Medlem
STUDENTEN

VI DRIVER MED TRADITIONEN

Jag och ett par kompisar har producerat en studentlåt, som verkligen är totalt oseriös och till för att poppa på flaket i princip, men det är nice.

Lyssna och ta det med en nypa salt

STUDENTEN

/m

Edit: ok, för att förklara vidare. Vi gjorde låten för att hela "student" grejen är extremt överdriven och för att den är kul att driva med.

Medlem

Jag undrar om detta är ett exempel på vad CastorFiber sade om att göra elektronisk musik...


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

aa du Jag kan hålla med dig om att vissa människor "kopierar" och använder färdiga synth presets/patchar, sen finns det dom som jobbar hårt för att lära sig modda synthar och bygga låtar snyggt från scratch.

I det här fallet är låten proddad i Logic, Inte i Ejay

Medlem

känner en plötslig lust att strypa personen i fråga som skapat detta


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Notumforce:

känner en plötslig lust att strypa personen i fråga som skapat detta

Haha, aa. som sagt, nyckelorden är "en nypa salt" det är gjort för att jag själv tycker att studenten är en utjatat töntig hatt tradition som är kul att driva med

Medlem

tyvärr det var jättedåligt, fast det kanske är meningen?

Medlem
Medlem

Med tanke på hur kul situationen för många studenter kommer vara ute i verkliga livet så lär de behöva all uppmuntran de kan få...


signatur

Dryg och bitter.

Medlem
Skrivet av Nestor:

Med tanke på hur kul situationen för många studenter kommer vara ute i verkliga livet så lär de behöva all uppmuntran de kan få...

Tack nestor, håller med dig. Mitt råd är plugga vidare.

Medlem

Fan det svänger ju!


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Inaktiv

Gillar stuket på "ja har tagit studenten".


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem
Medlem

Jahapp. Jag tycker att det ska bli kul iallafall.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

1
Skriv svar