Fragzone-Fredag tar spelhelg!

Robot
Fragzone-Fredag tar spelhelg!

Om E3 - bolagen, spelen, förberedelserna. Samt next-gen-kollen, Starfield, Battlefield 6, Total War: Warhammer 3 och mer!

#fragzone-fredag


Destroyer of framsidan
Hedersgurka

#bildtext

"Morsan hade tröttnat på att jag och polarna alltid fikade hos oss efter skolan, men nog fan hade hon gått för långt med att gömma Singoallan."


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

#bildtext

"Elgigantens sista PS5-köpare rustade för turen hem."


signatur

"I enjoy the sight of humans on their knees"

Medlem

#bildtext
Efter att ha blivit skrämd alldeles för många gånger som liten, krävde Calle att gänget på Geeks inte skulle ta några risker när de nu skulle till spökhuset på Grönan!


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Medlem

#bildtext

När chefen förordar fysisk aktivitet, då lyssnar vi!

Medlem

"Jag svär - Spindeln var ta mig tusan stor som en knuten babynäve!"

Medlem

"Stranger Things säsong 15 började kännas lite urvattnad"

Medlem

"Inte en fredag till, FZ! Hör ni det?! Inte en missad Fragzone Fredag till!!!"

Medlem

"En helt vanlig skoldag i amerikat"

Medlem

"Jenny och hennes kollegor hade "spikat" in ett möte mellan hennes basebollträ och Zombie Rolf som kände sig tveksam till att släppa in dem på sitt nya kontor."

Eller

"Gamers när dem hittar scalpers gömda lagerlokaler med PS5or"

Medlem

"Det Börje inte visste var att idag skulle hans fula snack på Xbox-live få konsekvenser"

Medlem

#bildtext

"Brännbollsträ med spik, hagelsprakare och två automatkarbiner mot en fiende. Nej vi är inte overleveled, vi gillar bara inte utmaningar."


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

"Har du tid att prata om vår herre och frälsare Jesus Kristus NU då, hedningjävel?"


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

"Gottfrid, Fredrik, Peter och Carl har nu vässat argumenten mot representanterna för filmindustrin och är redo att ge sig in i strid igen."

Farornas Konung
Medlem
Skrivet av Nyhet:

Om E3 - bolagen, spelen, förberedelserna. Samt next-gen-kollen, Starfield, Battlefield 6, Total War: Warhammer 3 och mer!

#fragzone-fredag


Loop hero ?

FML
Medlem

#bildtext

"Sverige 2022...när vaccinet tog slut"

Medlem

#bildtext
"Tålamodet tog slut hos kollegorna när chef Ridden vägrade låta de anställda se på Fragzone Fredag och ta spelhelg!"

Medlem

Ölen öppnad, halvjummen. Jag då alltså, inte ölen.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem
Podden kommer att dröja!

Tyvärr är inte tekniken med mig just nu vilket leder till att publiceringen av FF-podden kommer att dröja. Jag beklagar detta.

Medlem

#bildtext
Han där bakom dörren är död.
Han blev 36 år.
Det är en hel livstid.
Om man dör väldigt ung.

Medlem

Jocke äter kebabpizza live, kanske något för ÅS 2021 sändningen?

Medlem

#bildtext
Kvällsmedicinen hade förväxlas med koffeintabletter, därefter blev SVT2 Café Norrköping inställt, för att istället ersättas av en W.A.S.P konsert. Efter taktisk reträtt och upprustning i personalrummet, stod de nu redo utanför dörren till helvettet. Vårdpersonalen på ålderdomshem Solbacka visste att det blir en lång natt...

Medlem
Medlem

#bildtext

"Nu fick det vara nog. Pelle samlade sina LAN-party polare utanför butiken, för ikväll skulle han bara ha sitt RTX 3080."

Kontot avslutas

De flesta bolag visste man när dem skulle sända förra året förutom Nintendo som hade sagt i slutet av sommaren och sen blev det ändå inget.

I år är det precis som ni säger väldigt rörigt. Man vet vilka som ska ha något men har ingen koll på tiderna.

Ja, det blir spännande att se hur det löser sig.


signatur

ゼルダの城

Frilansare
Skrivet av superlim:

Jocke äter kebabpizza live, kanske något för ÅS 2021 sändningen?

Inte helt otroligt! Men som jag sa i sändningen, vem skickar över en hink Jönköpingssås?

Inaktiv

#bildtext

När gamers fått adressen till scalpern som sitter på alla PS5 blev det hembesök

Gnällkuk
Skrivet av ZakAntreaz:

#bildtext
Han där bakom dörren är död.
Han blev 36 år.
Det är en hel livstid.
Om man dör väldigt ung.

Haha, klocken! Den här måste vara vinnaren!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Trodde att det var fredag för en sekund när jag såg detta på förstasidan idag.

Helvete.

12
Skriv svar