Sony börjar själva sälja Playstation 5 i Europa

Robot
Sony börjar själva sälja Playstation 5 i Europa

Öppnar digitala Playstation Direct-butiker inom 10 månader.

#playstation-5, #playstation-direct, #sony


Medlem

Borde vara lättare att styra upp mer rättvisa konsoll-releaser i framtiden då kanske, som gör det svårare för scalpers.

Medlem

Hoppas man kan använda sig av sin PlayStation Wallet för betalning i så fall. I kombination med rabatt via Benify skulle man nog kunna göra ett riktigt bra klipp.

Medlem
Skrivet av Quenya_92:

Hoppas man kan använda sig av sin PlayStation Wallet för betalning i så fall. I kombination med rabatt via Benify skulle man nog kunna göra ett riktigt bra klipp.

Nu när du nämner det så hoppas jag också de gör detta

Medlem
Skrivet av Quenya_92:

I kombination med rabatt via Benify skulle man nog kunna göra ett riktigt bra klipp.

Visste inte att man hade rabatt via Benify på Playstation Plus & Wallet. Tack för den!

Medlem
Skrivet av Quenya_92:

Hoppas man kan använda sig av sin PlayStation Wallet för betalning i så fall. I kombination med rabatt via Benify skulle man nog kunna göra ett riktigt bra klipp.

Skrivet av Lirilesh:

Nu när du nämner det så hoppas jag också de gör detta

Skrivet av Fatmajk:

Visste inte att man hade rabatt via Benify på Playstation Plus & Wallet. Tack för den!

Lyckades få 30% rabatt på black friday, visste dock inte att gränsen för PSN wallet är 1500Kr.
Jag hade köpt på mig för 2500Kr, men värdechecken gick inte ut förens efter typ ett år som tur är, så jag kunde fylla på resten vid senare tillfälle.

Imtressant att se vart detta tar vägen, vill man fasa ut fysiska spel och sälja konsoler via egna butiker i framtiden?
Lite Apple över det i så fall, alltså att hålla i hela ekosystemet med järnhand.

Medlem

Är glad för folk(missförstå mig inte)som inte bor nära något spelbutik. En sony spel butik är bättre än inget alls.

1
Skriv svar