Company of Heroes 2 + expansion är gratis på Steam

Robot
Company of Heroes 2 + expansion är gratis på Steam

Hämta RTS-klassikern kostnadsfritt inom en vecka.

#company-of-heroes-2


Medlem

Kom ihåg någonstans runt 2012 när jag läste artiklarna på FZ:a om COH2, så sugen man var, sen kom spelet, man köpte det, och sen så har man knappt spelat det efter 8 år, är lite besviken på mig själv.

Medlem
Skrivet av nils45:

Kom ihåg någonstans runt 2012 när jag läste artiklarna på FZ:a om COH2, så sugen man var, sen kom spelet, man köpte det, och sen så har man knappt spelat det efter 8 år, är lite besviken på mig själv.

1:an var magisk. 2:an på sin höjd fantastisk


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem

Jag spelar CoH 1 på mobilen emellanåt (utan rigg atm). Funkar relativt bra! Kostade ca 150kr. Lätt värt det!

Medlem

Första spelet är bra mycket bättre.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Azureye:

1:an var magisk. 2:an på sin höjd fantastisk

För min del så vart det kluvet. Grafiken och en del av gameplayet är bättre i 2an, men hela upplägget med korten osv gillar jag inte. Var bättre med att välja doktrin i 1an. Sedan saknar jag en del enheter i 2an. Totalt sätt så var 1an en klar 5a, 2an är typ en 3a. Helt Ok men inget som jag har lockats tillbaka till efter att ha spelat kampanjen. (Om jag ens spelade klart kampanjen, minns inte.... så kul var det.)


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Heh, nu har det gått för långt med spelen man har. Trodde jag hade CoH 2 på fysisk kopia, men det var CoH 1. CoH 2 hade jag redan på steam och det har gått mig helt förbi.

Medlem
Skrivet av shelter:

Heh, nu har det gått för långt med spelen man har. Trodde jag hade CoH 2 på fysisk kopia, men det var CoH 1. CoH 2 hade jag redan på steam och det har gått mig helt förbi.

Samma här. 🙂

1
Skriv svar