Rykte: Team Ninja gör Souls-inspirerat Final Fantasy

Robot
Rykte: Team Ninja gör Souls-inspirerat Final Fantasy
Medlem

Efter att ha spelat Nioh 2 och blivit så förbannat förälskad i spelet, HOPPAS VERKLIGEN DETTA STÄMMER!

NuZ
Testpilot

Nioh spelen är fantastiska så det blir nog ballt


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Personligen så skulle jag vilja påstå att Nioh-serien är lika bra, om inte bättre än Souls-serien, så detta är riktigt sexiga nyheter ifall det stämmer.

Medlem

Souls-like Final Fantasy klingar väldigt gott i mina öron.

Dock tycker jag personligen att Nioh-spelen inte kommer i närheten av Souls-spelen i ren kvalitet.

Medlem

låter helt underbart skinande rustningar och kanske spektakel i alla regnbågens färger istället för det bleka nedgångna tonerna man ofta ser i dessa spel kan bli underhållande.

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

Souls-like Final Fantasy klingar väldigt gott i mina öron.

Dock tycker jag personligen att Nioh-spelen inte kommer i närheten av Souls-spelen i ren kvalitet.

håller med där Souls spelen hade en sådan speciell känsla som det kommer nog ta en tid innan vi får se igen.

Medlem

Låter som ett intressant spel, men exklusivitet låter inte så intressant.

Medlem

Hoppas x100000000000000!
Kanske får bli att ställa sig i kö för ett PS5 nu snart om detta skulle visas upp på E3!


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Lite mer info från Navtra:

"The Nioh DNA is there, but please don't expect Nioh 3 or just Nioh with FF skin. It's mostly its own beast with very different systems and pace. There're multiple difficulties."

"I agree with you it would've been more distinct that way, but it is dark. The darkest and most violent FF ever got."


signatur

The more I practice, the luckier I get.

1
Skriv svar