Ny Ratchet & Clank: Rift Apart-trailer visar planeterna vi ska besöka

Robot
Ny Ratchet & Clank: Rift Apart-trailer visar planeterna vi ska besöka

Utomjordisk natur varvas med högteknologiska städer.

#Insomniac-games, #Ratchet-and-clank-rift-apart, #nyhetstips


Medlem

Nu avslöjar de lite väl mkt av spelet tycker jag. Vill upptäcka de olika världarna o planeterna själv när jag spelar, inte att ha hela spelet kartlagt innan jag ens fått spela det haha.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Avstängd

Jag såg trailer och gameplay på detta och förstår inte varför det är så upphaussat. Kostar dessutom över 900kr. Jag förstår inte varför folk tycker det ser så bra ut?


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Jag såg trailer och gameplay på detta och förstår inte varför det är så upphaussat. Kostar dessutom över 900kr. Jag förstår inte varför folk tycker det ser så bra ut?

Över 900kr? Här har du det för under 700kr. https://www.elgiganten.se/product/gaming/spel/playstation-5-s...

Avstängd
Skrivet av lasselason:

Ja man kanske får börja köpa spel fysiskt nu. Har alltid hållit mig till digitalt för det är så smidigt och man får börja spela spelet kl 00 dagen det släpps. Spel som t.ex rdr2 var det väldigt bra med.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Ja man kanske får börja köpa spel fysiskt nu. Har alltid hållit mig till digitalt för det är så smidigt och man får börja spela spelet kl 00 dagen det släpps. Spel som t.ex rdr2 var det väldigt bra med.

Har faktiskt köpt fler fysiska spel till PS5an än jag gjorde under hela livscykeln till PS4. Däremot så är det nog oftast lite äldre spel jag köper fysiskt, som inte har haft någon rea digitalt än. Har nog inte vant mig vid 800kr för ett digitalt spel än

Medlem
Skrivet av breahl:

Ja man kanske får börja köpa spel fysiskt nu. Har alltid hållit mig till digitalt för det är så smidigt och man får börja spela spelet kl 00 dagen det släpps. Spel som t.ex rdr2 var det väldigt bra med.

Ja, det skiljer 200 kr nu, det är lite för mycket för att negligera.

Medlem
Skrivet av breahl:

Jag såg trailer och gameplay på detta och förstår inte varför det är så upphaussat. Kostar dessutom över 900kr. Jag förstår inte varför folk tycker det ser så bra ut?

699kr i butik och 849kr i ps store så vet inte vart du får över 900kr.

Om du inte tycker det ser bra ut så behöver du nog kolla upp dina ögon.

Sen kanske du inte gillar denna genre men man behöver inte spela blind för det.

Medlem

Det är helt klart ett av de snyggaste spelen jag sett med ray tracing, riktig päls på karaktärerna (inte den gamla billigare metoden), enormt mkt geometri samt liv och rörelse på banorna. Även förmågan att byta spelvärld på mindre än ett par sekunder är en game changer, PS5s snabba SSD och IO går på högvarv. Personligen tycker jag dual sense kontrollen lägger till mycket på spelkänslan också! Kommer bli fett!

Medlem
Skrivet av breahl:

Jag såg trailer och gameplay på detta och förstår inte varför det är så upphaussat. Kostar dessutom över 900kr. Jag förstår inte varför folk tycker det ser så bra ut?

Du borde gå till specsavers 😉

Avstängd
Skrivet av ChriL:

Du borde gå till specsavers 😉

Inte min typ av spel helt enkelt.


signatur

PS5 och inget annat.

1
Skriv svar