ZowXjh-pX5I
så ser man att de har gått tillbaka i utvecklingen från Left 4 Dead

Vilken apa som helst ser detta

1
Skriv svar