Testa Ghost Recon: Breakpoint gratis i helgen

Robot
Testa Ghost Recon: Breakpoint gratis i helgen

Kostnadsfritt open world-krig ända till måndag.

#ghost-recon-breakpoint


Geeks Gaming

Får bara känslan av att man kommer bli besviken igen.

Avstängd

Ubisoft är för mig REA-BACKEN spel på sin höjd.

Inaktiv

Skämt åsido, testade betan tror jag det var när det begav sig men tyckte spelet var sämre än Wildlands på nästan alla punkter. Vissa grejer var lite svårt att sätta fingret på det men det var som att styrningen kändes off. Skulle dock vara kul att prova igen en vacker dag men har för mycket annat på backlogen så lär väl ej bli av.

Medlem

Tack men nej tack. Spelade spelet under Technical Test, Closed Beta, Open Beta och något år efter release och det var bara skräp.
Inte förtjust i Wildlands heller men det är bättre än Breakpoint på alla sätt.


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Medlem

Har vi inte fått spela detta nu ett antal gratis helger? Varför inte släppa skiten gratis istället :).

Medlem
Skrivet av anon_119148:

https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fw...

Skämt åsido, testade betan tror jag det var när det begav sig men tyckte spelet var sämre än Wildlands på nästan alla punkter. Vissa grejer var lite svårt att sätta fingret på det men det var som att styrningen kändes off. Skulle dock vara kul att prova igen en vacker dag men har för mycket annat på backlogen så lär väl ej bli av.

Jag älskade Wildlands. Testade detta i betan, och iaf två ggr när skarp version var gratis att prova och håller med. Spelet är kass. Blev djupt besviken.


signatur

I drank what?

Avstängd

Wildlands var rätt bra, men hört att detta var mycket sämre, samt de vägrar släppa det på Steam, så jag håller mig borta :^)

Medlem

Fast mycket har hänt sen release, rätt kul spel.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

Fast mycket har hänt sen release, rätt kul spel.

Jag testade gratistiden efter deras "stora" förändring där de lade tillbaka AI companions och diverse annat.
Fortfarande samma dåliga spel i grunden, enligt mig. Kan inte sätta fingret på något avgörande såhär i efterhand men ALLT kändes värre. Allt var onödigt komplicerat, sämre UI, fordonsmekaniken var horribel, etc, etc.


signatur

I drank what?

Medlem

Gillade inte Breakpoint i början... men nu är spelet mycket bättre.

Medlem

Breakpoint är riktigt bra nu

Skribent
Skrivet av Mirage:

Jag testade gratistiden efter deras "stora" förändring där de lade tillbaka AI companions och diverse annat.
Fortfarande samma dåliga spel i grunden, enligt mig. Kan inte sätta fingret på något avgörande såhär i efterhand men ALLT kändes värre. Allt var onödigt komplicerat, sämre UI, fordonsmekaniken var horribel, etc, etc.

Ja jag skulle vilja veta vad som gått fel under utvecklingen av detta spel?

Det känns som de först tänkte lägga in realism och mer överlevnadsmoment i spelet (vilket varit logiskt med tanke på hur specialstyrkor opererar), men sedan ångrat sig eller tvingats ändra sent in i utvecklingen och följden blev ett spel som spelmekaniskt ät sämre än föregångaren.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av DarkSvenn1002:

Breakpoint är riktigt bra nu

Är grunden fortfarande att man letar vapen och utrustning med olika färger på texten?


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem
Skrivet av T.Mani:

Är grunden fortfarande att man letar vapen och utrustning med olika färger på texten?

Man kan välja om man vill ha vapen lvl eller om man vill spela spelet mer som en milsim utan vapen lvl.

Medlem
Skrivet av DarkSvenn1002:

Man kan välja om man vill ha vapen lvl eller om man vill spela spelet mer som en milsim utan vapen lvl.

Jaså? Det sistnämnda lät ju rätt ok


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Geeks Gaming
Skrivet av T.Mani:

Jaså? Det sistnämnda lät ju rätt ok

Milsim är lite att överdriva. Går från att vara ett rpg tps/fps till mer call of duty. Fortfarande extremt arcadigt.

Även om du är en Ghost så måste du fortfarande köpa dina vapen. Av någon anledning har "flyktingarna" i spelet bättre arsenal än vad armén har. Ingen brist på sakerna heller.
Och tydligen har du glömt allt du lärt dig i basic training då du måste levla upp grundläggande saker på din karaktär även om du satt spelet på att vara mer "realistiskt".

Storyn är bara "Meh" precis som wildlands. Bakgrundsstoryn passar inte överhuvudtaget i Ghost Recon då man skickar inte Ghosts på sån liten sak som detta.

Och spelet generellt är så extremt generiskt Ubisoft openworld. Du jagar ikoner på en karta för att låsa upp saker för att hålla dig från att göra den faktiska storyn som är extremt tråkig.

Ubisoft har förstört allt vad Tom Clancy's spel en gång va.

Inaktiv

Jäkligt mycket bättre nu än vid launch.
Mer fokus på realism och man kan stänga av leveling etc.
Ganska oinspirerad story men kul att klä upp sin karaktär och smyga omkring. Stämningsfullt och snyggt!

1
Skriv svar