Apex Legends Säsong 9 - Legacy (släpps 2021-05-04)

Medlem
Apex Legends Säsong 9 - Legacy (släpps 2021-05-04)

Apex Legends Säsong 9 - Legacy
(släpps 2021-05-04)

Lanseringstrailer för Apex Legends Säsong 9 – Legacy,

Stories from the Outlands – “Northstar”


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Lanseringstrailer för Apex Legends – Legacy

Trailern för säsong 8 var lite bättre och tycker själv hitintills bäst om att spela på Kings Canyon och dess varianter.


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Ska bli kul att köra lite igen när nya säsongen drar igång! Önskar att spela helst på KC. Hatar nästan Olympus, men kanske kan dom göra den lite roligare nu?

Vad vet vi om det nya game modet "Arena" då? Typ vanlig deathmatch, eller?

Medlem
Skrivet av r4v3nl0rd:

Ska bli kul att köra lite igen när nya säsongen drar igång! Önskar att spela helst på KC. Hatar nästan Olympus, men kanske kan dom göra den lite roligare nu?

Vad vet vi om det nya game modet "Arena" då? Typ vanlig deathmatch, eller?

Det lilla jag har hört är TD, antar att de har någon twist på det men vet inte mera.

Har du kört klart "hemlisen"?
Klicka i menyn på kortet nere i kanten för att starta, hitta/klicka sedan tre gula hologram i KC och 3 i Olympus, avsluta med att köra panelen i träningsrummet, det ger en liten videoteaser för säsong 9 och en badge, fungerar nog säsongen ut skulle jag tro.

Själv så försöker jag fylla alla veckouppdragen, har bara ett kvar med 25 knocks med hagelbrakaren och plocka de röda lådorna 1/dag men når inte 60 där.


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Apex Legends – Legacy Gameplay Trailer

En riktigt lång en

---

Edit in,

Apex Legends flörtar med arenashooters i nytt spelläge - Vi har testat
Förhandstitt - Action - 2021-04-26 17:24
https://www.fz.se/forhandstitt/286394-apex-legends-flortar-me...


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Möt Valkyrie – Apex Legends-karaktärstrailer

---

Tre stycken videos ovan av min favorit på YT i ämnet Legacy.


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Apex Legends: Legacy Battle Pass Trailer

Dags imorgon
Valkyrie ser vid första anblicken ut som den mest OP hitintills som jag ser det.
BP'et såg inte så "upphetsande" ut i mina ögon.

---

Apex Legends flörtar med arenashooters i nytt spelläge - Vi har testat
Förhandstitt - Action - 2021-04-26 17:24
https://www.fz.se/forhandstitt/286394-apex-legends-flortar-me...


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Spelade inte första dagarna men har nu kört en del.

BP den här gången har färg-kombos på vapen och skins som jag inte alls gillar, så jag behöver inte "stressa" med det.

Så det nya,
Hade nu inga större förväntningar på Arena läget och då jag inte kört CS så har jag aldrig "drabbats" av charmen med det upplägget.

Sicke fall SKITASKOJ är det, men tror nog att de behöver göra lite sortering i MM så högrankade "pre-madea" inte blandas med singel blåbär som det blir i vissa matcher men annars bra.
En riktigt bra implementering helt enkelt från min relativa "vapenhandel noobitet"

Mitt stalltips är att de har en riktig vinnare med det nya Arena läget.

Bra att ha/kolla video innan du testar.

Edit in,
Mer text och en video
.


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

FY "SVORDOM"!!!!!! vad jag hatar fegisar och ryggradslösa "gamer's" som inte kan slåss till sista pixeln utan fegis skräp som lämnar om det blir minsta motgång i Arena.
Vad står på spel? ett VL liv, ynkedom av aldrig skådat slag, tragiskt.

En gång är en gång för mycket.


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem
Skrivet av cb99:

FY "SVORDOM"!!!!!! vad jag hatar fegisar och ryggradslösa "gamer's" som inte kan slåss till sista pixeln utan fegis skräp som lämnar om det blir minsta motgång i Arena.
Vad står på spel? ett VL liv, ynkedom av aldrig skådat slag, tragiskt.

En gång är en gång för mycket.

Man blir matt!

Medlem
Skrivet av r4v3nl0rd:

Man blir matt!

Precis,
Rätt många ronder nu i Arena som skulle kunna ha vunnits om "lagkamraten" inte valt att stå orörlig hemma (stats?) eller t.o.m. hoppat ur i laddning av ronden! eller efter första ronden, "skyltar" själv taktiskt med dåliga badge's på den karaktären som jag kör mest i Arena.

I vanliga Apex så har jag aldrig sett den här omfattningen av fegeri.
Själv kör jag alltid till slutet även om MM skruvat upp och jag bli ensam i en omgång, plockar då en sniper och "distanskrigar", går alltid att göra något.

Har alltid i alla år speciellt under den tiden för många år sedan då jag körde mer turneringar/kampanjer under FH2 och ofta ledde en grupp spelat efter devisen nedan, gäller förstås även nu

It ain't over till the fat lady sings

Men med det sagt så står det alla fritt att göra som de vill även om det för mig är obegripligt att bara ge upp, har i alla lägen/utmaningar i livet jobbat för bästa resultat, och trots ålder så blir jag som du/ni säkert redan räknat ut "rätt triggad" av att man inte gör sitt bästa utan bara ger upp, gäller både i VL och RL.

Edit in,
Stavning, mer text.


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Bara kört Arena en gång, men i BR-läget är det ju inte helt ovanligt att folk lämnar så fort det går dåligt.

För någon dag sedan clutchade jag 1v3. En lagkamrat var downad, en var helt död. Lyckades döda alla tre i motståndarlaget, reviva han som var downad och hade den tredje killens banner i säkert förvar. Tror du inte den idioten lämnar då... Alltså, varför?!

Medlem

Arena är helt okej men jag tycker inte att det tar fram Apex starka sidor. Det blir lite mer passivt och avvaktande gameplay. Det roliga med Apex är just det höga tempot och extrema rörligheten man har.

Men säsong 9 blev säsongen då jag äntligen lyckades med 20k+4000dmg i samma match. Lite nervigt inför sista fighten när man saknade en kill.


signatur

I shall take your position into consideration.
Well...it seems your terms...are not acceptable

Medlem
Skrivet av Sarky:

Arena är helt okej men jag tycker inte att det tar fram Apex starka sidor. Det blir lite mer passivt och avvaktande gameplay. Det roliga med Apex är just det höga tempot och extrema rörligheten man har.

Men säsong 9 blev säsongen då jag äntligen lyckades med 20k+4000dmg i samma match. Lite nervigt inför sista fighten när man saknade en kill.

https://i.imgur.com/pagFfR1.png

Nice! Bra jobbat! Gillar Octane! Sett något med Stormen? Han är galen med Octane. Riktigt kul att titta på när han spelar!

Har ännu bara gjort tafatta försök att fixa 4k/20 bomb. Har inte ens fått 4k av en slump, som mest har jag fått typ 3800 med Loba.

Medlem
Skrivet av r4v3nl0rd:

Nice! Bra jobbat! Gillar Octane! Sett något med Stormen? Han är galen med Octane. Riktigt kul att titta på när han spelar!

Har ännu bara gjort tafatta försök att fixa 4k/20 bomb. Har inte ens fått 4k av en slump, som mest har jag fått typ 3800 med Loba.

Jag riktigt dålig koll på streamers då jag inte kikar själv speciellt mycket.

Jag tycker det är svårt att aktivt försöka få många kills och mycket damage. Så många olika faktorer som spelar in, vilka motståndare du möter, vilka du har i ditt lag, undvika 3rd parties, mycket tur behöver man. Skulle inte ens säga att detta var den rundan som jag spelade bäst. Men allt bara flöt på och motståndarna kunde inte sikta för fem öre


signatur

I shall take your position into consideration.
Well...it seems your terms...are not acceptable

Medlem
Skrivet av Sarky:

Arena är helt okej men jag tycker inte att det tar fram Apex starka sidor. Det blir lite mer passivt och avvaktande gameplay. Det roliga med Apex är just det höga tempot och extrema rörligheten man har.

Men säsong 9 blev säsongen då jag äntligen lyckades med 20k+4000dmg i samma match. Lite nervigt inför sista fighten när man saknade en kill.

https://i.imgur.com/pagFfR1.png

Snyggt Jobbat!
(själv numera något äldre så jag har en del av prestationsbrickorna på en del karaktärer men inte de högre valörerna)

Har gått inge bra så här långt för mig den här säsongen, fått hyggligt häng på Arena men tror det delvis beror på speltid, jag är stor KC fan så det har blivit betydligt mindre Apex spel nu än under motsvarande period förra säsongen.


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Tänkte bara påminna om pågående Arena Flash Event, 3st som droppar, en avklarad en som pågår nu och en som kommer 8 juni.
Alla har/hade gratis loot som endast kräver speltid.

Obs!
Jag tror att pågående endast går till 1/6 om jag såg rätt någonstans, dvs. man får försöka köra de dagarna som är kvar för att få allt, alternativt kolla om 1/6 gäller eller om det är senare slutdatum på event 2

Apex Legends Season 9: Legacy Arenas Flash event: Skins, schedule, more
https://charlieintel.com/apex-legends-season-9-legacy-arenas-...

Citat:

.....
The second installment for Apex Legends’ Arenas Flash event has finally landed, offering some new rewards for players to get their hands on.

After a recent new update for Season 9: Legacy, which fixed Wattson’s fence bug, Valkyrie’s ultimate, and added an abandonment penalty for Arenas, the 3v3 mode gains its second Flash event, which has more rewards than the last.

As predicted by dataminers, the last Arenas Flash event was dropped on May 11 but didn’t feature a reward tracker. This time, the event is back and features even more rewards than the last. Let’s take a look at what players can earn.
apex legends arenas flash event
What is the Apex Legends Arenas Flash event?

The Arenas Flash event is a limited-time event that lasts one week, featuring Arenas only challenges for players to complete and gain prizes in the reward tracker. The event has three installments, May 11, May 25, and June 8. .........mera

---

I ämnet loot och lootlådor artikel nyligen postad här på FZ,
Respawn försvarar priserna för kosmetiska föremål i Apex Legends,
https://www.fz.se/nyhet/286645-respawn-forsvarar-priserna-for...

Min post i tråden,
En av många kommentarer i tråden,

Skrivet av cb99:

Skulle säga med hälften åtminstone, och håller helt med om att 3ggr mer skulle handla.
Problemet här och säkerligen på många andra bolag är att de som sätter priserna antagligen ligger i en löneklass vitt skild uppåt mot de som förväntas handla, de priser de ser som billiga för dem är riktigt dyra för en stor del av användare-basen.

Med det sagt har de haft hyggligt med grejor under deras gratis säsongs event och relativt ofta med ett godkänt utseende.
BP ger gratis lootlådor och ingame coins som räcker för att betala nästa säsongs BP.
Utan BP får du också lootlådor tills du når nivå 500, dvs. för en hundring har du kunnat köra 9 säsonger, öppnat många gratis lootlådor och fått massor av skins, trackers, och frames.
Under varje säsong får du minst 1200 kristaller som räcker till en bästa pryl eller många mindre bra.

I deras shop roteras skins hela tiden, så man kan köpa vad man ser, lootlådor är inte nödvändiga.

Så hyggligt upplägg tycker jag nog, utom att de högst antagligen skulle tjäna mer på ett lägre pris på det som de säljer, BP för en hundring är mycket för pengarna dock då du kunnat köra alla säsongers BP för den om man inte slösar de 1000 coinsen du får om du fullföljer säsongen.

---

Positivt att de kommer att sätta tids-straff om man lämnar en Arena match innan den är slut.

Edit in,
Mer text.


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Någon som fått Heirlom från era lootlådor så här långt?
Jag har spelat alla säsonger klart, och alla event (tror jag) och då fått 8 säsonger lootlådor, event lådor och de lådor man får till och med rank 500 (max ska tydligen höjas igen, antar att det blir med nya lådor då).

Själv har jag inte fått någon ännu, läste någonstans att man behöver öppna +500 "vanliga" lådor för att garanterat få en.
Undrar hur många lådor jag öppnat hitintills? Inte för att det spelar någon större roll mest för skoj skull, nä några x.xxx kr spenderar jag inte för att garanterat få en
Har efter alla säsonger och event en överfylld "garderob" för karaktärer och vapen, så rätt nöjd där.

Men i teorin skulle det kunna vara första lådan på ett nytt konto

---

Edit in,
Blev så pass nyfiken efter att skrivit posten så letade och hittade en kalkylator, tyvärr ligger i alla fall jag långt ifrån som det ser ut fast "troget" gnetat på om den räknar rätt

https://mike.zarandona.com/coded/apex-packs-calc/

---

Edit in2,
Grabben påpekade att jag inte skrev in "slut level" på säsongerna, och då blev det lite "roligare" resultat, men en bit kvar till garanterat om kalkylatorn nu som sagt stämmer.


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem
Skrivet av cb99:

Någon som fått Heirlom från era lootlådor så här långt?
Jag har spelat alla säsonger klart, och alla event (tror jag) och då fått 8 säsonger lootlådor, event lådor och de lådor man får till och med rank 500 (max ska tydligen höjas igen, antar att det blir med nya lådor då).

https://cdn.charlieintel.com/wp-content/uploads/2020/12/29131...

Själv har jag inte fått någon ännu, läste någonstans att man behöver öppna +500 "vanliga" lådor för att garanterat få en.
Undrar hur många lådor jag öppnat hitintills? Inte för att det spelar någon större roll mest för skoj skull, nä några x.xxx kr spenderar jag inte för att garanterat få en
Har efter alla säsonger och event en överfylld "garderob" för karaktärer och vapen, så rätt nöjd där.

Men i teorin skulle det kunna vara första lådan på ett nytt konto

---

Edit in,
Blev så pass nyfiken efter att skrivit posten så letade och hittade en kalkylator, tyvärr ligger i alla fall jag långt ifrån som det ser ut fast "troget" gnetat på om den räknar rätt

https://mike.zarandona.com/coded/apex-packs-calc/

---

Edit in2,
Grabben påpekade att jag inte skrev in "slut level" på säsongerna, och då blev det lite "roligare" resultat, men en bit kvar till garanterat om kalkylatorn nu som sagt stämmer.

Fått för mig att du är garanterad en efter 500 lådor. Heirlooms känns ända inte supersällsynt längre, inte som i början i alla fall.

Fick själv min första häromdagen faktiskt. Äntligen. Spelat i ungefär 1500 timmar. Spenderat en del pengar men inga astronomiska summor. Väl värd en tycker jag nog.

Köpa 500 lådor kostar väl runt 2000 kronor?

Medlem
Skrivet av r4v3nl0rd:

Fått för mig att du är garanterad en efter 500 lådor. Heirlooms känns ända inte supersällsynt längre, inte som i början i alla fall.

Fick själv min första häromdagen faktiskt. Äntligen. Spelat i ungefär 1500 timmar. Spenderat en del pengar men inga astronomiska summor. Väl värd en tycker jag nog.

Köpa 500 lådor kostar väl runt 2000 kronor?

Blir i runda slängar runt 5000:- om du enbart ska öppna packs för heirloom

Medlem
Skrivet av stoffe20:

Blir i runda slängar runt 5000:- om du enbart ska öppna packs för heirloom

Åfan! Det är så pass alltså... Jag har kanske lagt en tusenlapp på spelet. Max.

Medlem
Skrivet av r4v3nl0rd:

Åfan! Det är så pass alltså... Jag har kanske lagt en tusenlapp på spelet. Max.

Ja är en del om man vill öppna upp en direkt genom lådor fick mina första heirloom shards i season 8 då har man lirat sen start plus en 2000kr på skins/lådor

Medlem

Fick lifelines heirloom ur en av gratislådorna (har inte köpt något i spelet förutom ett season pass en gång), inte helt såld på den direkt... Kan man bryta ned den till shards?

Medlem
Skrivet av stoffe20:

Blir i runda slängar runt 5000:- om du enbart ska öppna packs för heirloom

Vet inte om den stämmer, men hittade följande uträkning på "nätet",

Citat:

Today System Overdrive event dropped and the new update that allows you a guaranteed heirloom at 500 packs. I did some digging and math. Using Apex Pack Calc if you put account level to 500 and completed all battle passes your packs opened would be a total of 246 Packs opened. so in order to get to 500 packs you would need to buy 254 packs. I calculated it out with the following:

254 packs= 26,650 coins

26,650 coins converted to real money= $228 ($99 X2=23,000 coins. $20=2,150 coins. $10= 1,000 coins)

Moving on to the event that dropped today you need all 24 items to get the heirloom. 1 event pack is 700 coins and 10 packs is 7000 coins. This calculated out would be:

Total coins to for packs= 16,800 coins for ALL event items

Coins converted to real money= $99 (11,500 coins) and $59.99 (6,700). You would need to spend $158.99 to get the heirloom.

Now once you get to 500 packs you would then need to get ANOTHER 500 packs to get another heirloom which would cost even more. If you want an heirloom it would save money to just buy all the even items instead. If you were to get the event heirloom it would reset your counter to 500 packs anyways. In conclusion there is no “free guaranteed” heirloom at 500 packs.

Vid en del event enligt ovan så har man väl kunnat köpa allt de säljer och då fått ett garanterat Heirlom som gällt för eventet, tydligen får man rabatt på coins om man har ett EA play konto också enligt grabben.

Fortfarande inte värt det för mig i alla fall, om nu de "innan eq 500 crtates" stämmer och de lyckas hålla mitt intresse vid liv så "får jag" väl ett förr eller som sagt senare

Bra iallafall att de numera har så att man kan välja det man vill ha, funderade lite på vilket jag skulle ta med de Heirlom's som nu finns ute, tror min "önskelista" för tillfället skulle bli typ så här,

1) Bangalore (spelat henne mest, och hyfsad Heirlom)
2) Caustic (kul, men numera mindre kul att spela, cool hammare dock och hoppas på en buff)
3) Octane (trots "löjliga kniven")
4) Bloodhound

Skrivet av reaver:

Fick lifelines heirloom ur en av gratislådorna (har inte köpt något i spelet förutom ett season pass en gång), inte helt såld på den direkt... Kan man bryta ned den till shards?

Där ser man, lite lotteritur är aldrig fel, tror inte man kan bryta ned dem, men Gratz till Heirlomen.


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Varför får vi aldrig spela KC...

Medlem
Skrivet av r4v3nl0rd:

Varför får vi aldrig spela KC...

Håller bara med, och kör oftast ranked när Olympus kommer upp i rotationen eller Arena.

---

Apex Legends Update 1.48 Patch Notes,
https://updatecrazy.com/apex-legends-update-version-1-44-patc...

Citat:

Apex Legends update 1.48 patch notes released for PS4, PC, and Xbox One players. According to the official Apex Legends version 1.48 patch notes, the latest update added quality of life changes to the game. Apart from this, Apex Legends patch 1.48 also includes various optimizations.

Previously, a big update added various tweaks and changes to the game. Unfortunately, players are still experiencing several issues while playing the game online.

Unfortunately, many players are still experiencing several issues while playing the game online. Today’s Apex Legends version 1.48 is expected to fix a few of these issues.


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Tredje och sista installationen av Arena Eventet startade igår 8/6, inte så lukrativt på utdelningsfronten.

Smaken är som baken men jag tycker att BP innehållet som så nog är det sämsta så här långt, faller som sagt inte alls mig i smaken.
Trodde jag knappt skulle köra denna säsong, men det har blivit betydligt mer än jag trodde trots "bristen" på KC.


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Genesis Collection Event and Quality of Life Updates
Let’s get old school. The Genesis Collection Event kicks off June 29, 2021 and runs until July 13th, 2021.

https://www.ea.com/games/apex-legends/news/genesis-update-pat...

Apex Legends: Trailer för samlarevenemanget Genesis

The Gaming Merchant comments,
HUGE Update! Apex Legends Genesis Event Patch Notes & Trailer Reaction!

Rewards Track,

Yay!
Original Kings Canyon and World’s Edge Return
Ut med det nya in med det gamla


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Apex Legends - Official "The Truth" Cinematic Trailer,
Mer "lore".


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Dags nu för eventet
7GB och skoj med Skulltown i Arena.


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

12
Skriv svar