Starta konvojen: Multiplayer testas i American Truck Simulator

Robot
Starta konvojen: Multiplayer testas i American Truck Simulator
Relik 📜

signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Medlem

Nej tack, inte för mig ✋ När jag spelar de här spelen är det för att komma undan från alla andra människor. Monterar min trogivna G29 med tillhörande växelspak på bordet, Rift S på huvudet med brusreducerande Sony-lurar, och sen lite gammal och god countrymusik på Spotify. Gärna en golvfläkt strategiskt placerad så jag får vinden i skägget när jag lutar mig ut genom sidorutan. Honk honk 🚛

Medlem

Intressant! Har bara testat på ATS lite smått men ETS2 spelas då och då. MP-modden har jag aldrig vågat mig på.

Medlem

Äntligen. Då kan man låsa in sig på en server och enbart trucka med kompisar så slipper man trollen som tenderar att förstöra spelglädjen ibland på TruckersMP.

Dock föredrar jag Euro Truck Simulator över American Truck Simulator. Så då är det bara att vänta tills den kommer dit istället.

Medlem

Kommer bli lite typ som farming simulatorspelen när man sätter upp en server på sin profil och förvånansvärt så flyter de bra på för att va beta. Från synkroniseringen mellan spelarna när man ligger nära och CB-komradio (öppen att prata över hela världen), chat och snabbkommando meddelande till chatten för snabb svara. AI-trafiken finns lite buggar men annars funkar det bra.

SCS levererar bra i sina uppdateringar.


signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Medlem
Skrivet av DJ-SAAB:

Kommer bli lite typ som farming simulatorspelen när man sätter upp en server på sin profil och förvånansvärt så flyter de bra på för att va beta. Från synkroniseringen mellan spelarna när man ligger nära och CB-komradio (öppen att prata över hela världen), chat och snabbkommando meddelande till chatten för snabb svara. AI-trafiken finns lite buggar men annars funkar det bra.

SCS levererar bra i sina uppdateringar.

Låter toppen! Hoppas detta kommer till ETS2 också!

Medlem
Skrivet av Xstioph:

Låter toppen! Hoppas detta kommer till ETS2 också!

Ja de är självklart, SCS börjar alltid i ATS först innan de kommer till ETS2. Antar de har med marknadsföring av spelet att göra. Eventuellt försöka få andra intresset för ATS mer. Då ETS2 har nästan 40k aktiva spelare.


signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Medlem

Har inte lirat dessa spel på nåt år. Blev det stor skillnad i grafik efter update 1.40 som skulle fixa ljuset o grafik m.m ? Tyskland skulle ju snyggas till i ETS2 även som var en lastgammal karta.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Har inte lirat dessa spel på nåt år. Blev det stor skillnad i grafik efter update 1.40 som skulle fixa ljuset o grafik m.m ? Tyskland skulle ju snyggas till i ETS2 även som var en lastgammal karta.

De blev faktiskt stor skillnad på grafikuppdateringen på ljuset, mer realistiskt i ljuset nu än det va innan skulle jag säga, samma för ATS också. Stämmer Tyskland fått fina miljöer nu bortsätt de är mycket motorvägar ser dock bättre ut nu, men kör man småvägar så är de allt mysigare. Längtar efter när resten av baskartan uppdateras.

Bild på över Tyskland vilka områden uppdaterades och har uppdaterats:

Kan du läsa mer här https://blog.scssoft.com/2021/03/euro-truck-simulator-2-140-release.html


signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

1
Skriv svar