Uncharted 4 kommer till pc

Robot
Medlem

Borde de inte släppt Uncharted Nathan Drake collection först, det blir väl lite konstigt att hoppa in i 4:an direkt?
Än så länge så är det väl officiellt sista delen i serien också.
Synd att de verkar jobba på Last of us Remake när Uncharted 1 nog har störst behov av detta, själv så gillade jag inte ens 1:an men uppskattade 2:an väldigt mycket.

Bra spel annars, även om Lost Legacy hade lite bättre pacing.
Typ modern Indiana Jones i spelform, ifall någon missat det.

Medlem

Grattis masterrace!

Ni har ett lysande spel att de fram emot! 🙂

Redaktör
Skrivet av Fearnox:

Borde de inte släppt Uncharted Nathan Drake collection först, det blir väl lite konstigt att hoppa in i 4:an direkt?
Än så länge så är det väl officiellt sista delen i serien också.
Synd att de verkar jobba på Last of us Remake när Uncharted 1 nog har störst behov av detta, själv så gillade jag inte ens 1:an men uppskattade 2:an väldigt mycket.

Bra spel annars, även om Lost Legacy hade lite bättre pacing.
Typ modern Indiana Jones i spelform, ifall någon missat det.

Jag tänkte säga att det kan vara svårare att konvertera från PS3 än PS4, men samlingen är ju ett PS4-spel. Säkert nåt affärsmässigt beslut.

För övrigt tycker jag Uncharted 4 är svinbra, skönt snack mellan bröderna och fenomenalt actionäventyrande. Indy-känsla, precis som du säger.


signatur
Medlem

Grymt. Så länge PC spelare orkar ta sig igenom den grymt tråkiga inledningen när man spelar som tonårs Drake så blir spelet mkt bättre sen får jag lov o säga även om Uncharted 4 inte var min favorit i serien.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Riktigt bra spel. Missa det inte om du gillar storydrivna äventyrsspel som TR och JFO.

Medlem

Vad var det jag sa? Last of us Part II here we go...

Nu väntar vi bara på Nintendo...🙂

Medlem

Fruktansvärt bra spel, rekommenderar verkligen alla som inte kört det att testa.

Medlem

Ett overkligt men riktigt underhållande lir! Älskar dess humor.

Medlem

Man tackar ju inte nej till det här! Bra spel som sagt och kul att Sony ser värdet i PC-marknaden.


signatur

"I enjoy the sight of humans on their knees"

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Borde de inte släppt Uncharted Nathan Drake collection först, det blir väl lite konstigt att hoppa in i 4:an direkt?
Än så länge så är det väl officiellt sista delen i serien också.
Synd att de verkar jobba på Last of us Remake när Uncharted 1 nog har störst behov av detta, själv så gillade jag inte ens 1:an men uppskattade 2:an väldigt mycket.

Bra spel annars, även om Lost Legacy hade lite bättre pacing.
Typ modern Indiana Jones i spelform, ifall någon missat det.

Detta är ju inte en utannonserings av Uncharted 4 till PC, så det kan ju mycket väl vara så att samlingen kommer samtidigt eller till och med innan.
Men samtidigt så är det ju väldigt gamla spel nu och det märks.

Medlem

Håller tummarna för att de även släpper en 60 FPS PS5-patch när de ändå är inne och skruvar på koden🥸

Medlem
Skrivet av BlackZam:

Detta är ju inte en utannonserings av Uncharted 4 till PC, så det kan ju mycket väl vara så att samlingen kommer samtidigt eller till och med innan.
Men samtidigt så är det ju väldigt gamla spel nu och det märks.

Hoppas det för jag tror jag skulle kunna uppskatta spelen. Har försökt flera gånger att spela ps3 versionen men det går inte pga hur dåligt det ser ut och presterar.

Medlem

Toppen. Då inväntar vi bara Bloodborne och God of War så är vi nöjda sen <3

Medlem

Härligt!

Fantastiskt spel.

Medlem
Skrivet av vamp:

Toppen. Då inväntar vi bara Bloodborne och God of War så är vi nöjda sen <3

Hela tiden med Bloodborne, Spelet sålde inte ens bra och efter alla kommentarer så vill jag hellre se att det aldrig släpps.

Medlem
Skrivet av GarfieldPower:

Hela tiden med Bloodborne, Spelet sålde inte ens bra och efter alla kommentarer så vill jag hellre se att det aldrig släpps.

Då är du ensam om det🙂

KoP
Medlem

Spretigaste delen i serien tyvärr, lite som The Last of Us 2. Dom försöker pressa in lite för mycket av allt.

Medlem
Skrivet av GarfieldPower:

Hela tiden med Bloodborne, Spelet sålde inte ens bra och efter alla kommentarer så vill jag hellre se att det aldrig släpps.

Wow. Vad härligt med personer som är öppet missunnsamma. Då slipper vi andra ödsla tid på din inbjudan till kommande fester med mera. Att spelet inte ens sålde bra kanske delvis beror på formatet det släpptes till. Soulsborne-communityn växer hela tiden och om portningen går att göra relativt kostnadseffektivt tror jag absolut att det finns ett stort intresse bland pc-spelare.

Medlem
Skrivet av GarfieldPower:

Hela tiden med Bloodborne, Spelet sålde inte ens bra och efter alla kommentarer så vill jag hellre se att det aldrig släpps.

Spelet sålde bra - drygt två miljoner första halvåret och har säkerligen sålt mer sedan dess vid reor och dylikt.

Skrivet av GarfieldPower:

Hela tiden med Bloodborne, Spelet sålde inte ens bra och efter alla kommentarer så vill jag hellre se att det aldrig släpps.

Förra generationens bästa spel enligt mig. Hade mer än gärna haft det till PC.

Medlem

Jag tror Sony börjar inse att det finns en stor marknad i formen av spelar som bara kör PC. De tjänar pengar på mjukvaran och sin PS+ så en tanke vore att ingå i samarbete med Steam eller Epic och skapa en PS+ Ultimate precis som Xbox.

Medlem

Uncharted 1 är ett av mina favorit spel. Nu har jag bara PC men tycker serien bör stanna på PlayStation, utan exklusiva spel är en konsol bara en bit plast.

Medlem

Märkligt om de endast släpper 4:an till pc. Kanske borde börja med samlingen?

Medlem

Lite God of War, Last of us, och Ghost Of Thsusima på det så är vi igång

Medlem

Om de nu själva har visat att fyran är på G till PC så undrar jag hur lång tid det är tills de utannonserar femman.

Medlem
Skrivet av realcyngken:

Uncharted 1 är ett av mina favorit spel. Nu har jag bara PC men tycker serien bör stanna på PlayStation, utan exklusiva spel är en konsol bara en bit plast.

Äsch, stödjer gärna deras spelmakande, men jag tänker inte köpa en konsol för att den ska stå och samla damm.

Vilket både ps3 och ps4 gjorde för mig. Skulle vara samma med ps5, burken här hemma är redan bättre liksom.

Medlem

Hade hellre sett Uncharted 2 på PC, fyran var ett riktigt skräpspel.

Medlem

Kanon, då slipper man köpa PS5. Hoppas bara det kommer till Epic, så kanske det tom blir gratis!

Avstängd
Skrivet av Fearnox:

Borde de inte släppt Uncharted Nathan Drake collection först, det blir väl lite konstigt att hoppa in i 4:an direkt?
Än så länge så är det väl officiellt sista delen i serien också.
Synd att de verkar jobba på Last of us Remake när Uncharted 1 nog har störst behov av detta, själv så gillade jag inte ens 1:an men uppskattade 2:an väldigt mycket.

Bra spel annars, även om Lost Legacy hade lite bättre pacing.
Typ modern Indiana Jones i spelform, ifall någon missat det.

Ja absolut. Som PC härskarras så är jag ju mindre sugen på att hoppa in direkt i del 4 i en serie jag aldrig rört tidigare. Märkligt att man inte portar de tre första samtidigt eller tillochmed innan

12
Skriv svar