Far Cry 6 får gameplay-premiär på fredag

Robot
Far Cry 6 får gameplay-premiär på fredag
Medlem

Men hur nära är radiotornet med 3 fiender?

Medlem

Kändes som 5:an fick mycket skit men jag tyckte om det förvånansvärt mycket och då är jag INTE ett fan av FC serien eller Ubisoft spel överlag. Men gillade världen, karaktärerna och musiken var riktigt jävla bra.

Medlem

Det här ska följas!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av Fiigaro:

Kändes som 5:an fick mycket skit men jag tyckte om det förvånansvärt mycket och då är jag INTE ett fan av FC serien

Håller med, femman var riktigt bra. Och jag är ett STORT Far Cry-fan sedan tredje spelet. Men mitt favoritspel är fortfarande fjärde installationen. Kan inte riktigt sätta fingret på varför, men var något med det som gjorde att det stack ut för mig. Hade fruktansvärt skoj med det.

Skribent
Skrivet av BoyeNeE:

Håller med, femman var riktigt bra. Och jag är ett STORT Far Cry-fan sedan tredje spelet. Men mitt favoritspel är fortfarande fjärde installationen. Kan inte riktigt sätta fingret på varför, men var något med det som gjorde att det stack ut för mig. Hade fruktansvärt skoj med det.

Alla spel där man kan bli attackerad av en tiger när man kör en tuk-tuk är roliga spel.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem
Skrivet av Mike Stranéus:

Alla spel där man kan bli attackerad av en tiger när man kör en tuk-tuk är roliga spel.

Så sant! ^^

Medlem
Skrivet av BoyeNeE:

Håller med, femman var riktigt bra. Och jag är ett STORT Far Cry-fan sedan tredje spelet. Men mitt favoritspel är fortfarande fjärde installationen. Kan inte riktigt sätta fingret på varför, men var något med det som gjorde att det stack ut för mig. Hade fruktansvärt skoj med det.

Jag gillade att smyga runt med slangbella/pil.. mycket bra stealth vapen

Medlem

Kan FC-serien komma till Game Pass eller är det helt omöjligt för det är konkurerande företag?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Dex
Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Kan FC-serien komma till Game Pass eller är det helt omöjligt för det är konkurerande företag?

Helt omöjligt är det inte, men känns ganska osannolikt då Ubisoft har sitt eget Ubisoft Connect+ (eller vad det nu heter) så känns väldigt osannolikt.

Men visst, lägger Microsoft upp tillräckligt mycket pengar så går det säkert!

Medlem
Skrivet av Razuco:

Jag gillade att smyga runt med slangbella/pil.. mycket bra stealth vapen

Aa, verkligen! Dessutom tycker jag att utforskandet var bäst i spelserien. Var något visst med att leta collectibles bland bergen med hjälp av änterhaken.

Medlem

Ska bli riktigt kul att få se lite gameplay, ett av dom spelen jag ser fram emot mest.

Medlem
Skrivet av BoyeNeE:

Håller med, femman var riktigt bra. Och jag är ett STORT Far Cry-fan sedan tredje spelet. Men mitt favoritspel är fortfarande fjärde installationen. Kan inte riktigt sätta fingret på varför, men var något med det som gjorde att det stack ut för mig. Hade fruktansvärt skoj med det.

Alltså jag gillade 3an och jag gillade 5an men 4an fastnade jag fan inte för när jag testa av någon anledning. Tycker Pagan Min verkar vara en cool snubbe men vet inte vad det var som fick mig att tröttna. Kan bara vara så att jag inte var på FPS humör för gav upp efter 1 timme ish, var riktigt längesen jag testade det. Får kanske ge det en chans till

Medlem
Skrivet av Fiigaro:

Alltså jag gillade 3an och jag gillade 5an men 4an fastnade jag fan inte för när jag testa av någon anledning. Tycker Pagan Min verkar vara en cool snubbe men vet inte vad det var som fick mig att tröttna. Kan bara vara så att jag inte var på FPS humör för gav upp efter 1 timme ish, var riktigt längesen jag testade det. Får kanske ge det en chans till

Du får ladda ner och installera det så att du är beredd nästa gång FPS-humöret infaller.

1
Skriv svar