Watch Dogs: Legion får 60 fps-läge till next gen-konsolerna

Robot
Watch Dogs: Legion får 60 fps-läge till next gen-konsolerna

Och den gamla tanten Helen blir äntligen spelbar!

#Ubisoft, #Watch-dogs-legion


Avstängd

Intressant! Man kanske får skaffa detta då!


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

En simpel fråga nu när spelet funnits ett tag parallellt med att jag gillade WD 1-2, är Legions något att ha? Läste en hel del negativ feedback vid release vilket gjorde att jag avvaktade med ett köp.

Medlem

Jag testade spelet när de hade någon gratis helg. Inledningsvis då avskydde jag spelet men fortsatte ändå i brist på annat. Sen hände något. Jag svalde väl alla cringe inslag eller något och när jag gjort det så hade jag jäkligt kul med spelet. Kommer nog skaffa det när 60 fps patchen kommer. Har ju gått och blivit 60fps beroende på sistone tack vare FPS boost..

Medlem
Skrivet av elPresidente:

En simpel fråga nu när spelet funnits ett tag parallellt med att jag gillade WD 1-2, är Legions något att ha? Läste en hel del negativ feedback vid release vilket gjorde att jag avvaktade med ett köp.

Själv tycke rjag det är riktigt tråkigt, dessvärre kan jag inte nämna en sak förutom storyn som är positivt med detta, kul idé men inget som funka, tråkigt nog.

Får du det på rea då är det bara köra.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av elPresidente:

En simpel fråga nu när spelet funnits ett tag parallellt med att jag gillade WD 1-2, är Legions något att ha? Läste en hel del negativ feedback vid release vilket gjorde att jag avvaktade med ett köp.

1an är bättre, 2an är MYCKET sämre än Legion. Legion är ett typiskt Ubisoft spel. Högst mediokert, men underhållande.


signatur

I drank what?

Medlem

Har man inte kunnat vara den gamla tanten förrän nu? Spelade dom inte som i henne i någon gammal gameplay video?

Geeks Gaming
Skrivet av elPresidente:

En simpel fråga nu när spelet funnits ett tag parallellt med att jag gillade WD 1-2, är Legions något att ha? Läste en hel del negativ feedback vid release vilket gjorde att jag avvaktade med ett köp.

Säger som dom andra. Klassiskt UBI-soft openworld spel. Du jagar ikoner på en karta. Uppdragen är tråkiga. Inga direkt minnesvärdiga stunder. Och karaktärerna är bara "Meh".

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Har man inte kunnat vara den gamla tanten förrän nu? Spelade dom inte som i henne i någon gammal gameplay video?

Satt och tänkte precis samma sak.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Får tacka för er info, men det låter inte direkt lockande. Avvaktar och nyper spelet på en riktigt saftig rea!

Medlem

Spelade Legion mycket när det kom i höstas. Det finns lika mycket att gilla som att ogilla med det, och lite beroende på vad man uppskattar så kan man ändå hitta rätt mycket spelvärde i det.

För en som mig, som gillade både stealth- och gadget-mekanikerna, så fanns det mycket att hämta, trots horribel körkänsla och oengagerande story.

Har väntat på den här 60 fps-patchen till nextgen ett tag, så kommer att plocka upp Legion igen när den är ute.

1
Skriv svar