Tell Me Why gratis på pc och Xbox

Robot
Tell Me Why gratis på pc och Xbox

Gratis att hämta och behålla.

#gratis, #tell-me-why


Medlem

Är väl såvitt som jag vet gratis även på Steam?

Ps, anledning är väl firandet av "Pride Month" ?


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Struggle:

Är väl såvitt som jag vet gratis även på Steam?

Bara del 1 är gratis på Steam som det ser ut nu. Microsoft ger alla 3 gratis.

NuZ
Testpilot
Skrivet av Bahoven:

Bara del 1 är gratis på Steam som det ser ut nu. Microsoft ger alla 3 gratis.

Del 1 är väl gratis på alla de där spelen? :S


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av Bahoven:

Bara del 1 är gratis på Steam som det ser ut nu. Microsoft ger alla 3 gratis.

Alla tre chapters gratis även på Steam!
Jag var osäker först när jag hämtade hem den, men den visar i mitt steam library att jag även har chapters 2 och 3.

Medlem

Har fortfarande extremt bittra minnen av hur användarvänligt MS store är. Ska mycket till för att jag ska våga prova igen. Ja - jag förstår att det kan ha blivit bättre. Men nu är det här känslomässigt och således inte rationellt eller logiskt. Betalar hellre för det på en annan plattform.

It's not a lake, it's an ocean

Berättade de varför?


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Berättade de varför?

Som Struggle redan påpekat så är det mest troligt pga att det är Pride Month. En av huvudkaraktärerna är transperson.

Medlem

Gratis på Steam hela juni ut!


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Inaktiv
Skrivet av Ruffles:

Berättade de varför?

Det var inget annat än hjärtesorg.

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Berättade de varför?

Jag förstod ialla fall😂

Medlem

Fantastiskt bra spel.
detta och life is strange spelen kan jag varmt rekommendera om ni vill ha story drivna spel.

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av kalaspuffar:

Jag förstod ialla fall😂


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Det var inget annat än hjärtesorg.

Jag vill ha det så.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Som Struggle redan påpekat så är det mest troligt pga att det är Pride Month. En av huvudkaraktärerna är transperson.

Yup, de är pga Pride month.

Our intention in making Tell Me Why free for June 2021 is both to allow even more people to access the game and to encourage our players to spend their money in places that will directly affect trans and queer communities.

https://www.tellmewhygame.com/pride-month-2021/

Medlem

Gillar deras spel och cred för att de ställer upp för andra. Way to go! 👍

Ambassadör
Xbox

Gratis på konsol också för övrigt...


signatur

Jump in.

Medlem

Är inte bara gratis på Microsoft store, är gratis på Xbox (appen) till PC också.

Avstängd
Skrivet av Struggle:

Är väl såvitt som jag vet gratis även på Steam?

Ps, anledning är väl firandet av "Pride Month" ?

Vadå, handlar spelet om LBTQ lr?

Medlem

Gillar story-baserade spel, den tar jag. Gick att klicka hem på MS och Steam idag.

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av jontepasagen:

Vadå, handlar spelet om LBTQ lr?

T i alla fall.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Transsexualism som tema? Låter inte intressant för egen del iaf men grattis alla andra till ett gratis spel.

Medlem

Snyggt gjort av utvecklaren. Kredd <3

Personligen har jag nog inte intresse av det här spelet och väljer av personliga skäl andra välgörenhetsorganisationer, men jag som hetro man står gärna och vevar regnbågsflaggan i fronten!

Avstängd
Medlem

Rätt okej spel


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Avstängd
Skrivet av Ruffles:

T i alla fall.

Tack, då vet jag vad jag ska undvika.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av jontepasagen:

Tack, då vet jag vad jag ska undvika.

För att en av huvudpersonerna är transsexuell? Ok...

Annars är det ett trevligt spel likt Life is Strange, där två syskon som varit isär en längre tid efter traumatiska händelser i barndomen, återvänder till den lilla staden i Alaska där de växte upp för att göra upp med sitt förflutna. Mysterier och karaktärsutveckling i klassisk Dontnod-stil.

4/5 för mig!


signatur

Jump in.

Avstängd
Skrivet av Mortaigne:

För att en av huvudpersonerna är transsexuell? Ok...

Annars är det ett trevligt spel likt Life is Strange, där två syskon som varit isär en längre tid efter traumatiska händelser i barndomen, återvänder till den lilla staden i Alaska där de växte upp för att göra upp med sitt förflutna. Mysterier och karaktärsutveckling i klassisk Dontnod-stil.

4/5 för mig!

Jag är så övermätt på allt som har med HBTQ ettor och nollor och allt vad det heter att göra. Disney och Hollywood har förstört hela rörelsen för mig.

Nu vill jag gärna se en film eller spela ett spel med en vit, framgångsrik, medelålders hetero-man fläska på snygga smala brudar för ovanlighetens skull.

Stäm mig.

1
Skriv svar