Epic kör månadslång rea - Vilka fynd har du hittat?

Robot
Epic kör månadslång rea - Vilka fynd har du hittat?

Kupongsystemet är tillbaka med 100 spänn extra rabatt, utöver rean.

#epic-game-store, #nyhetstips


Tänkte slå till på Death Stranding för 70 kr

Medlem

"Precis som tiggare"? Antar ni menar tidigare?

Tänkte slå till på godfall då jag har 3 till vänner som också tänkte börja.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Svarade i undersökningen att jag inte har något konto än men börjar bli svårare att stå emot och minuter senare så gjorde jag ett konto haha.
Var väldans enkelt då det gick o köra med playstation kontot eller Xbox kontot så det var väldigt smidigt o sätta upp o få igång


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av magma:

"Precis som tiggare"? Antar ni menar tidigare?

Haha, shit.


signatur
Medlem

skaffade Days gone för 350 spänn, 500 på Steam... Dessutom kupong på en hundring o gratis spel titt som tätt, fattar inte varför så många väljer att inte skaffa det. Bättre för spelutvecklarna o dig!

Medlem
Skrivet av gorman:

skaffade Days gone för 350 spänn, 500 på Steam... Dessutom kupong på en hundring o gratis spel titt som tätt, fattar inte varför så många väljer att inte skaffa det. Bättre för spelutvecklarna o dig!

ah synd att du slösade pengar då, hade kunnat spara 15 spänn om du köpte en steamnyckel!

Medlem

Man får 100kr kupongen av att köpa gratis spel också.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Man får 100kr kupongen av att köpa gratis spel också.

Ah, good to know!

Medlem

Svarade nej och kommer inte skaffa något men det är inte riktigt sant. Skaffade ett konto för 6 år sedan när de släppte Shadow Complex på PC (var ursprungligen ett 360 spel) men har sedan dess köpt spelet på Steam och har inga planer på att någonsin logga in på det kontot igen.

Medlem
Skrivet av superlim:

ah synd att du slösade pengar då, hade kunnat spara 15 spänn om du köpte en steamnyckel!

Vart då? Hittar inget auktoriserad ställe som tar under 350 kr.

Medlem
Skrivet av alex_ceci:

Ah, good to know!

Man får även en gratis kupong om man claimar NBA 2021, som nu även det är helt gratis.


signatur

Prepare for.. Bloodshed!

Medlem
Skrivet av Mcgreag:

Svarade nej och kommer inte skaffa något men det är inte riktigt sant. Skaffade ett konto för 6 år sedan när de släppte Shadow Complex på PC (var ursprungligen ett 360 spel) men har sedan dess köpt spelet på Steam och har inga planer på att någonsin logga in på det kontot igen.

Vad bra att du förtydligade.. Tänk om FZ tror att du har ett konto på EPIC, HUVVA !

Medlem

Har du ett konto på Epic Game Store?

Ja, men bara för att spela Unreal Tournament 4. Men de la ju ner det så.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Med "Epic Coupon" (tipsat om ovan) kan man få Tony Hawk's Pro Skater 1+2 för 113 kr


signatur

"I enjoy the sight of humans on their knees"

Medlem
Skrivet av Boomer:

Har du ett konto på Epic Game Store?

Ja, men bara för att spela Unreal Tournament 4. Men de la ju ner det så.

Samma här kom jag på... serien är ju död pga Fortnite så jag har inte tittat tillbaka sedan dess.

Så jag har ett konto som samlar damm, har inte kommit ett enda gratis spel där som jag inte redan äger eller vill ha.

Medlem

Ingen tjänst som man vill spendera riktiga pengar på


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Dahlis87:

Vart då? Hittar inget auktoriserad ställe som tar under 350 kr.

Jag tror nog vi alla vet väldigt väl att han inte snackar om ”auktoriserade” återförsäljare, så det är lite onödigt att hymla med det för att fiska fram ännu en diskussion kring huruvida det är rätt/lagligt eller inte

Edit: Och ännu mer onödigt att slänga ut kommentarer om hur billigare det är på keystores, när tråden är om Epic-deals. Allt är billigare på den grå marknaden.

Medlem

Försökte hålla mig ifrån att köpa spel där men ~51:- (rea+kupong) för Mortal Shell var lite för bra pris, har suttit och väntat på att det ska släppas på steam där man har flest spel men verkar fortfarande vara en bit bort samt priset lär ju bli därefter fram tills en ev. rea.


signatur

gorm streamar ibland!

Skrivet av superlim:

ah synd att du slösade pengar då, hade kunnat spara 15 spänn om du köpte en steamnyckel!

Nu är jag steam fanboy själv men det finns ärligt talat inte några helt legitima butiker som säljer steamnycklar billigare än epics pris 349kr. https://isthereanydeal.com/game/daysgone/info/


signatur

i7 4790k | 16GB DDR3 | GTX 1070

Gen
Medlem
Skrivet av hoppalängdhopp:

Tänkte slå till på Death Stranding för 70 kr

Det var ruskigt billigt måste jag erkänna.

Medlem
Skrivet av totalwarplayer:

Nu är jag steam fanboy själv men det finns ärligt talat inte några helt legitima butiker som säljer steamnycklar billigare än epics pris 349kr. https://isthereanydeal.com/game/daysgone/info/

legitima finns det gott om, däremot inte auktoriserade

Medlem

När de slutar med att köpa tidsexklusiva titlar så kanske jag kan överväga det.
Men deras monopolfasoner verkar inte vara nått de vill sluta med.

Inaktiv

Tack för tipset! Subnautica och Below Zero för totalt 218 kr

Medlem

Har inte köpt något än men sneglat på Assassins creed Valhalla för 350kr eller Satisfactory för 150kr ish.
Har dock lovat att jag måste spela klart Horizon zero dawn på ps4 innan jag köper något nytt så får se om jag hinner


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem
Skrivet av Phyrino:

När de slutar med att köpa tidsexklusiva titlar så kanske jag kan överväga det.
Men deras monopolfasoner verkar inte vara nått de vill sluta med.

Den här gången konkurrera de ju med riktigt ta priser istället👍

Medlem
Skrivet av hoppalängdhopp:

Tänkte slå till på Death Stranding för 70 kr

Tack för tipset, det ska jag också göra nu !

Medlem

Har konto på Epic. Har plockat många gratis spel i ett eller två år men har knappt spelat något. Tänkte jag skulle spela Troy men blev aldrig av. Vill jag spela ett spel på riktigt så kan jag köpa det. Gratis låter gott men har man råd är det bara oinstressant meningslöst samlande.

Men visst, hade året varit 2000-2010 och man var en fattig student igen hade nog Epic varit guldvärt. Fast då spelade jag wow....

Medlem

Claimat NBA.
Blir antingen Death Stranding eller Tony Hawks.

FM-guru
F.d. Sisyr

Ja Death Stranding för 72 kronor var ju inte fel.

123
Skriv svar