Bekräftat! Xbox och Bethesda kör E3-show

Robot
Bekräftat! Xbox och Bethesda kör E3-show

"Games, games, games & world premieres" under E3-veckan.

#bethesda, #xbox


NuZ
Testpilot

Spännande! Hoppas på bra gameplay självklart. Men även små teases bara för att få en hint om vad som komma skall. Haha lite som ens partner gör, Bara sådär lite grann lixom


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Dex
Medlem

Kul! Hoppas verkligen på att dom visar upp en massa gameplay så man får se lite från alla dom kommande spelen! Ska bli intressant helt klart!

Medlem

Liten spekuleringen, nästa Battlefield också kanske?
Det har ju hänt förr att Battlefield har visats upp på Xbox shower, så kanske inte en full trailer men kanske en teaser.

Skägg.
10 Chambers

Jag hittade precis en intressant grej...


signatur
Medlem

Hoppas på att få se något ifrån Perfect Dark, blir det första AAAA spelet?

Annars så ska det bli spännande och se hur det har gått med Halo och ifall det finns några överraskande spel som släpps de närmsta 9 månaderna.

Börjar bli lite kluven med Starfield, kommer det ens släppas 2022?
Eller är det bara uppköps hypen som fått många att hoppas på att det släpps snart?
För egen del så får de gärna skjuta på det till 2023 och göra det exklusivt för Series X/S.

Medlem

hoppas på en fantastisk reunion mellan alla gamla godingar går ihop och gör en strålande spel för oss. pratar jag om inixie obsidian och beathseda gör riktiga fallout 3. vill säga att jag älskar fallout 3 som det är nu. men ville se uppföljare till 2 an också STARFIELD och nya elder scroll.


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem
Skrivet av Blessus:

hoppas på en fantastisk reunion mellan alla gamla godingar går ihop och gör en strålande spel för oss. pratar jag om inixie obsidian och beathseda gör riktiga fallout 3. vill säga att jag älskar fallout 3 som det är nu. men ville se uppföljare till 2 an också STARFIELD och nya elder scroll.

Jag tror inte att relationen blivit bättre bara för att de har samma ägare.
Uppköpet gör det dock möjligt att licensen kan lånas ut, ifall inte Bethesda håller hårt i den :/

Tror inte heller att Bethesda har något intresse av att göra en fortsättning på gamla Fallout, de vill nog fortsätta sin egen linje och FO4 sålde väl inte så dåligt så att de känner behov att tänka om.

Min personliga dröm är Vegas 2.

Elder Scrolls lär ju var minst 3 år bort så skulle inte ha för stora förhoppningar om det

Duger inte Wasteland BTW?

Medlem
Skrivet av blackidus:

Liten spekuleringen, nästa Battlefield också kanske?
Det har ju hänt förr att Battlefield har visats upp på Xbox shower, så kanske inte en full trailer men kanske en teaser.

Finns ju redan en läckt trailer från BF6

Skribent

Jag vill se mer av Everwild. Jag räknar med att bli besviken.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Jag tror inte att relationen blivit bättre bara för att de har samma ägare.
Uppköpet gör det dock möjligt att licensen kan lånas ut, ifall inte Bethesda håller hårt i den :/

Tror inte heller att Bethesda har något intresse av att göra en fortsättning på gamla Fallout, de vill nog fortsätta sin egen linje och FO4 sålde väl inte så dåligt så att de känner behov att tänka om.

Min personliga dröm är Vegas 2.

Elder Scrolls lär ju var minst 3 år bort så skulle inte ha för stora förhoppningar om det

Duger inte Wasteland BTW?

wasteland är en fantastisk spel. måste säga att jag håller med dig i det du säger, men man kan alltid önska. å Vegas 2 i sin takt å ingen skynda på, skulle ej sitta fel. fast jag tror det kommer hinta mer om elder scroll osv.


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Ambassadör
Xbox

Det här kommer att bli väldigt najs! E3 är fasiken årets höjdpunkt.


signatur

Jump in.

Medlem

Har inga tvivel på att man kommer få se mer av Psychonauts 2. Vore kul med Indiana Jones också men det kan möjligen vara för tidigt.

1
Skriv svar