The Dark Pictures Anthology: House of Ashes

Robot
The Dark Pictures Anthology: House of Ashes

Efter misslyckade Medan och mer hoppfulla Little Hope hoppas vi på tredje gången gillt.

#house-of-ashes, #skräck, #the-dark-pictures-anthology


Jag tycker att QTE passar mycket bra i skräckspel. Det finns inget jag är räddare för än att råka stötta på något sådant i ett spel jag köpt.

Medlem

Gillade både medan och hope kommer nog köpa detta rätt fort när det väl släpps.

Medlem

shit va slakt det såg ut


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Har gillat båda spelen innan riktigt mkt så ser verkligen fram emot det här. De har mindfuckat en två ggr så nyfiken på vad de kommer ha för twist i det här.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Redaktör
Ponny

Gillade egentligen inte Man of Medan, men har ändå spelat det tre–fyra gånger. Bara för att kika på skillnader. Det gjorde att jag gillade det lite mer. Little Hope var ett klart fall framåt, men har ändå bara lirat det en gång. Snart dags igen?


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Jag älskade Until Dawn, Man of Medan var hyfsat och Little Hope extremt blekt.
Detta ser bra ut, men otroligt svårt att veta om ett spel är bra eller inte bara utifrån en kort presentation av gameplay.

Hoppas verkligen de kan komma tillbaka till det som gjorde Until Dawn så bra, karaktärerna och deras olika "resor", plus att allt kändes som att det hade konsekvenser. Hoppas

Medlem

Until Dawn var riktigt bra och skulle önska något sånt igen. Fast det hör ju inte till "The Dark Pictures Anthology" serien. Man of Medan var ok och Little Hope var lite bättre men de är för korta tycker jag. Vill ha mer spellängd. Däremot så är priset billigare (ca 300kr) jämfört med Until Dawn (ca 600kr) som var ett fullprisspel.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

1
Skriv svar