Deliver at All Costs är galet, svenskutvecklat och helt gratis

Robot
Deliver at All Costs är galet, svenskutvecklat och helt gratis

Tryck plattan i mattan och leverera paketen, kosta vad det kosta vill.

#Deliver-at-all-costs


Medlem

Ser ju grymt ut.
Ska ta hem och prova

Medlem

Så en old school GTA version av Crazy Taxi

Medlem

Det är inte ofta jag känner att jag vill testa nåt av de spelen som skänks bort på itch, men det här såg ju riktigt old school-kul ut!

Medlem

Ser ju fränt ut. Synd att det inte släpps till Steam också.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Jag är ju Master Race men det här skulle ju kunna fungera bra på Switch.

Medlem
Skrivet av Lord Pingu:

Jag är ju Master Race men det här skulle ju kunna fungera bra på Switch.

Nu förstår jag förvisso vad du menar men att bara skriva master race utan att lägga till PC innan kan tolkas .... konstigt, i andra kretsar.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Tänker på ett spel jag tror vi fick från OK där man skulle hämta tex en hyrfilm och leverera det till rätt ställe. Det var 2000-nånting...

ZF
Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Ser ju fränt ut. Synd att det inte släpps till Steam också.

Det går ju alltid att lägga till och starta det från Steam.

Men vill de lägga till något slags trofésystem så publicerar de nog där senare ändå i så fall.

Medlem
Skrivet av smuts:

Nu förstår jag förvisso vad du menar men att bara skriva master race utan att lägga till PC innan kan tolkas .... konstigt, i andra kretsar.

hahaha "jag är master race.."

Medlem

Något som missades i nyheten är att det är ett skojproject från ett gäng på yrkeshögskolan YRGO i Göteborg. Så jävla coolt att se sådant här, det är som små från av idéer som sedan tas med in i spelindustring

Skribent
Skrivet av Scream112:

Något som missades i nyheten är att det är ett skojproject från ett gäng på yrkeshögskolan YRGO i Göteborg. Så jävla coolt att se sådant här, det är som små från av idéer som sedan tas med in i spelindustring

Say whaaaat?!

"Om spelbudgeten gapar tom så har du tur; en grupp studerande vid Yrgo i Göteborg har nämligen under sju veckor knåpat ihop spelet Deliver at All Costs"

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Say whaaaat?!

"Om spelbudgeten gapar tom så har du tur; en grupp studerande vid Yrgo i Göteborg har nämligen under sju veckor knåpat ihop spelet Deliver at All Costs"

vad fan gör du vaken kl 04:11? och kan det varit för nattsynen som jag helt missade första delen av artikeln ber om ursäkt. vet inte om jag skall ta bort min kommentar eller ej...

men kul att det uppmärksammas, och förlåt att jag missade det mest uppenbara

Skribent
Skrivet av Scream112:

vad fan gör du vaken kl 04:11? och kan det varit för nattsynen som jag helt missade första delen av artikeln ber om ursäkt. vet inte om jag skall ta bort min kommentar eller ej...

men kul att det uppmärksammas, och förlåt att jag missade det mest uppenbara

Hehe, jag är på varmare breddgrader och ligger några timmar före er Och det är inga som helst problem. Man blir helt golvad av hur kreativa vissa är och hur långt tekniken kommit. Ett sånt här spel av ett fåtal personer på bara sju veckor. Helt otroligt.

Medlem
Skrivet av smuts:

Nu förstår jag förvisso vad du menar men att bara skriva master race utan att lägga till PC innan kan tolkas .... konstigt, i andra kretsar.

Jag är master race i det avseendet också!

ZF
Medlem
Skrivet av Lord Pingu:

Jag är master race i det avseendet också!

Pingvin alltså. 🐧

Medlem

Spelet är nu i full produktion och finns tillgänligt att Wishlista på Steam!
http://wishlist.deliveratallcosts.com/

1
Skriv svar